حمله اسراییل به رییس دفتر حماس با گاز اشک‌آور
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۴۰    ۱۳۹۷/۲/۲۹ کد خبر: 151145 منبع: پرینت

نیرو‌های اشغالگر اسراییل، رییس دفتر سیاسی جنبش حماس را که در اجتماع گسترده مردم در مرز‌های شرقی نوار غزه حضور داشت با گاز اشک آور هدف قرار دادند.

شبکه تلویزیونی المیادین به نقل از خبرنگار خود در نوار غزه گزارش داد: نیرو‌های اشغالگر اسراییل، اسماعیل هنیه، رییس دفتر سیاسی جنبش حماس، خلیل حیان معاون او و شماری از رهبران این جنبش را که در اجتماع گسترده مردم در مرز‌های شرقی نوار غزه حضور داشتند با گاز اشک آور هدف قرار دادند.

شبکه تلویزیونی الجزیره نیز اعلام کرد، نیرو‌های اشغالگر اسراییلی برای متفرق ساختن تظاهرکنندگان فلسطینی در شرق خان یونس از گلوله‌ های پلاستیکی و گاز اشک آور استفاده می‌ کنند.

ده‌ ها هزار نفر از مردم غزه برای هشتمین هفته پیاپی و پس از کشتار روز «النکبة» در شرق نواز غزه و در نخستین جمعه ماه مبارک رمضان با شرکت در تظاهرات بزرگ بازگشت و در کنار چادر‌هایی که برپا کرده‌ اند، ایستادگی در برابر دشمن اسراییل تا آزادی قدس شریف از اشغال را اعلام کردند.

در همین راستا «کمیته ملی راهپیمایی بازگشت و شکست محاصره» با صدور بیانیه‌ ای ضمن دعوت از مردم برای شرکت در این راهپیمایی‌ ها بر حفظ ماهیت مسالمت آمیز و مردمی بودن آن تاکید کرده است.

کد(6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
اسراییل
هنیه
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است