با استفاده از فرصت برای رای دهی ثبت‌نام کنید
 
تاریخ انتشار:   ۱۸:۲۰    ۱۳۹۷/۲/۲۹ کد خبر: 151168 منبع: پرینت

با استفاده از فرصت باقی‌مانده برای رای دهی ثبت‌نام کنید.
تحریم انتخابات مشکل ما را حل نمی‌کند و ثبت نام نکردن در واقع پاسخ دادن به خواسته‌های دشمنان است که به دنبال حذف ما از قدرت و تصمیم‌گیری‌های کلان هستند.
ما اگر ثبت نام نکنیم، از رأی دادن در روز انتخابات محروم می‌شویم. اگر در انتخابات پارلمانی که حیاتی و مهم است، سهم نگیریم، دیگر نماینده در پارلمان نداریم و با اشتراک کمرنگ ما، تعداد نمایندگان ما به حداقل می‌رسند.

زمانیکه ما به تعداد کافی در پارلمان نماینده نداشته باشیم:
1. وزیرانی که داریم دیگر رای نمی‌گیرند
2. توجه کمی که به مکاتب و کلنیک‌های صحی ما می‌شد، دیگر نمی‌شود
3. پروژه‌های انکشافی که تطبیق می‌شد و یا در حال تطبیق است، عملی نمی‌شود
4. صدای ما را کسی نمی‌شنود.
5. درد و مشکل ما را کسی درک نمی‌کند.
6. جوانان ما در ادارات جذب نمی‌شوند.
7 . تبعیض و تعصب موجود در برابر ما افزایش می‌یابد.

علاوه براین ممکن بعد از انتخابات، کسانی که در انتخابات شرکت نکرده باشند با محدودیت‌های از طرف حکومت روبه‌رو شوند. از گرفتن پاسپورت، شرکت در امتحانات رقابتی، سیر و سیاحت، دریافت کمک وغیره محروم خواهند شد و نیز ثبت نام رای دهندگان معیاری برای سر شماری نفوس ما نیز خواهند شد.

می‌دانید که در ولایت‌های جنوبی این روزها مردم گروه گروه ثبت نام می‌کنند؛ ولی مردم ما کم علاقه‌ هستند. ما با درک مشکل و درد دل‌تان که درد مشترک ما است، خواهش داریم که برای ثبت نام کردن فرصت را از دست ندهید و تنها راهی که برای ما باقی است، همین شرکت در انتخابات و انتخاب افراد شایسته و خدمت‌گذار برای نمایندگی در پارلمان است.

علیرضا ابراهیمی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
انتخابات
ابراهیمی
نظرات بینندگان:

>>>   عليرضا جان همين خدمتگزار را كه نوشتي براي وكلاي پارلمان، صدق ميكند.

>>>   به تاجران رأى ندهيد!
به اشخاصیکه هدف و برنامه های روشن سیاسی و اجتماعی داشته باشند رای بدهید، نه به تاجران۰
تاجران سازش و مصلحت میکنند و در آن سازش ها و مصلحت ها شما را خواهند فروخت۰

>>>   بگذار که صدای ما را کسی نشنود مگر به این خاینین هیچ کس راهی نمیدهد شما خاین استین وخاین خواهید بود ....به سر شما خاینین ملت

>>>   خواهش شما برجاست اما بگوید که نماینده گان قبلی برای ماچه کرده که صرف جیب های خود را پر کردند حتی یک سرک را آباد نکردند امروز بسیاری از خانه های مردم بی برق است امنیت نیست بچه های مردم اختتاف میشوند خانه های مردم دزدی میشود تجاوز بالای فامیل ها صورت میگیرد و غیره.... پس روی کدام دلیل به طرف رای دادن برویم آیا شما از درد دل مردم خبر دارید یا خیر
ع از فراه

>>>   دراین انتخابات یکتان برنده شویدخوب خدمت هم بامردم بکنیدمردم اول هم رایداده چیزی ندیده ازدست بیکاری مردم مجبورغلتک کشی میکنندازوهم روزصدافغا نی پیداکرده نمیتوانندشما میگویدثبت نام کنیدمردم ده ای ماه مبارک رمضان ده غم چارته نان خشک است ده غم انتخابات نیست درشهرمزارشریف ده بجه شب ده گردروضه باهمراه غلتک شان قطار است هرکس دیده میتانه
یک غریب ازمزار

>>>   ابراهیمی!
از این ....که نوشتی چند عایدت شد، هر چه بزور را دیده و شنیده بودیم ولی انتخابات بزور را نی! باهم جور بیایند صندوقها را طوری که میخواهند پر کنند مردم والله اگه ده قصه شان باشه! از جانب دیگر کسی چه میداند که طالبان چه وقت میآیند و ع و غ و دزدهای وابسته شان چه وقت از این مملکت فرار میکنند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است