منیره یوسف زاده معاون والی کابل شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۲۲    ۱۳۹۷/۲/۳۰ کد خبر: 151181 منبع: پرینت

سومین بانو؛ به عنوان معاون والی در ولایت کابل مقرر گردید.

منیره یوسف زاده که پیش از این به عنوان سخنگو و رییس اطلاعات و آگاهی عامه اداره ارگان های محل اجرای وظیفه مینمود، به اساس حکم مقام ریاست جمهوری به حیث معاون امور اجتماعی ولایت کابل مقرر گردید.

این حالی است که به تعقیب تقرر مونسه حسن زاده منحیث معاون امور اجتماعی ولایت هرات، در کمتر از یکسال، هفته قبل حبیبه کاکر به عنوان معاون والی در ولایت ننگرهار تقرر حاصل نمود.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
منیره یوسف زاده
معاون والی
نظرات بینندگان:

>>>   درولایت کابل کسانی بحیث والی و معاون والی و شاروال و معاون شاروال قوماندان ومعاون قوماندن پولیس و ریس و معاون ریس امنیت ملی چوکی ها در اختیار شان قرادر داده شده که یکی از انهااز مردم کابل نیستند همه شانمهاجرین تازه وارد هستند به همین اساس است که شهر کابل نسبت به شهر های هرات و قندهار وجلال اباد و بلخ و خوست و چندین ولایت دیگر پیشرفت و ترقی نکرده اکثر سرک های عمومی ان خامه است برای بیشتر از شاگردانساخت مکتب صورت نگرفته اکثر جاهای شهر فاقد برق است و ده ها مشکل دیگر دامنگیر ولایت کابل است در حلیکه از ولایاتی که نام برده شدکابل که با وصف پایتخت بودنش پسمانده تر و بیچاره تر است از نا امنی ان خو چه بگویم در یک جمله باید گفت که در حق کابل و مردم کابل هم در دوره حکومت حامد کرزی و هم در دوره اشرف غنی احمدزی به شهر کابل توجه صورت نگرفته وکلای که بنام کابل در پارالمان بکرسی رسیده اند یک فیصد شان کابلی نیستند از سایر ولایات هستند که با تقلب و زور پول رشوه کرسی های پارالمان حق کابل را تصرف کرده اند .

>>>   از معاونيت دزد كدام كار نميشود، بگذارند خانم ها را والي مقرر نمايند كه اگر لا اقل كابل را پاك نمايند.

>>>   چند خانم دیگر که در راس دولت قرار داشتند چه خدمت نموده اند که این خانم بکند شاید در قسمت فیشن شو دختران ربانی و مجددی وغیره نظر بدهند

>>>   به نظر دهنده اول: مگر قرار است امنیت جانی شما را هم شاروالی بگیرد؟ خودتان هستید که انتحار و بدبختی را به مردم تحمیل کردید.

>>>   در پاسخ نفر اول: لطفا چشم تان را باز کنید و دنیا را ببینید
بلبل به باغ و جغ به ویرانه تاخته هرکس به قدر همت خود خانه ساخته.
سوال) کابلی ها چه کسانی اند؟ که گفته مادام العمر کابل ملک کابلیان است؟ مگر کابلیان در دیگر بلاد افغانستان نیستند؟ اگر قرار باشد که این گونه فکر کنیم کشوری نخواهیم داشت. اگر کابل پایتخت کشور است باید نماد همه کشور باشد و کابلیان نیز الگوی انسانیت و شرف باشند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است