برنامه اخراج ده‌ ها پناهجوی افغانستانی از آلمان
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۱۴    ۱۳۹۷/۲/۳۰ کد خبر: 151196 منبع: پرینت

حکومت فدرال جرمنی آماده است تا در پرواز روز سه‌ شنبه فرانکفورت-کابل، شماری از پناهجویان قبول نشده افغانستانی را به افغانستان عودت دهد.
به گزارش آریانا نیوز، مقصد این طیاره از میدان هوایی فرانکفورت جرمنی به سمت میدان هوایی بین المللی حامدکرزی در کابل خواهد بود و چهارشنبه پناهجویان افغانستانی به کابل می رسند.

هر چند تا هنوز روشن نشده است، که جرمنی چند پناهجوی افغانستانی را در این پرواز اخراج خواهد کرد، اما احتمال دارد بنا به توافقنامه ای که میان حکومت افغانستان، جرمنی و اتحادیه ی اروپا امضا شده است در هر پرواز 50 پناهجو حضور داشته باشند.

تعداد اتباع خارجی که در جرمنی بدون اجازه لازم به سر می برند و باید در آینده نزدیک اخراج شوند، 49 هزار نفر را تشکیل میدهد. در سال روان در حدود 162.1 هزار درخواست کسب موقف پناهندگی تصویب شده اند. 40 درصد اتباع خارجی که موقف نو کسب نموده، اتباع سوریه و 20 درصد اتباع افغانستان می باشند.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
آلمان
پناهجویان
نظرات بینندگان:

>>>   Khalid

اتمری های پلید که برای ایجاد تفرقه و بدبنی میان هموطنان در تورنتو توظیف شده اند با پولهای باد کرده ای دزدی ، امروز برایمن پیام قسما تهدید امیز گذاشته اند و وقتی من جوابش را ارسال نمودم مانند موش فرار نموده و خود را در صندوق { بلاک} پنهان نمود.

به این نامردان دزدی، دسیسه ساز و خاین بوطن اعلام میدارم که این روش بسیار کهنه شده است اول بروید روی های سیاه تان را کمی پاک کنید، با چه نیرنگهای به کانادا امده اید که چند تن از همین جمله زن و فرزند خود را را در کشور رها نموده و نزد دولت کانادا خود ها را مجرد معرفی نموده اید و بخاطر قبولی در این کشور با خانمهای دیگری تن به ازدواج داده اید . زندگی تان مملو از تقلب و شیوه تان همیش دزدی و زندگی تان همراه با نامردی است. این نقصیه ها را از زندگی خود دور سازید بعد وارد اجتماع شوید.
در خانه اگر کس است یک حرف بس.
بجای تهدید بیایید مردانه بحث کنید و هراس نداشته باشید اینجا کانادا و سرزمین ازادی مخصوصا آزادی بیان است وزارت داخله افغانستان یا شورای امنیت نیست که ضدیت با آزادی بیان .ج.د داشته باشد.... خاین همیش خایف است که از ترس فرار میکند ولی گاهگاهی نیش را نامردانه از پشت سر میزند.....

>>>   حقوق بشر اروپایی و غربی تا زمانی کاربرد دارد که خود به دردسر نیفتند اما وقتی به دردسر افتاند کدام حقوق بشر؟؟؟
جالب انجاست که از ایرانی انتقاد میکردند که میلیونها مهاجر غیر قانونی را در دل شهر های خود میان ما بقی مردم خویش جای داده.
حال حقوق بشر اروپایی و غربی را هم دیدیم.
یکی نیست بگوید لااقل ان چند هزار نفر را پذیرایی کن تا حفظ آبرو شود.

>>>   بخیر بیایید قندولک ها، تیمکی ها، عاشق های اروپا، دیسکوگک ها، خیال پلوزن های افغانی و افغانستانی به مادروطنتان یعنی افغانستان، بخشش باشد که به آرزوهایتان نرسیدید و امکانات زندگی لکس و دیسکو برایتان مساعد نشد، قبول نشدید و حتی دیپورت شدید، زندگی پایین وبالا دارد.
بااحترام خلیل اکه از سرپل

>>>   از نازیسم های هتلری هیچ توقع انسانیت نداشته باشید
المانی های امروزهمان نواسه های هتلر هستندکه میلونها انسان بیگناه را درجنگ دوم جهانی قتل عام کردندآلمانها
بدترین وخشن ترین سیاست رادرجهان دارند ومردم آلمان
خیلی بیرحم هسنتندهرکدامش مثل یک هتلر که بجز نژاد نازیسم دیگرهیچ نژادی رانمیخواهدکه درکره زمین زنده گی کند

>>>   بسیار خوب شد اگر من باشم تمام پناه جویان که از سابق است وقبول هم شدن باید اخراج شوند تا این وطن را جور کنند این وطن تنها از غریب ها نیست که اولاد شان هر روز قربانی بدهد این وطن از تمام افغان ها است پول دار ها هم بدانند که در چیست در انجا جز عیاشی دیگر کار ندارند وقت که از وطن حرف شود باز تمام شان فریاد میکشند من از جامعه جهانی تقاضا مینمایم تا تمام افغان های که مهاجر است از خارج اخراج شان کند همین هاست که این وطن جور نمیشود چشم جرمنی را صدقه که اینها را میکشد این پول دار ها ایا اولاد غریب دل ندارد خارج برود این وطن را تکه نگرفتن شما خاینین باید به وطن بر گردین

>>>   المانی ها خیلی وحشی وضد خارجی اند درقریه جات دور دست اگر خارجی را گیر نمایند میکشندش . مانندشهرهای شلوسویگ هولشتاین هایده مارن کیل لیوبیک ..واقعاالمانی ها ضد بشر اند همان شوروی ها بود که المانی پناهجو را تهدید بمرگ نمیکرد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است