ورود تجهیزات نظامی امریکا به لهستان آغاز شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۵:۲۳    ۱۳۹۷/۲/۳۰ کد خبر: 151198 منبع: پرینت

وسایل نقلیه زره‌پوش مستقر در تگزاس مربوط نیروهای مسلح امریکا، به مقصد استقرار به شرق اروپا در بندر آنتورپ بلجیم تخلیه می‌شود.
به گزارش اسپوتنیک، سخنگوی وزارت دفاع ملی بلجیم ضمن این مطلب می‌گوید: "تجهیزات نظامی امریکا در بندر آنتورپ برای استقرار بعدی به شرق اروپا وارد این بندر شده اند استقرار این تجهیزات بخشی از "عملیات قاطع اتلانتیک" است.

سفارت امریکا در بلجیم گفته است که از طریق بندر آنتورپ به تعداد 85 تانک و 3.3 هزار پرسونل نیروهای نظامی امریکایی عبور خواهند کرد.
همانطور که امروز رسانه های بلجیمی توضیح دادند مقصد نهایی انتقال این تجهیزات و نیروهای نظامی لهستان است. در حال حاظر در این بندر 800 وسایل نقلیه زره‌پوش نیروهای مسلح امریکا تخلیه شده اند و انتظار می‌رود که دو کشتی با 2500 وسایل نقلیه دیگر از جمله تانک‌های M-1 Abrams وارد این بندر شوند.

در اوایل سال جاری اردوی امریکا گزارش داد که نیروهای زرهی اول امریکا که مستقر در تگزاس هست در تابستان امسال به جای نیروهای زرهی دوم که در لهستان ایفا وظیفه می‌کند به اروپا منتقل خواهند شد.
در لهستان در حال حاضر تانک‌های زرهی امریکا و حدود 3.5 هزار نیروهای مجهز با تانک‌های M-1 Abrams و با توپ جنگی مستقر می باشد.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
لهستان
بلجیم
آمریکا
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است