گروه های تروریستی توسط آمریکا تجهیز می شوند
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۵۱    ۱۳۹۷/۲/۳۱ کد خبر: 151202 منبع: پرینت

آمریکا گروه های تروریستی فعال در افغانستان را تجهیز می کند و سیاست دوگانه ای در قبال داعش و طالبان در پیش گرفته است.

«مولوی عبدالرحمان رحمانی»، نماینده مردم «بلخ» در مجلس در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: سیاست آمریکا در قبال افغانستان همیشه یک سیاست چندگانه بوده و آمریکا فقط اهداف خود را دنبال می کند.

این نماینده افزود: چند ماه قبل وقتی ایالات متحده استراتژی جدید خود در افغانستان را اعلام کرد، اکثر کارشناسان تاکید کردند که این استراتژی به نفع آمریکا است نه به نفع افغانستان؛ لذا ما مشاهده می کنیم که پس از اعلام استراتژی جدید آمریکا در آسیای جنوبی و افغانستان، تنش ها و بی ثباتی در کشور و منطقه افزایش پیدا کرده است.

نماینده مردم «بلخ» در مجلس تاکید کرد: آمریکا در قبال افغانستان صادقانه عمل نمی کند؛ وعده هایی که آمریکا به افغانستان داده است هیچ کدام عملی نشده و گروه های تروریستی که در افغانستان مشغول جنگ هستند از طرف آمریکا تجهیز و تمویل می شوند.

مولوی عبدالرحمان رحمانی در ادامه اظهار داشت: رفتار ایالات متحده در برابر طالبان و داعش نیز نمونه ای دیگر از سیاست دوگانه این کشور در افغانستان است. اسناد و قرائن بسیاری وجود دارد که آمریکا مواضع گروه تروریستی داعش را بمباران نمی کند اما طالبان را هدف قرار می دهد. در حمله چند وقت پیش به یک مدرسه دینی در قندوز نیز اعلام کردند که سران طالبان در آنجا بوده است اما داعشی هایی که علنا در شرق و شمال افغانستان در حال جنگ هستند مورد حمله قرار نمی گیرند.

وی در پایان این گفتگو بیان داشت: آمریکا در بحران های افغانستان افغانستان متهم نیست، بلکه در راس جنایت ها قرار دارد.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
آمریکا
رحمانی
نظرات بینندگان:

>>>   امریکا به هر کشوری که می خواهد مسلط شود اول گروههای تروریستی را به انجا می فرستد تا بهانه حضور داشته باشدو افکار مردم را همراه خود کند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است