نماینده مجلس رییس شورای ولایتی را لت کرد
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۱۴    ۱۳۹۷/۲/۳۱ کد خبر: 151207 منبع: پرینت

ریس شورای ولایتی بامیان و محافظش توسط نماینده بامیان در مجلس مورد توهین و لت و کوب قرار گرفت.

شورای ولایتی بامیان در خبرنامه ای نوشته است که سید علی هاشمی، رییس شورای ولایتی در ترکیب هیاتی از اعضای این شورا و مردم به ولسوالی کهمرد بامیان رفته بود تا تاثیر رویداد حمله طالبان به ولسوالی تاله و برفک بغلان بر بامیان را مورد بررسی قرار دهد اما وی و هیات همراهش در بازگشت با کاروان حامل عبدالرحمان شهیدانی، نماینده بامیان در مجلس افغانستان و همراهانش بر می خورد و این نماینده مجلس با ناسزا گویی به محافظانش دستور می دهد تا رییس شورا و محافظش را خلع سلاح و کرده و مورد ضرب و شتم قرار دهند.

شورای ولایتی بامیان از نهادهای عدلی و قضایی افغانستان درخواست کرد تا این رویداد را با جدیت پیگیری و مطابق با قوانین این کشور رسیدگی کنند.

از سوی دیگر، عبدالرحمان شهیدانی در واکنش به این موضوع گفت به رییس شورای ولایتی و محافظش تعرضی نشده و این رویداد ناشی از یک سوء تفاهم بوده که بین محافظان او محافظان رییس شورا رخ داده است.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
نماینده مجلس
بامیان
نظرات بینندگان:

>>>   وکیل ها اکثراً .....ترین موجودات روی زمین هستند.
اریا

>>>   مردم فقیر و بیچاره را فراموش کردند به فکر چوکی آینده خود احساسات مردم را با لت و کوب کردن دیگران سوق و اداره می کند.
کوچی زی که خودش خائن و پست فطرت است ازین گونه اشخاص را غیر مستقیم حمایت میکند ورنه سال پیش با زور گوی که با کام ایر کرده بود باید زندان میرفت تا اعمال نا شایسته اش دو باره تکرار نمی شد.

>>>   آریا صاحب احساساتی نشو خیر است از ....خانه پارلمان از این بیشتر توقع نیست.
ناصری بلخی

>>>   ریس شورای ولایتی یک ادم بی غیرت بوده که شانه خم کرده ولت کوب شود این ها باز چه قسم می توانند ازولایت خود از افغانستان واز ناموس وطن دفاع کنند
گیلانی

>>>   سگ زرد برادر شغال - هردر وکیل استند جور میایند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است