ای چه حال است که سر کلال است
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۲۱    ۱۳۹۷/۳/۱ کد خبر: 151266 منبع: پرینت

لازم نیست دشمن دستگاه تبلیغاتی داشه باشد. اظهارات مسوولین دولتی کافی است تا مردم مطمئن شوند توانایی‌های دشمن بیشتر از توانایی‌های دولت است.

دشمنِ بدون پارلمان و حکومت که نه وزارت دفاع دارد، نه مسوول حالت اضطرار در وزارت دفاع، نه مسوول امنیت، نه وزیر داخله، نه رییس جمهور متفکر، نه مشکلات فند و وجوه مالی، نه کمبود پرسونل دفاعی، نه شورای امنیت و نه دستگاه "کوچکش" با فساد و قومیت آلوده است؛ می‌تواند 2600 حمله را فقط در عملیات بهاری "بدر" راه اندازی کند. اما دولت (آنهم زیرنام وحدت ملی!؟) با تمام توانایی و بودجه و وزارت‌ها و متحدین غربی و فرا غربی می‌تواند 1700 عملیات "بدری" را خنثی و باقی را "مرعی الاجرا" اعلان کند. یعنی چه؟

یا اظهارات و گزارشات مسوولین برای فریب افکار عامه هست، یا دشمن چنان قویست که دمار از روزگار مسوولین درآورده است. مسوولین "زره پوش" و "دیوارکانکریتی" دار ما که توان پس کردن پرده‌های سیاه را از شیشه‌های موتر و توقف وسایط غیر قانونی را ندارند و با همه امکانات و کمک‌های همکاران خارجی هنوز امکانات کافی در اختیار ندارند؛ آیا واقعا مسوول اند؟

دردناک است اینکه بدانیم در هر حمله چه مقدار امکانات را تخریب و چه مقدار را با خود می‌برد و دردا که با پس‌گیری نمی توانیم تلافی کنیم. و دردناک‎‌تر اینکه هنوز مسئولین نمی‌دانند که ما در جنگ داخلی هستیم یا منطقوی و یاهم جهانی اما پیهم از پارلمان معلول ما رای می‌گیرند.
ای چه حال است که سر کلال است!

رفیعی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
رفیعی
جنگ
دشمن
نظرات بینندگان:

>>>   عمرراوی:
ما تاجیکهای خراسان در یک وضع بسیار پیچیده و سخت گرفتار استیم. قدرتهای جهانی و منطقه یی، جنگهای نیابتی خود را درکشورما به پیش میبرند.همگی شان هم از هرطرف منافع خود را به بر و دوش پشتونها بسته اند.جنگجویان معاشگیرپشتون با دولت کابل دریک خط و در یک صف هستند و یک هدف اساسی دارند که قایم ساختن حاکمیت مطلقه قومی شان درسراسرخراسان است. اگر به نام طالب می آیند، اگربه نام داعش میآیند،اگربه نام گلبدینی میآیند، اگراز طرف امریکا کومک میشوند، اگراز طرف روسیه کومک میشوند،اگرازطرف پاکستان یا کدام کشوردیگر کومک میشوند،بازهم درهرحمله و تجاوز خود تاجیک میکشند.قریه ها را ازآدم تهی میسازند، چپاول می کنند، به آتش میسوزانند ومیروند.به فرمان هرکشوری که تفنگ برداشته اند، مرمی را به سینه تاجیک می زنند. وابستگی خارجی شان به چندین جهت است،اما هدف داخلی شان یکی میباشد.کار طالب و داعش و گلبدینی و ارگ ، تقسیم مرگ است به تاجیکان.

>>>   كاملا دقيق و رأست نوشتي برادر رفيعي
تمام تمام تلويزيون ها در حقيقت به نفع دشمن تبليغات دارند
كه بعث سقوط روحيه مردم ميشوند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است