کمیسیون های حقیقت یاب به نتیجه رسیدند
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۲۵    ۱۳۹۷/۳/۱ کد خبر: 151267 منبع: پرینت

کمیسیون های حقیقت یافت حمله بر جنبش روشنایی٫ هوتل انترکانیننتال٫ دانشگاه امریکایی ها و شفاخانه چهار صد بستر اردو یافته هایشان را از این حملات چنین نتیجه گیری کرده اند:

۱- نیرو های امنیتی و اداره استخبارات بخاطر تامین امنیت تظاهر کنندگان جنبش تمامی تلاش های شانرا انجام دادند و بخاطر جلوگیری از آمدن دشمن کانتینر ها را بر روی سرک گذاشتند ولی این گناه مردم بود که رفتند تظاهرات کردند بنابر این کمیسیون حقیقت یاب کسی را به از جز از تظاهر کنندگان مسوول این حمله نمیداند.

۲- حمله بر هوتل کانتیننتال٫ دستگاه ها از یک ماه به اینطرف خراب و مسوولین دستگاه های اسکن را درست نکرده بودند به همی خاطر وقتی (برادران آزره خاطر) ما با موتر های شیشه سیاه و چندین تن سلاح و مهمات وارد هوتل شدند کسی آنها را ندید. در ضمن مسوولین هوتل تلاش کردند امنیت تامین باشد ولی این گناه مردم بود که در آن شب آمدند و در هوتل نان خوردند نه گناه مسوولین امنیت هوتل. اگر مردم همان شب از خانه بیرون نمیشدند و هوتل نمی آمدند کشته هم نمیشدند.

۳- برادران آزرده خاطر همیشه تاکید کرده اند که درس و مکتب و دانشگاه به درد نمیخوره و مردم باید بروند در مدرسه های پاکستان درس ترور و وحشت و انتحار را یاد بگیرند٫ به همی خاطر وقتی مردم به گپ شان گوش نکردند اونا هم آمدند و سر دانشگاه حمله کردند. ای خو گناه محصل و استاد است که به عوض رفتن به مدرسه های پاکستان در دانشگاه های رسمی درس میخواندند. اگر به گپ برادران آزرده خاطر ما میکردند کشته و زخمی نمیشدند.

۴- شفاخانه چهار صد بستر تنها زخمی های اردوی افغانستان را تداوی میکند و به زخمی های برادران آزره خاطر رسیده نمیکند و حتی چند تا یگان مسوولین هم موافق هستند که شفاخانه باید زخمی های طالبان و داعش را هم تداوی کند و به همی خاطر وقتی کسی گپ این تعداد مسوولین را گوش نکرد آنها هم قهر شده و اجازه دادند که برادران آزرده خاطر بیایند و زخمی های اردو و داکتر ها را قتل عام کنند. این گناه همو تعداد مسوولینی است که اجازه ندادند رخمی های برادران آزرده خاطر به این شفاخانه تداوی شوند و این گناه زخمی های اردو است که چرا بی وقت زخمی شده و بی وقت بستر شده اند.

اعضای کمیسیون هریک دگر جنرال خمارالدین خمار٫ ستر جنرال قمارباز خان٫ الحاج بیمارالدین وزیر اسبق وزارت چرت و فکر و قاضی صاحب بیکارالدین بی پیکار اعضای کمیسیون های حقیقت بافت افغانستان.

در اخیر بخاطر خدمات شایسته ای اعضای این کمیسیون ها٫ پسران و دامادان هریک از مایانرا باید به سمت های سر کونسل و سکرتریت اول سفارت های افغانستان در کشور های غربی تایید نموده و ممنون سازید. زنده باد حقیقت بافی و کمیسیون های حقیقت بافت!

این یک طنز بسیار نزدیک به حقیقت است تا جاییکه من خبر دارم.

حوریه مصدق


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حقیقت یاب
مصدق
نظرات بینندگان:

>>>   دست مریزاد جناب خانم مصدق .

>>>   چون مردم مردم فاشیست نیستند باید کشته شوند
غنی با گلبیدین یکی شده که بیخ مردم را بکند.

>>>   عمرراوی:
ما تاجیکهای خراسان در یک وضع بسیار پیچیده و سخت گرفتار استیم. قدرتهای جهانی و منطقه یی، جنگهای نیابتی خود را درکشورما به پیش میبرند.همگی شان هم از هرطرف منافع خود را به بر و دوش پشتونها بسته اند.جنگجویان معاشگیرپشتون با دولت کابل دریک خط و در یک صف هستند و یک هدف اساسی دارند که قایم ساختن حاکمیت مطلقه قومی شان درسراسرخراسان است. اگر به نام طالب می آیند، اگربه نام داعش میآیند،اگربه نام گلبدینی میآیند، اگراز طرف امریکا کومک میشوند، اگراز طرف روسیه کومک میشوند،اگرازطرف پاکستان یا کدام کشوردیگر کومک میشوند،بازهم درهرحمله و تجاوز خود تاجیک میکشند.قریه ها را ازآدم تهی میسازند، چپاول می کنند، به آتش میسوزانند ومیروند.به فرمان هرکشوری که تفنگ برداشته اند، مرمی را به سینه تاجیک می زنند. وابستگی خارجی شان به چندین جهت است،اما هدف داخلی شان یکی میباشد.کار طالب و داعش و گلبدینی و ارگ ، تقسیم مرگ است به تاجیکان.

>>>   چرا کشورهای همسایه از استعداد مامئورین افغانستان استفاده وتقاضای کمک نمیکنند
مثلا میتوانند برای تثییت وکشف حقیقت یک موضوع ازین مردم درکشور خود دعوت کنند تا هر راز سربمهری باشد آنرا بشگافند وبرملا سازند ،
یا همینگونه در طول این هـژده سال هیچ واقعه ئی نبوده که رخ داده باشد وریاست امنیت ملی افغانستان پیش از وقوع ازان باخبرنبوده باشد !!!چرا همسایه ها یا کشورهای دورتر افریقا امریکا ازینها کمک نمی خواهند؟؟؟

>>>   جنبش روشنایی آمد، گفتند یک مشت هزاره قوم پرستی می کند. جنبش رستاخیز آمد گفتند موضوع قومی است، لندغر هستند. اوزبیک ها بلند شدند و حق خواهی کردند، گفتند از ترکیه و اوزبیکستان حمایت می شوند. ولی جنبشی بنام پشتون ها آن هم در پاکستان برآمد، نامش را عدالتخواهی ماندند.. و همه کلاهی سرخ می پوشند و از یک مشت جاسوس، تروریست و پاکستانی حمایت می کنند. حالی می فهمید که پشتونیزم سرطانی یعنی چی؟
#احمد_شاه_فرید


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است