عملکرد فاشیستی غنی، ادامۀ فصل ناتمام
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۴۸    ۱۳۹۷/۳/۳ کد خبر: 151336 منبع: پرینت

سیاست سرکوب و عملکرد فاشیستی غنی، ادامۀ فصل ناتمام کیست؟
این روزها وضعیت این سرزمین، به بدترین حالت ممکن رسیده. روزی نیست که ده‌ها تن از مردم بیچاره این سرزمین، قربانی سیاست‌های فاشیستی، سرکوب‌گرانه و طالب‌محور ارگ نشوند. شکاف قومی که غنی به عنوان رئیس حکومت وحدت ملی ایجاد کرده؛ کشور را به بحرانی عمیق فرو برده است. چون او هیچکس را به جز قوم‌اش نمی شناسد و در عین حال دیگر اقوام را با سیاستی استراتژیک حذف می‌کند.

در این تردیدی نیست که رییس حکومت وحدت ملی، باوری به وحدت ملی ندارد. او چهره‌های کارکن و متعهدی مثل علی احمد عثمانی وزیر انرژی و آب -چون همسو با سیاست‌های قومی اش نیستند- را طرد و همزمان، افراد متهم به دزدی، فساد و جنایت را هر روز پرورش می‌دهد و از آنان با نگاه قومی پشتیبانی می‌کند.

سیاست اقتصادی غنی نیز محکوم به شکست است. از بی ارزش شدن پول این کشور گرفته تا افزایش بیکاری، خالی‌تر شدن سفره‌های مردم و بدتر شدن وضعیت صنعت نیم‌بند این کشور. همه اینها برآیند حکومت‌داری ایشان است.

دروغ به مردم هم که بانی اش این روزها سخنگویان حکومتی شده اند.
عملکرد غنی رییس حکومت وحدت ملی نشان می‌دهد که او آمده است تا فصل ناتمام ملاعمر و عبدالرحمان خان را تکمیل کند نه چیز دیگر.

فیصل کریمی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
غنی
فیصل کریمی
نظرات بینندگان:

>>>   سیاستش ناکام وناتمام میماند.مردم قرن 21 از مردم قرن 20 بیدارتر اند.نمیشود بازور عبدالرحمان خانی وسلاح انگلیس مردم را سرکوب وهویت خودرا تحمیل کنند نمیتواند محکوم به شکست اند.
عبید.

>>>   غنی احمد زی نشان داد که یک فاشیست هر چه هم که باسواد باشد در دیگاه فاشیستیش تغییری ایجاد نمی گردد. عثمانی را می توان موفق ترین چهره کابینه نامید کسی که از بطن جامعه برخواست و بدون تکیه به هیچ حزب و‌گروهی توانست در مدت کوتاهی موفقیتهای زیادی بدست اورد چنانکه فاشیستان ارگ هم دیگر قدرت تحمل او را نداشتند. به همین دلیل به هر حربه ای متوسل شدند تا او را کنار بگذارند ولی موفق نشدند. عثمانی نشان داد که یک وزیر سرسپرده به دربار ارگ نیست و تنها به پیشرفت کشور فکر می کند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است