میمنه فاریاب در آستانه سقوط قرار گرفت
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۰۱    ۱۳۹۷/۳/۵ کد خبر: 151387 منبع: پرینت

ده‌ها تن از نیروهای امنیتی و خیزش‌های مردمی در ولسوالی‌های شیرین‌تگاب و خواجه سبزپوش، در محاصرۀ طالبان قرار گرفته اند و دامنۀ جنگ ها تا حومه‌های میمنه، مرکز این ولایت رسیده است.

نظام الدین قیصاری، یکی از فرماندهان خیزش‌های مردمی و از چهر‌ه‌های نزدیک به جنرال دوستم، در نشست جامعه مدنی فاریاب هشدار داد که اگر نیروهایش در محاصره طالبان کشته شوند، مقام‌های محلی پولیس و ارتش را در فاریاب خواهد کشت: «اگر یکیش مُرد همۀ تان را خودم می کُشم. اگر نکشتم من بچه پدر نباشم! امشب اگر شیرین تگاب سقوط کرد من اگر دست شمارا بسته نکردم، بشنود رییس جمهور، بشنود وزیر داخله و دیگر کلان ها.»

بیشیر احمد ته‌ینج یکی از نمایندگان ولایت فاریاب در پارلمان، می‌گوید که اگر حکومت برای مهار تهدیدهای هراس افگنان در این ولایت بی‌درنگ اقدام نکند، دامنۀ این ناامنی‌ها در بخش‌های دیگر فاریاب نیز گسترش خواهد یافت.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
میمنه
فاریاب
نظرات بینندگان:

>>>   میمنه شارکلان اشرارکاش فراوان
آباد باشی غلمند جان کتی ترورست های براوان

>>>   هرزمانی سقوط کرد همه چیز را غارت کردند ویران نمودهند کشتند خبربدهید چند ساعت بعد کمک میرسد اما تازمانیکه اشرار بهدف نرسیده باشند شش ماه هم اگرمحاصره ومقاومت باشد کمک نیست ، این سیاست رسمی حکومت است که ده هامرتبه تکرار شده

>>>   تابکی مردم در خواب اند سقوط مراکز ولایات و ولسوالیها نقشه ارگ غنی است و یک پروژه خانین ملی است.

>>>   او برادر این دولت کثیف در از دست دادن ولسوالی و قریه جات صاحب ملیون ها دالر میشوند بعد از سقوط یک ولسوالی لست خود را به باداران خود میدهند که در آمدن دشمنان از ولسوالی به قیمت ملیون ها دالر غارت شده در حالی که دو ویا سه حصه را خود شان دزدیدند ولی واه به حال بیچاره گان که دیگر کسی صدای ایشانرا نمیشنود. خدایا به حال هموطنان بی دفاع ام رحم کن.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است