ایزدیار: پاکستان ما را فریب می دهد
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۴۷    ۱۳۹۷/۳/۹ کد خبر: 151553 منبع: پرینت

محمد علم ایزدیار معاون مجلس سنای کشور می گوید بازهم پاکستان ما را فریب می دهد و اسلام آباد با راه اندازی اين بازی به‌دنبال وقت کشی و اغفال جامعه جهانی است.

در همین حال شورای امنيت ملی اعلام کرده است که توافق در سفر حنيف اتمر مشاور امنيت ملی به اسلام آباد به دست آمده است و در اين توافقنامه آمده است که هيچ راهی جز صلح وجود ندارد و هرکسی که غير از اين فکری داشته باشد با واکنش مشترک روبرو مي‌شود.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ایزدیار
پاکستان
نظرات بینندگان:

>>>   کسانیکه آی اس آی پاکستان و حامیان گروه های دهشت افگنی را خوبتر میشناسند ممکن بهتر و خوبتر درک کنند که همین ریشه های گروه های دهشت افگن بود و است که با دوانیدن ریشه های خود در خاک ما نیز تمام مصیبت ها را ببار آورد و امروز ما شاهد خونین ترین حوادث در تاریخ کشور خود استیم. نه عالم دین ما نه مجاهد ما نه هم روحانی ما کدام دفاع قاطع در برابر اینهمه دهشت و وحشت نکردند. اینکه بستر فعال دهشت افگنی تمام قدرت مند های کشور ما را در یک جال مصروفیت خود شان نگهداشته است تا از آن بیرون نه آیند و مصروف تجارت و افزایش اندوخته های مالی خود شوند نیز از مسایل است که ما به طرف بد تر شدن اوضاع میرویم و هیچ کسی این مردم مظلوم و بیچاره و محتاج به یک لقمه نان خشک را کمک و یاری نرساند جز تباهی و بربریت و فساد چیزی دیگری برای ملت تکه و پارچه ما به ارمغان آورده نشد. یا الله تو رحم نما در این ماه مبارک رمضان دعا میکنیم که هر کسی هر گروهی هر جریان و هر قدرت در کشور ما بازهم روی منافع خود می اندیشند و بقای خود را همیشه در جنگ و تباهی می بینند پس به قدرت و بزرگی و عظمت خویش آنان را بشمول حامیان داخلی و خارجی آن تباه و برباد ساز. دیگر ملت ما از فرط خستگی به ستوه آمده اند, یا رب تو ما را نجات ده و به جز تو هیچ قدرت در جهان باقی نماند تا بر زخم این ملت مرهمی بگذارد.
وسلام

>>>   افغانستان آنچه که در قرآن آمده است، مطابق آن عمل میکند. یعنی چیز های ضد و نقیض.
یک دفعه میگوید لکم دینکم و لی دین. اما در جای دیگر به جهاد تشویق میکند.
وقتی که بالای مکه حمله کردید و سیصد و شصت بت داخل آن را شکستاندید، آیا این لکم دینکم و لی دین بود؟
و همینطور به شرق و غرب در مقابل یهودان و مسیحیان و بت پرستان و هندو ها وآتش پرستان لشکر کشی، لکم دینکم ولی دین بود؟
حالا نیز به اساس قرآن، در عین حالی که با مخالفین صلح میکنند، با آنها جنگ نیز میکنند.
در عین حالی که در مقابل کشت وقاچاق مواد مخدره مبارزه میکنند، کشت و قاچاق آن را توسعه نیز میدهند و در عین حالی که با فساد اداری مبارزه میکنند، فساد اداری را ازدیاد نیز میبخشند.

>>>   به نظردهنده اول!
خداوند دعای تانرا قبول کند و ریشه ....وطنفروش و "دوتابعیته های" ناموس فروش را که سراپای مقامات دولتی مانند قوه اجراییه، قوه مقننه ( سنا و ولسی جرگه" و قوه قضاییه را غصب کرده اند، از بیخ و بنه بکشد!! همانطور که به ادعای اینها طالب خوب و بد ندارد، مجاهد و دو تابعیته هم خوب و بد ندارد همه شان چوچه های انگلیس و امریکا هستند و به آن افتخار هم میکنند!!! یکی از مجاهدین درجه دوم یک وقتی برایم قصه کرد که در سال 1371 به ریاست صبغت الله مجددی در راولپندی جلسه داشتیم برای تعین زعیم آینده. همه باین نتیجه رسیدیم که اعلیحضرت محمد ظاهر شاه بهترین گزینه است و قریب بود که مجددی سر این موضوع دعا هم کند که کسی آمد و در گوشش کدام چیزی گفت. ناگهان دیدیم که مجددی به "قرتک زدن" شروع کرد و بخدا و قران قسم خورد که غیر خودش کس دیگری مستحق نیست و باینترتیب بیش از 27 سال است که این مجاهدین مردم افغانستان را در کاسه سر آب میدهد و بادار بزرگ شان در خون غرق شدن مردم افغانستان را با لبخند نظاره میکنند!!! الهی این تخم .....را نابود کن!! آمین یا رب العالمین

>>>   چرا نمیگویید که دولت با حواریون شان مردم را بازی میدهند و اینها خودرا به بازی خوردن عمدی آماده ساخته و تمثیل میکنند چون سناریو همین طور نوشته شده و باید تطبیق شود مه فکر میکنم که بالای مردم قصه ( پشک بینی را برد همه پشت پشک میدوند ) که با بسیار مهارت بازی میشود. اینها دست شیطان را ازپشت بسته اند هردوطرف بازیگران کارکشته و ماهراند. این بازی برای فریب ذهن مردم است .
خارکش

>>>   آغای یزیدیار شما از زمان ملا چلوس بدخشی فریب پاکستان را خوردید تازه متوجه شده اید ، جای تآسف است.

>>>   اغای محمد علم ایزد یار تا وقتی شما ها و هم پیمانان تا شرایط را برای اشپشی های پشتون آماده کرده آنها را در چوکی های کلیدی بگذارین
فکر نکنم کسی ما را فریب داده باشه جز پشتون
و ما خود را فریب میدهیم
پاکستان تجار است هر کسی آماده است هدف پاکستانی را در افغانستان پیاده کنه آنها پول تجهیزات داده از آنها حمایت میکنه
حال کی پول اسلحه و تقویت میشه از طرف پاکستان معلوم دار که پشتون ها
پس ما دشمنی جز پشتون نداریم
پس اگر میتوانی دست به دست هم زبانان خود بده
احمد از کابل

>>>   به احمد ازکابل
کابلی عزیز پشتونها دشمن ات نه بوده بل حامی شما است دشنام وتوهین به دیګران درد را دوا نه میکنند می توانیم ما هم چرنیات بنویسم اما کرامت انسانی اجازه نه میدهند
ګیلانی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است