یکبار مردن بهتر است از هر روز مردن است
 
تاریخ انتشار:   ۱۷:۵۵    ۱۳۹۷/۳/۱۴ کد خبر: 151684 منبع: پرینت

درود بر روان همه شهدا
امروز در خیمه لوی جرگه جلسه ای از علمای دینی برگزار شده بود باز هم توسط کور دلان انتحاری سرزمین کشورم لرزيد، و مردمش به خاک و خون غلطید اي واي هموطنم وای،
بر علاوه شهدا و زخمی های دیگر دو نفر از استادان دانشگاه دعوت جناب سید فاضل شاه و جناب عبدالروف کاموی که با آنها سه سال است یکجا مشغول تدریس بودیم نیز جام شهادت نوشیده اند.

چه سخت است در کشور خود هر روز تماشا گر اینچنین حادثات خونین باشیم چه کسی مدافع این سرزمین است. کیست که افغانستان را یاری کند. عامل این جنایات کیست طالب داعش یا غربی ها؟

آیا حق هموطنان ما همین است که به گناه نا کرده کشته میشوند؟
آیا همینقدر کفایت میکند که میگوییم خدا رحمتش کند و یا جنت فردوس میخواهم؟ این کافی است یقیناً این حرف ها خیلی تکراری شده اند. ما و مردم ما چقدر مظلومیم در کشور خود بدون گناه کشته میشویم روزی نیست که خون های سرخ به زمین ریخته نشود جسد های بی جان شان به جای دستمزد و نان به خانواده های بیگناه شان تحویل داده میشود. به کدامین گناه اینگونه باید جان دهند تا چه وقت تحمل داغ برادر، داغ پدر ، داغ فرزند دل و گرده میخواهد.
خدا صبر بدهد به خانواده های شهدا و زخمی ها.

بدون شک آنکه می رود فقط می رود ولی آنکه می ماند درد می کشد سر انجام این است خاصیت روزانه میهن و مردم ما آیا زمامداران در راه تامین امنیت مسوولیت ندارد تا چه وقت برای چه با کدامین گناه کشته می شویم چرا ملت ما خواب است چرا مسوولین بی کفایت خجالت نمیکشند چرا چهره های تباهکار افشا نمیشوند؟ به عقیده من یکبار مردن بهتر است از هر روز مردن است

احمد سعیدی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
سعیدی
مردن
نظرات بینندگان:

>>>   این کار ترامپ بود که داعیش را روان کرده بود به خا ن ملا ها ترامپ در یکی از دوران کمپان خود گفته بود که من هر شکل که باشد اسلا م را کم می سا زم

>>>   همی سعیدی صاحب راست میگوید.
یکدفعه بالای سعیدی صاحب حمله شد،نزدیک بود به شهادت برسد،اما بیچاره را نگذاشتند جام شهادت را بنوشد.عاجل وی را به شفاخانه انتقال دادند و تداوی شد و صحت باب شد.
چقدر مردم دنیا بخیل هستند.حتی شهادت را هم به مردم نمی مانند و بخیلی میکنند.
اگر احیاناً سعیدی صاحب به مرگ طبیعی بمیرد و ار امتیاز شهادت محروم شود،در پیشگاه پروردگار عالم،از کسانی که او را ار امتیاز شهادت محروم کرده اند.شکایت خواهد کرد.

>>>   جناب سعیدی صاحب احترام که من بشما دارم مرز نمی شناسد.ولی هیچ دولت بدون همکاری شهروندانش قادر به تامین امنیت نیست.تا وقت ما ازروی خوشبینی به طا لب ویاهم ترس با دولت همکاری نداشته باشیم هیچ دولت ویا هیچ وزیری نمیتواند تامین امنیت کند.
عاقل.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است