زاخيلوال سفير طالب يا سفير دولت؟
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۸:۲۱    ۱۳۹۷/۳/۱۴ کد خبر: 151687 منبع: پرینت

سفير؛ نماينده يك ملت و دولت در كشور ديگر است.
سفير؛ موظف است علاوه بر اينكه كارهاي كنسولي مردم كشورش را انجام دهد، در مورد گسترش روابط اقتصادي، سياسي، اجتماعي، فرهنگي و... دو كشور تلاش كند.
اما عمر زاخيلوال در پاكستان چكار مي كند؟

زاخیلوال گاهي به ديدار فرمانده هان نظامي در پادگان هاي نظامي پاكستان مي رود،
گاهي به ديدار رهبران طالب به و زيرستان مي رود!
تصاوير وي نشان مي دهد حتي در كنار احمدشاه مسعود در زمان طالبان بوده است.

زاخیلوال در دولت كرزي هم نقش پر رنگي داشت.
در پيروزي اشرف غني از هيچ تلاشي دريغ نورزيد، خيانت وي به حدي در تقلب انتخاباتي بالا بود که فرياد مسوولان دولت كرزي را كشيد. هرچه در خزانه دولت بود صرف حمايت از غني كرد!

وي بعد از كرزي و اتمر سومين فرد اثر گذار در حمايت از غني بود.
موضعگيري و عملكرد زاخيلوال نشان ميدهد وي براي دولت پاكستان جاسوسي مي كند و براي حمايت از قوم و قبيله خود در آن كشور تلاش دارد.
زاخیلوال سفير ملت ما نیست.
زاخيلوال سفير طالبان است.

امیری
(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
زاخیلوال
امیری
نظرات بینندگان:

>>>   أميري ، تا حال نمي فهمي كه اين دولت و اين حكومت از ملت نيست ، از زاخيل چه شكايت ميكني، او مزدور پول است، اگر از يهود باشد يا كرزي يا پاكستان و يا ايران.

>>>   زاخیلوال بین دوعید میمیرد.

>>>   Dehate
با آمدن گلبدين،رفتن جنرال مرادعلي ونصب معين جديد ارشدامنيتي وضعيت امنيتي كشوروبخصوص امنيت كابل بسيارخوب نشده است ؟؟؟

>>>   چرا میان دوبرادر اختلاف می اندازید ؟دولت برادر طالب ودولت حامی وپشتیبان وممول طالب هست وقتی جناب کرزی طالب را برادر میخواند واقای غنی هم مخالف های سیاسی میداند وعلمای کرام هم این جنگ را ناروامیداندیعنی دفاع اردوی ملی وپولیس کشور را ناجایز می شمارند پس میتواند اقای زاخیل وال سفیر هردو باشد چون میان انها کدام اختلاف وجدای نیست جنازه ای شهید اردوی ملی درمیدان های منازعه باقی می ماند وجناب کرزی جنازه ای برادر طالب را توسط طیاره های دولتی به مقصد میرسانند واسیر های دولتی به قتل میرسند ولی زندانی های طالب به انواع مختلف ازبند رها میگردند واگر بسیار برای شان راه های نیم بند قانونی پیدا نشد تونل های چند کیلومتری حفر می نمایند واز انجا فرار میدهند پس طالب ودولت دوروی یک سکه نه بلکه هردو یک روی سکه اند ودر مجموع همه ازیک منبع هدایت اداره وتمویل میشوند
زلمی مجددی

>>>   محمد همایون صادقی
هیلی ناشی از عاطفه فرهنگی بربریت قبیله ای اش که در ذهنش بوسیله فاشیست های اوغانتبار حک شده چنین سخنان را بیان کرده که چه بسا بازتاب دهنده فاشیستی است همچنان بربریت نیز است .
هیلی و هیلی ها با غنی ها میدانند که نتنها از کوه های سلیماتی نیستند نميدانند که از کدام گوشه دنیا در سرزمین خراسان بمثابه ویروسهای کشنده سرازیر شدند و این خاک پاک خراسان را اشغال کردند .
ما تاجیکان بومی متحد میشویم نه همسان این بربر ها برای نابودی قوم افغان ( پشتون ) بلکه برای نابودی فاشیست های آنها ، نظام بربریت و فاشیستی دونیم قرنهء استعماری آنها که تخم گند را در بین قوم ایشان بزرکرده اند و نسل کشی میکنند .
اتحاد و همبستگی خراسانی ها بخاطر خواست های انساندوستانه است تا باشد که همه اقوام در محور عدالت اجتماعی بمثابه خراسانی های آزادیخواه و عدالتخواه در سرزمین خراسان بدور هم زندگی مسالمت اميز و عادلانه کنند .
شعار دادن و نقد کردن اینها آب در هاون کوبیدن است .
همه عدالتخواهان و آزادیخواهان اقوام تحت ستم در برابر فاشیست های اوغانتبار نیاز به وحدت ملی خراسانی دارند که در یک جبهه بدون در نظر داشت مذهب ، ایدیولوژی با ساختار گسترده و فراگیر از همه طیف های مختلف که خواهان تغییرات بسوی دموکراسی ، نام کشور از اوغانستان به خراسان و ایجاد دولت دموکراتیک فدرالی خراسان استند گرد هم جمع شوند .

>>>   شبیر کاکر نویسنده‌ی افغان (پشتون)
حق‌خواهی ما پشتون‌ها در افغانستان وپاکستان:
در پاکستان؛ باید سطح زنده‌گی ما پشتون‌ها با پنجابی‌ها برابر باشد و قوانین پاکستان بالای همهء اقوام بدون تبعیض وامتیاز در چارچوب نظام فدرال کشور خداداد پاکستان تطبیق شود. اما حق‌خواهی ما در افغانستان این است که قدرت عام وتام دولتی؛ تنها میان غلجایی ودرانی دست بدست شده و به قول قوماندان زرداد وبرادر مجاهد حکمتیار در دست افغان‌های اصیل باشد. اقوام غیر پشتون نیز به زور یا به رضا خودشان را (افغان) بسازند. اعتراض های مدنی شان به لنده غری تعبیر شود ودر استعمال زبان مادری شان نیز تابع مقررات ما باشند.
چه عدالتی!

>>>   وقتی شکریه بارکزی به صراحت ملا عمر را مجاهد خطاب میکند و در سوگ مرگش سیاه پوش می شود و اشرف غنی از مردم افغانستان میخواهد که همه بایداز طالبان معذرت خواهی کنند؛ به یقین که مردم افغانستان باید مبارزه با سازمان استخباراتی پاکستان ( ISI) را نه از سرحدات کشور بلکه از داخل کابل از ارگ خیلی ساده با تف انداختن به دو این صورت .....شروع کنند.

>>>   ما افغان نيستيم
يك تاجيك، ازبك، هزاره و ايماق تا حالا اين طور نگفته قوم وطن فروش را بشناسيد!
اين پشتون پكتيا وال ميگويد:
"پاكستان به اندازه ي به ما [پشتون ها] محبت كرده كه تا زنده هستيم بايد خدمت پاكستان را كنيم، پاكستان و اوغانستان هميشه يكي بوده و يكي خواهد شد به پرچم پاكستان افتخار ميكنم، من افغان هستم اما قربان پاكستان ميشوم."

>>>   Ahmady
رأست رأست است و بس
واقعت اين است كه ،
پشتونها تا تسلط کامل بر قدرت و به حاشیه راندن دیگران به هر وسیله ای چنگ خواهند زد، چه که به طالبانیزم باشد، تکنوکراسی غربی، احیای سلطنت شاهی، روشنفکری کهن، خردجال، عاجوج و معجوج، داعش، و ....
ه
تازيان توسط انگلیسها پشتونها را بر ما طائفه عاجوج و معجوج پرورانده اند.
می‌گویند، "جگر خوار طاقت کرده، آموخته خوار طاقت نکرده."
جماعتهای پشتونهای افغانستان، توسط تازيان و مخصوصاً انگلیسها، به آموخته خواری و حاکمیت جز بر کل عادت داده اند و این سرزمینها تا ابد روی خوبی را نخواهند دید.
…..
اه از این قوم ریایی که در این شهر دو روی
روز ها شحنه و شب باده فروشند همه

ما نميتوانيم كه با اين طور مردم كه رهبرش كرزي و غني جاسوس پاكستان باشند و باباي طالبان و ٩٩٪‏ اين قوم شُياد دفاع از طالبان ميكنند و ما در يك كشور زندگي كنيم كه وحشي ترين جناور باشند و مضر جامعه ما باشند
پس بهترين راه جدايي است !!!

ابله اي خود را گم كند
كدخداي خانه مردم كند

>>>   'خاين كسى است كه پاى سند ديورند امضا كرد'
لطيف پدرام
پشتون ها را تباه كرديد، هزاران جوان هلمندى معتاد شدند، من مى خواهم جوانان پشتونم درس بخوانند، پس من دشمن پشتون هستم يا اسماعيل يون كرزي غني وگلبدين
#مسلم_شيرزاد

>>>   Khorosoni
سناریوسازان توطیه دردرون ارگ ...
هرتصمیم توطیه و جنایتی که در درون ارگ یعنی این مرکز کشتار صورت میگیرد مسولیت اش بعد از مشاور ین اشغالگر به دوش این چند وطنفروش وارد شده میباشد.
(حنیف اتمر- عبدالسلام رحیمی- اکرم خپلواک - نادر نادری- اکلیل حکیمی- همایون محتاط. ) واین کاملا دقیق بوده وهمه اینرا میدانند . حتی چند روز پیش معاون انتخابات اندکی در اینمورد افشاگری نمود..

>>>   امری بی عقل !
این وظیفه یک سفیر است که دیدار با افراد مختلف داشته باشد امور سیاسی چه است؟

>>>   زاخیلوال نه سفیر دولت نه سفیر طالب بلکه جاسوس دو طرفه

>>>   زاخیلوال یک خواهر به نام گلالی مهمند نیز داشت که درزمان حامد کرزی نقش همسر بدون نکاح خالق فراهی رئیس اداره ارگان های محلی را داشت. این گلالی مهمند مشاور اداره ارگان های محل بود اما بیشستر حیثیت زن غیر نکاحی را داشت
اریامهر ازکابل

>>>   در کشوری که یک برادر با طالب و یک برادر با پولیس ملی و یک برادر ترجمان با امریکای و پشتون
شما ها از زاخیوال اتمر وووووو‌‌‌‌و‌‌‌‌‌‌ چی انتظار دارین
همه چیز برای همه آشکار است ولی چرا کسی حرفی و یا تصمیمی نمیگیره تعجب آور است
تاجک هزاره اوزبک خاموشی اختیار کرده و کوچک ترین تصمیمی نمیگره

>>>   مردم اوغانستان دولت ارگ غنی با طالب و داعش یکی است و تیم ارگ در سه بخش تقسیم شده است ارگ غنی طالب و داعش گلبدین بخش چهارم و انگشت ششم ایت

>>>   Raheel
داکتر شدن، ماستر شدن، پروفیسور شدن و وزیر و وکیل و صدراعظم و رییس جمهور شدن هرگز به این معنی نیست که طرف حتما آدم هم شده است.
باهزارتا کتاب نوشتنها و صدهزار کتاب خواندنها نمی شود ادعا کرد که حتما اخلاق و شرف و تقوی و آدمگری هم با آن به دست می آید. این آخری ها بدون تحصیل و تعلیم هم می تواند به دست بیاید.
با درد و دریغ بیکران باید گفت که در کشور ما تحصیل و تعلیم زیاد شد اما خلای بس بزرگ تربیتی و اخلاقی دهن گشاده است که پیامدهای بس وحشتناکی در تمامی سطوح اجتماعی، فرهنگی و سیاسی از ان متصور است.

>>>   واقعاٌ این زاخیلوال دوپیشته سفیر طالب و حکومت است. بهتر است گه این شخص را فوراٌ از وزارت خارجه بحیث سفیر تبدیل نموده و هم وی احترام خود را نموده به قریه خود رفته به همان کشاورزی خود بپردازد. امید که همان زمینهای قریه خود را هم به طالبان و جنابتکاران نفروشد. هه هه هه هه......

>>>   بین ارگ ،طالب،داعش ودیگر میکروب ویروسهای ناقل هیچ تمایزی وجود ندارد،همه شان شجره خبیثه هستند،همه شان خائن،آدم کش،وطن فروش،فاسد ،ظالم ونوکر پاکستان.
نادرشاه


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است