اعلان آتش بس با طالبان مضحك و عوام فريبي است
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۰۴    ۱۳۹۷/۳/۱۸ کد خبر: 151766 منبع: پرینت

اعلان آتش بس با طالبان يك موضوع خيلي مضحك و عوام فريبي است ، زيرا دولت افغانستان هيچگاه در جنگ هاي تهاجمي عليه طالبان سهم نگرفته و اگر ميگرفت، امروز در كشور ما از طالب كدام اثري نمي بود.

بدون شك در اوایل دولت وحدت ملي بعضي عمليات هاي كوچك تهاجمي تحت فرمانده جنرال عبدالرشيد دوستم در شمال كشور برعليه طالبان صورت گرفت و جنرال موصوف تقريبا" توانست كه لانه هاي طالبان را در مناطق شان نابود نمايد و اما بعدها دولت در اثر توطئه ها گوناگون جنرال دوستم را مجبور به تبعيد به خارج از كشور نمود.

به هر حال ادعاي دولت كه گويا آتش بس مؤقت را با طالبان از بيست و هفتم رمضان الي پنجم عيد سعيد فطر اعلان مينمايند، خيلي مضحك و فريبانه است.

بايد إظهار داشت كه در مدت همين هفده سال گذشته دولت افغانستان از طالبان جنگجو به گرمي پذيرايي نموده است و آن ها را در مهمان خانه هاي دولتي جا داده اند و دايم آن ها را منحيث دوست و برادر خطاب نموده اند.
بايد حالا گفت برنامه دولت اين است كه يك قوم خاص چند نفره را حاكم و قدرتمند عليه ديگر اقوام افغانستان سازد.

نادر صیقل


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
آتش بس
طالبان
صیقل
نظرات بینندگان:

>>>   این آتش بس از طرف حکومت امریکاه پیشنهاد نگردیده است حکومت کابل را برسمیت نمی شناسیم
طالبان

>>>   تالیبان و خراسانیان دو روی یک سکه اند
ولی خراسانیان اینرا فرموش نکند که مبارزه علیه استعمار و امپریالیزم
خود امریکا انکار کرده نمیکنند
خراسانیان. خودش میدانند که یک مهره سوخته امپریالیزم جهانی است

>>>   نادر خان شاید شما ازجمله کسانی باشید که ازمدرک جنگ پول به دست می اورید ویاهم دشمن ذاتی مردمان این مرزوبوم باشید شاید کر وکور باشید همین که بادارانت ماهانه ۵۰۰ بم به شمول مادر بمب ها را به خاک افغانستان می اندازد نه دیده اید ونه شنیده اید من به این وطن فروشان قصی القلب حیران ماندم که جز منافع شخصی دیګر هیچزی برای شان ارزش نه دارد یک روز هم صلح باشد خوب است
ګیلانی

>>>   Mazdak Farid
دروغ همیشه زیبا می نماید ، زود پذیرفته می شود و اگر بار بار گفته شود به باور مبدل می گردد ، سنگک می گردد و سخت جان می گردد . تاریخ داده شده و رسمی سرزمین ما تاریخ دروغ ها و باور های سنگ شده است . تاریخ غرور ها ، عشق ها و نفرت های برباد دِه است . شهر و ده و اقتصاد و فرهنگ را با دروغ نمی توان ساخت . دروغ "مکتب های خیالی " عدالت خیالی ، صلح خیالی ، " وحدت ملی " خیالی ، اکثریت و اقلیت خیالی و بسیار خیالی های دیگر را می سازد که بالا تر از خیال نداریمشان . آنچه داریم ؛ توانایی آزاد بودن است . توانایی که بار بار خورد شده و به هیچ گرفته شده اما هیچگاه نمرده .

>>>   درست گفتید اقای صیقل.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است