حبس ابد پناهجویی که همسرش را در آلمان کشت
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۳۳    ۱۳۹۷/۳/۱۹ کد خبر: 151780 منبع: پرینت

یک مهاجر ۳۲ ساله افغان در برابر چشمان سه دختر خوردسالش آنقدر همسرش را لت و کوب کرد که او به حالت کما رفت و ۱۱ روز بعد چشم از جهان فروبست. اکنون محکمه این فرد مجرم را به حبس عمری محکوم کرده است.

محکمه ایالتی هیلدِس هایم، واقع در ایالت نیدرزاکسن یک مهاجر ۳۲ ساله افغان را به حبس عمری محکوم کرد و گفت که جرم او بسیار سنگین است. به این ترتیب این فرد متهم پس از گذشت ۱۵ سال هم از زندان آزاد نخواهد شد.

قاضی ارشد محکمه ایالتی هیلدِس هایم ، این جنایت را «به شدت وحشیانه و بی رحمانه» خواند و گفت، با وجود این که صاحبخانه تمام تلاش‌اش را برای دفاع از همسر مجرم انجام داده، با آنهم قاتل به لت و کوب همسرش به قصد کشتن او ادامه داده است.

این خانواده در ماه سپتامبر سال ۲۰۱۵ از ایران به آلمان فرار کرده بود و از اوایل سال ۲۰۱۶ در یک منطقه کوچک به نام «گرونن پلان» مربوط به ناحیه «هولتس میندن» ساکن بود. این ناحیه در ایالت نیدرزاکسن قرار دارد.

پولیس پیش از واقعه قتل، دوبار به دلیل خشونت خانوادگی وارد خانه این مهاجر افغان شده بود.

همسر فرد مجرم در خزان سال ۲۰۱۷ تصمیم گرفته بود که از همسرش جدا شود و در یک مرکز مشاوره این خبر را به اطلاع همسرش نیز رسانده بود. این مهاجر افغان در واکنش به این خبر به ترجمان حاضر در محل گفت: «حیف که در افغانستان نیستیم، اگرنه من او را می کشتم».

طبق اعتقاد اعضای محکمه، منشأ این قتل که به تاریخ سوم جنوری سال ۲۰۱۸ صورت گرفت، دعوا با صاحبخانه بود که با وجود کوچ کشی پدر خانواده، خواهان افزایش ۱۰۰ یورویی کرایه خانه شده بود.

قاضی ارشد این محکمه گفت: «او که هیچ جای مشخصی برای ماندن نداشت، احساس می کرد که به شدت تحت فشار قرار گرفته است و زندگی اش نابود شده است».

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
آلمان
پناهجو
نظرات بینندگان:

>>>   واقعا ما مردم افغانستان باید هرطوری که شده. جاهل بودن خود مان را به جهانیان نشان بديم.که چقدر بیرحم واز خود راضی هستیم

>>>   کرایه خانه نیست این خصوصیت افغان هاست چون غیرت دارند!!!
وقتی پاکستانی ها خاک شانرا اشغال میکند غیرتشان درخواب است وقتی معاش رئیس جمهور تا سرباز پولیس از پول خیرات است غیرت شان درخواب است
وقتی پول کمک کشورهای غیراسلامی را اختلاس دزدی میکنند ننگ وغیرت شان درخواب است درطول هفده سال حرف دوم رهبران واعضای کابینه حکومت با خارجی ها همیشه تقاضای کمک وپول بیشتر است ، از بسیکه خیره سر وسفید چشم وبی حیا شده اند درینجا هم رگ غیرت شان درخواب است اما زمانی دختری یا زنی نخواست با اینان زندگی کند غیرت شان بیدار میشود ودر برابر دختران وزنان شیر استند شیر !!!
ر

>>>   خداوند همه مهاجران را از همچو فشار ها و حوادث نگهدارد، حيف زن و مرد و اطفال شان، كه شكار نا حق شرائط فعلي شدند، هيچ وقت شوق پناه گرفتن را در غرب نكنيد، آرامي ندارد، آخرش بربادي است،

>>>   بلی این انسانیت از دوران قاتلان آموختن
در حگومت عبدالرحمن آدم کش که سی پنج سال نوکری
انکلیس بودند این سوغات گوچی واوغانی است
از گرگ گرگ زاده است
ترحم نکرد پلنگ تیز دندان==
دریدن کله کوسفندان==


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است