مراسم روز قدس در کشورهای جهان
 
تاریخ انتشار:   ۱۹:۱۴    ۱۳۹۷/۳/۱۹ کد خبر: 151813 منبع: پرینت




فلسطین

فلسطین

فلسطین



لبنان

لبنان

لبنان

لبنان



سوریه

سوریه

سوریه

سوریه



عراق

عراق

عراق



ایران

ایران

ایران



یمن

یمن

یمن



بحرین

بحرین



اردن

اردن



هند

هند



تایلند

تایلند



ترکیه

ترکیه



نیویورک

نیویورک



کد (4)

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
روز قدس
اسلاید
نظرات بینندگان:

>>>   در طول تاریخ دنیا همیش محافظه کاری و عقب گرایی در مقابل رادیکال و آزادی و پیشرفت و تکامل قرار گرفته است. با وجودی که در اثر همین محافظه کاری ها و عقب گرایی ها، امپراطوری های دنیا شکست خوردند، اما دست آورد های علمی ابن امپراطوری ها.توسط نسل های بعدی و یا امپراطوری های دیگر پیشرفت داده شدند و جهان به پیشرفت علمی و اقتصادی خویش ادامه داده است.
با وجودی که شهر ها خاکستر شدند، اما در جایش شهر های دیگر و مدرن تر ایجاد شدند.لا وجودی که علما و دانشمندان به قتل رسیدند،اما در جایش علمای دانشمند تر تولد شدند.
این رادیکالیزم و عقل گرایی در تمدن بین النهربن هم وجود داشته است،در فراعنه مصر هم وجود داشته است،در امپراطوری هخامنشی ها و یونانی ها و امپراطوری روم و یاسانیان و عرب ها و مغول ها و ترک ها و هسپانیوی ها و ناپیلبون و انگلیس ها و فعلاً نیز ادامه دارد.
دلیل همه اینها نفس انسانی و پیدایش ثروت است.
در اجتماع دیگر زنده جانها موضوع ثروت وجود ندارد ،بلکه فقط پیدا نمودن غذا برای حیات روزمره مهم است.
اما در نظام انسانی و نفس انسانی،سرمایه جز اساسی پیشرفت اقتصادی تمدن های انسانی را تشکیل میدهد که در صورت تامین عدالت اجتماعی سرمایه بوجود نمی آید و در نتیجه پیشرفت وجود ندارد،برخلاف در اثر انباشتن سرمایه و عدم موجودیت عدالت اجتماعی.پیسرفت و تکامل صورت میگیرد ،اما عدالت ار بین میرود.
بنأ اساس تمام تضاد های جامعه بشری را در طول تاریخ،موضوع انباشتن سرمایه ار یک طرف و توزیع عادلانه آن.از طرف دیگر تشکیل میدهد.
موضوع فلسطین نیز از جنبه دینی کرده،جنبه سرمایه آن در طول تاریخ سبب شده است که امپراطوری های مختلف به این منطقه حمله کردند و آن را غارت کردند،چه خود بخود ها بودند،چه بابلی ها بودند.چه مصری ها بودند.چه یونانی ها و رومی ها و عرب ها و دیگران بودند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است