کی می خورد و کی باید جواب بدهد؟
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۴۸    ۱۳۹۷/۳/۲۰ کد خبر: 151831 منبع: پرینت

روزنامه نیویورک تایمز گزارش داده است که مقامات آمریکایی از ماه آپریل تا کنون معاش در حدود سی هزار سرباز پولیس افغانستان را قطع کرده اند و علت این قطع را فشار بالای رهبران فاسد افغانستان قلم داد نموده اند.

این در حالی است که سربازان پولیس ماه ها است که بدون معاش در خط مقدم نبرد به سر می برند و رهبران فاسد افغانستان در قصر های مجلل که از پول های دزدی اعاشه و اباته سربازان و افسران پایین رتبه و بی واسطه ساخته اند در عیش و نوش مصروف اند و پروای شکم گرسنه سربازان و افسران خط اول جبهه را هم ندارند.

واقعا در این دنیا بی عدالتی داد میزند ، آخر این چه رسم است که وزیر، جنرال و مقامات رهبری دزدی میکنند و برای خود ها قصر آباد می کنند اما به عوض آن ها سرباز و افسر که در خط اول جبهه گرسنه مانده اند مجازات می شوند.

آنچه که مهم است این است که مقامات آمریکایی و اروپایی درک کرده اند که در مدت هفده سال با رمه دزدان سروکار داشته اند و اکنون گیچ شده اند و حتی نمی دانند که چه کار کنند تا جایی که عوض دزد افراد را مجازات می کنند که مورد دزدی قرار گرفته اند.

همینکه گندیدگی و بوی فساد مقامات رهبری افغانستان زبان زد خاص و عام در عرصه های ملی و بین‌المللی شده است یک خبر نیک برای مردم افغانستان است و این هم به اثر نوشته ها و گزارش های پراکنده مردم افغانستان است که به گوش جهانیان رسیده است ، پس چه بهتر است که نویسندگان و چیز فهمان افغانستان به جنبش ضد فساد بپیوندند و بطور منظم حلقه‌ای اصلی فساد را که تمام رهبران حکومت وحدت ملی است به مردم و جهانیان معرفی نمایند و از سربازان و افسران خط اول جبهه دفاع نمایند.

حسن علی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حسن علی
سربازان
نظرات بینندگان:

>>>   صلح وآتش بس با دشمنان انسانیت جفای بزرگ به شعار صلح است .صلح باکسانیکه کاملا دست از آدم کشی دست بردارند وبه پیشگاه ملت معذرت بخواهند امکان پذیر است. با افرادیه در۴۸ ساعت ۷۵ سرباز کشور را ظالمانه قتل کردند صلح مفهوم ندارد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است