طالبان «برادران ناراضی» اند، نه «دشمن»!
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۲۲    ۱۳۹۷/۳/۲۰ کد خبر: 151838 منبع: پرینت

(حکومت غنی بهتر است یا حکومت طالب)؟

طالب و کرزی، اتمر و استانکزی، حکمتیار و احمدزی «برادران ناراضی» یکدیگر اند؛ نه «دشمنان» همدیگر؛
آنها همه «حاکمیت قبیله» را می خواهند؛ صرفنظر از اینکه شعار شان «اسلامی» باشد و یا «دموکراسی»؛
همانگونه که کرزی زمینه را برای احیای مجدد طالبان فراهم کرد و احمدزی را به قدرت رسانید؛ احمدزی زمینه را برای گسترش طالبان و «تحکیم حاکمیت قبیله» مهیا می سازد.

کرزی بصورت مخفی و با خنده از پشت سر خنجر می زد؛ اما غنی بصورت علنی و با قهر از پیش رو خنجر می زند؛
تیم غنی شرایط را طوری فراهم کرده که پیام عملی آن این است: یا حاکمیت من را می پذیرید و یا طالبان را بالای تان حاکم می سازم (و تعداد زیادی هم فکر می کنند که «حکومت غنی» بهتر از «حکومت طالب» است)!؟

برادران نارضی خواندن طالبان، رهایی زندانیان، ترور شخصیت های جبهه مقاومت، قطع حملات شبانه (به بهانه تلفات ملکی)، گسترش جنگ (عدم سرکوب طالبان و عدم تصفیه قریه ها)، سقوط ولسوالی/ولایت ها (به منظور تسلیح و اکمال طالبان)، برگزاری جرگه های صلح، آوردن حکمتیار، پشتونیزه سازی ادارات، تحمیل هویت افغان، آتش بس یکجانبه و دهها موضوع دیگر، نشانه های آشکار هماهنگی قبیله سالاران و برنامه واضح آنها برای «تحکیم حاکمیت قبیله» است...

لذا،
یا متشکل شده و مقاومت می کنیم و یا تسلیم شده و نابود می شویم!

عبدل لعلزاد


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
لعلزاد
قبیله
نظرات بینندگان:

>>>   چی وقت اینهاراضی میشوند؟؟ تا حال صرف از پاکستان راضی هستند وبس !

>>>   کدام برادر ناراضی خانه خود راخراب میکند وبرادر خود را میکشد؟ ؟؟

>>>   Salam
مردم افغانستان هم خوش اند مسلمان اند ، ترامپ از جدش تا امروز رهبر روسپى خانه ها، هوتل ها و قمار خانه هاى بى شمار بوده است ، اكنون او در سكوى رهبر ى امريكا ، در افغانستان امر و نهى مى كند و رهبر تعين مى كند . اگر واقعن جهادى روا باشد در مقابل اين حكومت دست نشانده و رهبرى بيگانه ها است .

>>>   برادران ناراضی!
بلی این برادران ناراضی دو نوع اند:
مزدوران ّاکستان وعرب و ایران ودیگرش طالب افغان واقعی!
طالب واقعی یعنی ان طالب که زیر فشار شورای نظار همه دار وندار خودرا از دست داده فراری و شکنجه شدند! شورای نظار انها را به امریکا تسلیم و در گوانتانامو بی شکنجه شدند! انها تا ان وقت نمی نشیند تا با وندبازان غلام غرب حساب نکند! تا که من می دانم این طالبها امریکار ا مغلوب و بجان وندبازان خواهند رسید! این حقیقت است ! این سخنان پدرام وپشتونستیزان نیست این سخن افغان است!

>>>   حکومت غنی مخلوط و معجونی از حکومت طالب، پاکستان، داعش، خلقیها ، افغان ملتیها، مسیحی ، یهود،القاعده، وهابیت و دیوبندیه است در یک کلام اشرف غنی تمام پشتونها با هر عقیده و فکری که هستند در این دولت جمع کرده است. به عبارت دیگر حکومت اشرف غنی حکومت پشتونیزم است.

>>>   از بردگان یهود و نصارا و نوکران غرب و آمریکا جز این نباید انتظار داشت.

>>>   از شما اوغانها میپرسم چرا مردم بیگناه رامیکشین چرا کرزی غنی خلیلی محقق سران ظالم را نمیکشد طالبان اوغان شما سران ظالم را بکشید نه مردم بیگناه را شما اوغانها طالب بسیار پستین

>>>   طالبان خوب و بد ندارند همه شان أجير بيگانه ها و دشمنان دين و وطن هستند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است