پشتونها پارلمان را نیز کاملا تصرف مي كنند!
 
تاریخ انتشار:   ۱۶:۰۴    ۱۳۹۷/۳/۲۱ کد خبر: 151873 منبع: پرینت

زرداد فريادي"معروف به سگ حكمتيار" از كانديد شدن در انتخابات مجلس خبر داد.
پشتونها بعد از آنكه حكومت را كامل در دست گرفتند مجلس سنا هم در اختيارشان است، پارلمان را با نيرنگ فريب و تقلب پر از اوغان خواهند كرد تا خراسان زمين را جولانگاه وحشيانه خودشان بسازند!

يك راهزن و قاتل مردم كابل وكيل انتخاب مي شود!
در پكتيا شناسنامه هاي با نام نشان خارجي صادر مي شود!
خوب رأي كافي آماده كرده اند نيازي نيست كسي به افرادي مانند زرداد رأي بدهد!

امروزه به لطف رهبران جاهل شمال قدرت، ثروت، شهرت سه ركن أساسي را پشتونيست ها تصاحب كرده اند و در انتخابات رياست جمهوري هم بدون كدام مشكل رياست جمهوري را در اختيار مي گيرند يا تمديد دولت وحدت ملي را يا با تقلب برنده هستند!

متاسفانه در قدم اول فهيم خان، قانوني، عبدالله مقصر چنين روزي هستند كه بر مردم غير پشتون آمده است.
در قدم دوم دوستم، خليلي، احمد ضيا، عطا، عبدالله هستند كه كمك به حكومت فاشيستي غني كردند پايه هاي آن را محكم كردند!
و در مرحله بعد خود مردم ما است پشت آدم هاي مي روند هيچ تعهد و وفاداري به مردم شان ندارند!

داستان اوغان سازي جامعه و شمال بسيار شتابان در حركت است.
جامعه غير پشتون بايد از رهبران نا كار آمد دوري جويند با جديت در دفاع از خودشان در برابر فاشيست ها زير نظر آدمهاي دانا متحد شوند.

کل امیری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
گل امیری
پشتونها
نظرات بینندگان:

>>>   Mutaref
گروه فاسد و قوم‌گرای ارگ اگر هر قدر از طالبان قباحت‌زدایی کنند و آن‌هارا در هفت پارچه‌ای پاک بپیچانند، بازهم نجاست طالب باقی می‌ماند. طالب وتفکر طالبانی نه منطق می‌شناسد و نه انسانیت. بهترین طالب طالب مرده است. حلقهٔ حاکم ارگ بنابر تعلقات عاطفی و قبیلوی که با طالب دارد همواره سعی کرده جنایات آن‌ها را بپوشانند و بسیاری از کارنامه‌های شنیع آن‌هارا در پای «داعش خیالی» و دیگر گروه‌ها ختم کنند. دشمن مردم قبل از آن‌که طالب باشد، حامیان طلب است که مهمان‌خانه‌ و نقشه‌های جنایت را در اختیار‌شان قرار می‌دهند. ما پیش از آن‌که قربانی طالبان باشیم، قربانی عامل طالب هستیم که با تمام نیرو در قصرهای شیک درکابل لمیده اند.

>>>   Abdul Hai Khurasani
چگونه می توانیم ابتکار عمل را همچنان در دست داشته باشیم؟
طالب، حکمتیار و اشرف غنی مثلث اجراءِ كننده ی مانیفست فاشیست افغانی در کشور هستند، لهذا وقت خود را به چرندیات و اراجیف امثال یون ضایع نسازید!
الف
متوجه این نکته مهم و راهبردی باشید که برای نخستین بار در تاریخ هویت سیاسی افغانستان، ابتکار عمل در دست ماست، شعار نهضت احیاء خراسان معادله سیاسی را در کشور تغییر داده است و حالا این فاشیسم افغانی است که با عصبانیت لگام منطق را از دست داده است و با فحش و اهانت و بهتان در مقام دفاع از هویت و تاریخ جعلی خود برآمده است و این حالت دفاعی نخستین گام اساسی در جهت رسیدن به هدف مقدس تمدنی و فراقومی ما می باشد.
اینکه یک وئدیویی سراپا فحش و بهتان و اهانت از طرف عناصر فاشیسی مانند یون و حکمتیار بیرون می آید، می خواهند شما را مصروف حاشیه بسازند و حرکت سیستماتیک نهضت خراسان را به حاشیه مصروف نمایند.
ب
فاشیسم سعی دارد با تحریک شهروندان ساده لوح و غیر مطلع آنها را علیه نهضت احیاء خراسان تحریک نماید و خراسان خواهی را یک آرمان قومی جلوه بدهد.
نهضت بازگشت به خراسان به هيچ وجه يك آرمان قومى نيست، زيرا خراسان نه به حكم تاريخ و نه به اعتبار جغرافيا يك هويت قومى نبوده است.
خراسان یک هويت جغرافيايى است، كه تاريخ درخشان تمدن بعد از اسلام را‌ رقم زده است.
خراسان ؛ يعنى نماد تكثر گرايى، آزادى قانونمند تمام اديان و نگرشهاى فقهى و فكرى ، سرزمين نهضت ترجمه و تعاطى و تضارب تفكر شرق و غرب ، جغرافياى كتابخانه ها و مدارس و علم و فلسفه و كلام و رياضى و طب و هندسه و نجوم ....
عظمت و عزت تاريخى خراسان مخصوص يك قوم و قبيله نمى باشد، در تاريخ درخشان خراسان تمام اقوام و هويت هاى فرهنگى سهم ارزشمند داشته اند، تمام ترك زبانها ( ازبيكها و تركمن ها ) ، بلوچ ها ، كرد ها، عرب زبانها ، تاجیک ها ( فارس ها) و پشتونها و تمام شهروندان این جغرافیا در افتخار و عزت آن شریک هستند.
خراسان یعنی استمرار تاریخ و تمدن و علم و فرهنگ و فلسفه و کلام و بازگشت به هویت اصیل ما.
احياء نام خراسان قدرت ملى را افزايش مى دهد، پايه هاى وحدت را تضمين مى كند، تاريخ حقيقى و واقعى تمام بلاد سرزمين پهناور ما را متبلور مى سازد و نيروى لازم را جهت تحرك براى رسيدن به اهداف بلند ما مهيأ مى كند.
بازگشت به خراسان كينه هاى قومى را مى زدايد، به توهم فاشيزم نقطه اى پايان مى نهد و به تمام شهروندان كشور اعتماد به نفس و حس غرور مى بخشد.
در هويت خراسان درخشش مكتب اعتدال و خرد گرای امام اعظم ابوحنيفه و قرائت تأمل و تعادل ماتريديه است كه با ميراث باستانی و خرد گراى كهن ما همخوانى کامل دارد.
در احياء خراسان تجلى تفكر انسانى، اخلاقى و الهى نهفته است .
خراسان متعلق به تمام اقوام و شهروندان كشور مى باشد، زمانيكه خراسان گفته مى شود ، از تمام سلاطين و فرمانروايانى ياد مى كنيم كه بدون توجه به زادگاه و تعلق شان به قوميت ، زبان و فرهنگ در تعالى و ترقى اين سرزمين زحمت كشيده اند.
نهضت خراسان نه هدف قومی را دنبال می کند و نه در پی حذف هویت های دیگری قومی می باشد.
ج
امروز چنانکه دیده می شود آقای حکمتیار به عنوان رهبر و پیشوای مکتب فاشیسم افغانی داعیه دار دفاع از تمام ارزش‌های فاشیسم افغانی، تاریخ جعلی و تقسیم زبان فارسی قرار دارد و من شخصاً این انسجام افغانیت را برای شروع یک گفتگو میان دو گفتمان اصلی در هویت سیاسی افغانستان قدم مهم و مبارک می دانم .
ما خود را وارث گفتمان تمدنی خراسان می دانیم و برای هر نوع گفتگوی رسانه ای با نماینده گفتمان جعلی فاشیسم افغانی که در حال حاضر من حکمتیار را رهبر و پیشوای آن میدانیم ، اعلام آمادگی می کنیم .
آیا فاشیسم حاضر است در یک مناظره علنی و معتبر مشارکت نماید، یا فقط می خواهد فحش دهد و اهانت نماید و عربده بکشد؟

>>>   کاملا دقیق

>>>   صلح طالبان صلحی مصلحتی برای جمع اوری آراء پشتونها است

>>>   خوب تاجک هزاره اوزبک که در این میدان خود را تماشاگر جا زده
گناه کیست
تاجک هزاره و اوزبک باید رای به زرداد بدهد ههههههههه
مرگ بهتر است برای این سه قوم
که از وجود خود در حکومت و در افغانستان دفاع نمیتواند

>>>   فاشیزم دولتی ، سه گزنیه برای تقلب در انتخابات روی میز خود داشت .
۱ - استفاده از کپی های تذکره .
که این گزنیه توسط تلویزیون طلوع مُستند سازی شد و تیر شان به خاک خورد .
۲- هراس افگنی .
این گزینه را امروز یک شادی باز نجس و پلید به نام اسماعیل یون نویسنده دویمه سقاوی و بلند گوی فاشیزم دولتی ، صریحن و بدون ملاحظه اعلان کرد و برای برادران ناراضی خود هشدار داد ، تا حملات شانرا در مناطق آنانیکه افغانیت را نمی پذیرند تشدید بخشند .
مرام ازین هراس افگنی ، به منظور اشتراک نکردن وسیع و گسترده مردم در مراکز رای دهی می باشد .
۳ - عرف افغانی .
این گزنیه ، زمینه ساز تقلب گسترده خواهد شد ، یعنی مرد خانواده می تواند رای خانم ، خواهر ، دختر و مادر شان را بدون حضور داشت شان به صندوق های رای بریزند .
من فکر میکنم که این نوع رایدهی همان " شادی بازی " پارک زرنگار خواهد بود .
کریمی استالفی

>>>   یعنی فاتحه افغانستان را باید خواند از افغانستان کچه گلی پشاور جور خواهد شد چون ....بسیار بی فرهنگ عقب مانده مردم هستند.

>>>   ازبرادران ارزودارم كه ادب واخلاق نويشته وقلم را مراعات كنند ا ستعداد خدا براي تان داده ازان استفاده خوب كنيد سك وخر خوك به كسي حطاب كردن خودراسبك كردن است خصوص فر هنك فارسي ما فرهنك ادب واخلاق است.

>>>   تاجک ها ره بان که پاچه های شانه قیل قیل کده خوده خطرناک خطرناک کرده به ثبوت باشند. ههه هه ههه هه هه
در حالیکه غیرت میرت را نمی شناسن. و از یک پختون پاکستانی .....واری می ترسن

>>>   برای تاجیک ها و هزاره ها و ازبیک ها در این دو دهه اتمام حجت شد واقعا مایه عبرت است. چه کردید با مردم خودتان چه کردید برای این کشور؟؟

>>>   تنها راه نجات ما احیای نهضت خراسان است و گرنه این پشتونها میخواهند ما را حذف نماید و نام ما را جعل کند

>>>   سال گذشته ۵۴ هزارو۷۵۰ نفرازمنسوبین اردو امنیت وپولیس غیرپشتون توسط طالب وداعش بصورت فجیعانه همچو برنده در دهن سگ مظلومانه تلف شدند خصوصاْ در جنوب و شرق
حالا با کنار گذاشتن شکوه وگلایه ها از معامله گری بزرگان وسرمایه داران ما آیا لازم نیست که با تلفات دادن هدفمند ۱۰۰ نفر سردمداران طالب و داعش را در داخل از بین ببرید؟

تلفات و قربانی های قبلی مردم را در مقابل راکت بارانی های حکمتیار هجوم طالب و سوزاندن شمالی فراموش تان شده بخواهیم نخواهیم اینها همینطور ظالم تربیه شده اند باز هم همینطور میکنند نه خدا میشناسند نه دین نه انسانیت

سوال اینجاست که چرا در مجلس حکمتیار در ورزشگاه غازی یا چرا مظاهره های یونها انفجار و انتحار نشد که در بین جنبش رستاخیز یا در سر خاکسپاری جنازه مقتولین جنبش رستاخیز و در بین جنبش روشنایی برای حق طلبی انفجار میشوند

به جواب انفجار عذر کار ساز نیست

>>>   سران هزاره تاجیک اوزبک بی غیرت بمیرین بهتره سال ها نوکری اوغان ها را بکنین

>>>   تاجیک ها با تحر یم سند هویت بزرگترین اشتباه را کردند همینن حالت را غنی تجزیه طلب می خواست تا زمینه برای عناصر چون حکمتیار هموار گردد. اکنو ن حزب ا سلامی نسبت به همه دست با لا دارد. با گرفتن اکثریت در پارلمان حکمتیار تمام دستاورد های نسبتا دموکراتیک را نابود خواهد کرد و بر تمام ملیت ها به شمول پشتون ها حا کمیت خواهد کرد. د ر مبارز ه ای سیاسی تاکتیک ها و استراتیجی بر اساس قوانین دیا لکتیک عمل میکند و اگر یک رهبر سیاسی چنین نیاند یشد چون پدرام ها همرا ه با خود دگرانرا نیز طعمه ای دشمنان ملت میسازند بعضا یک گام به پیش و دو گام به عقب برای رسیدن به هدف ضرورت مو قتی احساس میشود . هنوز هم دیر نه شده تا جلو پیشروی سیاسی گلبدین و شرکا چون غنی و دگر موالی را گرفت. در غیر ان تمام اقشار مترقی به شمول پشتو ن های سیکیولر بهای گران خواهند پرداخت...به امید افغانستان نوین و مترقی..
ککککک کنشکا کککککک


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است