جنرال رزاق در نشست غنی در قندهار شرکت نداشت
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۱۷    ۱۳۹۷/۳/۲۳ کد خبر: 151913 منبع: پرینت

رییس جمهور غنی در قندهار پس از معاینه قطعه تشریفات در یک نشست امنیتی اشتراک کرد.
در خبرنامه ارگ آمده است که در این نشست تورنجنرال امام نظر بهبود قوماندان قول اردوی 205 اتل، وزیر امور داخله و قوماندان زون پولیس اشتراک کردند.

عکس‌های منتشرشده از سفر رییس جمهور غنی به قندهار نشان می دهد که جنرال رازق، قومندان امنیه ولایت قندهار در نشست های امنیتی رییس جمهور حضور ندارد.
جنرال رازق، از افراد با نفوذ و قدرتمند در ولایت قندهار است. او پس از آنکه خبر برکناری عطامحمد نور، والی پیشین بلخ از سوی رییس جمهور اعلام شد، موضوع برکناری او نیز شایعه شد.
اما آقای رازق هشدار داد که کسی حق برکناری او را از سمت قومندانی امنیه قندهار ندارد.
جنرالرازق گفته بود:" نه این حکومت مرا گماشته است و نه این حکومت می تواند مرا برکنار کند. من به خواست مردم قندهار آمده ام و به خواست مردم قندهار می روم."

هنوز مشخص نیست که آیا جنرال رزاق عمدا در نشست امنیتی رییس جمهور شرکت نکرده یا به این نشست دعوت نشده است.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
رزاق
قندهار
غنی
نظرات بینندگان:

>>>   Zahir Ariaie
زمان آن رسيده است تا تاجيكان پشتو زبان در جنوب در استان هاى نورستان، كنر، پكتيا، ننگرهار، هلمند ، لغمان، وردك، زابل ، غزنى و قندهار كه به مرور زمان در طول تاريخ به دلايل مختلف تغير زبان داده اند ويا در شناسنامه هاى شان سهواً ، يا اجباراً تغير هويت داده شده اند عرض اندام نموده و نمايندگان خود را در پارلمان مطرح كنند و براى منظور نياز است نخست در قالب جرگه ها و انجمن هاى قومى پارسى زبان جنوب خود را مطرح ساخته و نماينده معرفى نمايند. همچنان جمعيت اسلامى ميتواند محور خوبى براى انسجام شان و تسريع اين پروسه باشد!

>>>   جنرال رازق همرای کسیگه یهودی است
در یک جلسه اشتراک نمی کند او می داند که غنی یهودی است

>>>   ریس جمهور غنی اشخاص با وجدان و با عزت کار کن صادق وطندوست دارای پشتوانه مردمی که تمعلق و چاپلوسی رادرکا نامهنداشته باشند با چنین اشخاص خوشبین نیست بر ضد انها قرار دارد جنرال رازق قوماندان پولیس قندهار که یک جنرال کار کن و صادق و مردم دار است به مزاق اقای غنی برابر نیست و خوب میداند که در عدم موجودیت جنرال رازق قندهار نا رام تر از دیگر ولایات میگردد و همچنان اگر فرمان برکناری جنرال رازق را صادر کند تمام مردم صلح دوست قندار که اکثریت را تشکیل میدهند در حمایت از جنرال رازق به پا می ایستند و جنرال رازق جنرالرازق سنگین وز مینی است که بالا کردن ان برای ارگ سنگینی میکند به این اساس ارگ در صورت اندکترین امکانات و دسترسی بهامکانات دربر کناری جنرال رازق اقدام خواهد کرد اما این امکان با طرفداری مردم قندهار از جنرال رازقکه امنیت شهر قندهار را با کار و فعالیت اش تامین کرده است هیچگاهی میسر نخواهد شد زنده باد جنرال رازق جنرال قاطعو متین به اراده خود اش .

>>>   جنرال رازق خبر شده است که شاید کرزی خود را کاندید ریاست جمهوری کند،ازین خاطر از دیدن با اشرف غنی خود داری کرده است.
ورنه یک ماه پیش که اشرف غنی از مردم خواهش کرد که نام های خود را در انتخابات ثبت کنند،پیش از تمام مردم دیگر.جنرال رازق خود را در محل ثبت نام رساند و نام خود را ثبت کرد و از دیگران نیز خواست که نام خود را ثبت کنند.
من که بسیار کشور های دنیا را دیدم،شاید در بعضی از آنها چاپلوسی موجود باشد،اما به اندازه افغانستان نیست.
اگر یک نفر در افغانستان به قدرت برسد،مردم مثل مور و ملخ در دور او جمع میشوند.
به مجردی که از قدرت برطرف شد، اگر از مریضی هم بمیرد.کسی خبر اش را نمی گبرد.
زیرا مردم به یک ضرب المثل مشهور عقیده دارند:
دنیا به دنیا است و در آخرت هیچ کسی هیچ کسی را شفاعت نمیکند و بز از لنگ خود آویزان است و گوسفند از لنگ خود.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است