درگیری‌ میان پناهجویان افغانستانی و چچنی در آلمان
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۰۱    ۱۳۹۷/۳/۲۴ کد خبر: 151946 منبع: پرینت

در شهر کاتبوس ایالت براندنبورگ آلمان باز هم درگیری های شدید بین چندین گروه از پناهجویان رخ داده است. پولیس گزارش داد که ۲۶ چچنی به ظن دست داشتن در این درگیری بازداشت شده اند. درگیری میان افغانستانی ها و چچنی ها رخ داده است.
به گزارش صدای آلمان، با توجه به شمار زیادی از درگیری ها، مقامات به تمام نیروهای موجود در اداره پولیس جنوبی، پولیس ضد شورش و یک هلیکوپتر پولیس دستور ماموریت در شهر را داده اند.

این زد و خورد سه شنبه شب در یک میدان ورزشی بین مردان چچنی و افغانستانی آغاز شد. در این درگیری یک چچنی ۲۸ ساله از ناحیه کمر آسیب دیده، دو چچنی دیگر از ناحیه سر مجروح شده اند و سه افغانستانی نیز در صورت های شان زخم برداشته اند.

به گفته پولیس منطقه، حتی در سرویس عاجل شفاخانه، جایی که زخمیان برای تداوی انتقال داده شدند، نیز برخورد میان این دو گروه از پناهجویان ادامه یافت. در آنجا یک چچنی با کپسول ضد آتش به سر یک افغانستانی زد و او را مجروح کرد. علاوه بر این، یک شاهد عینی از منطقه گزارش داده است که یک گروه از مردان، که احتمالا از سوریه بودند، با دنده های چوبی یک مرد دیگر را تعقیب می کردند.
بلافاصله پس از آن، از حمله هشت مرد افغانستانی بالای یک سوریایی گزارش شد.
روز یکشنبه درگیری فیزیکی زمانی آغاز گردید که گفته می شود مردان چچنی یک افغانستانی را زخمی کردند.

در این اواخر کاتبوس مکررا صحنه خشونت ها میان پناهجویان بوده است. همچنین همواره حملات ضد خارجی در این شهر رخ می دهد. از سوی دیگر حملات فردی پناهجویان بالای مردم محلی باعث خشم باشندگان محل شده است. در اواسط ماه جنوری، ایالت براندنبورگ اسکان پناهجویان جدید در این شهر را "تا اطلاع بعدی" متوقف کرد.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
المان
پناهجویان
نظرات بینندگان:

>>>   چچني ها همه اي شان داعشي هاي فراري هستند كه از سوريه وعراق شكست خوردن وبه المان رسيدن همه اي اين وهابي هاي هستند كه ال سعود از اين استفاده هايش را كردن وتعداد زياد اين احمق ها در جنگ سوريه كشته مردار شدن با همان ريش هاي بلند اندام هاي غول مانند شان وحالا بايد هموطنان ما در المان متوجه اين نكته باشند كه همه چچني هاي مقيم وغيره كشور هاي اروپاي وهابي هاي داعشي هستند وفراري اگر خوردي هم كردن زد وخورد شود في مابين ان شان الله زور وبرنده افغانهاست افغانها إعراب بي غيرت نستند ارزش اش را دارد هموطنان موفق بيروز باشيد اگر ميتوانيد اين فراري هاي وهابي داعشي را به دولت المان بدهيد بگويد اين داعش هستند چرا امدن به كشور المان اين مربوط كشور روسيه ميشوند بسيار پست مردم هستند جنايات هاي زيادي كردن اين تازه مسلمان هستند هيچ نوع از قانون اسلام را نميدانند بعد ي سقوط شوروي كمونيست سابق اين به دام ال سعود وهابي افتادن همه اي شان وهابي جنس شدن عربستان سعودي هم استفاده اي بفع خودش وامريكا كرد از اين احمق هاي تازه مسلمان شده مهر داعشي زدن واين لعنتي ها هم تا توانستند جنايت ها كردن...كند اين را چچني هاي پست فطرت تربيت شده كمونيست وال سعود وامريكا ...!!!

>>>   اینها باید درک کنند که اینجا دیگر جبهه جنگ نیست. اینجا آزادی مطلق بیان وجود دارد و همه تحت قانون زندگی میکنند.
هر مشکلی که با یکدیگر دارید، از طریق مراجع قانونی حل و فصل کنید. استفاده از زور یک عمل غیر قانونی است و با آنها به اساس قانون برخورد میشود.
پیروان ادیان مختلف اینجا زندگی میکنند. بیست میلیون خدا نابوران آلمان شرقی درینجا زندگی میکنند. هیچ کس حق ندارد در مقابل دیدگاه های دینی و یا غیر دینی یکدیگر، از زور استفاده کند.
اینجا افغانستان نیست که فرخنده را بخاطر نقطه نظرش در باره دین به آتش بکشند.
داو و دشنام دادن و فحش دادن به یکدیگر، نباید با برخورد فزیکی ختم شود.
شما حق ندارید قانون را بدست خود بگیرید و خود در مقابل فحش و ناسزا داخل اقدام شوید.
فقط میتوانید با ابراز اسناد و شواهد به مراجع قانونی مراجعه کنید.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است