لطفا گوسفند نباشید و فریب فاشیزم را نخورید
 
تاریخ انتشار:   ۱۹:۵۴    ۱۳۹۷/۳/۲۷ کد خبر: 151996 منبع: پرینت

من به صلح باور دارم، اما به طالبان و اشرف‌غنی هیچگونه اعتمادی ندارم.
یک‌تعداد هموطنان ما خیلی ذوق‌زده شده اند و به‌جای آتش‌بس- حتی کم است حکومت امارات طالبان را اعلام موجودیت کنند.

ورود طالبان به بهانه‌ی «آتش‌بس» به شهرها با جنگ افزارهای سبک و سنگین یک تهدید جدی برای پس از میعاد «آتش‌بس» است.
قدرت‌نمایی و مانور طالبان در روزهای عید یک رویکرد غیر عادی به‌نظر می‌رسد.

به همه هموطنان و جوانان که در بیست‌ و چند سال قربانی طالب و تفکر طالبانی شده‌اند، پیشنهاد می‌کنم که به‌ این سادگی فریب این‌ها را نخورند.
یکی از طرح‌ها می‌تواند این باشد تا حلقه تمامیت‌خواه ارگ طالبان را مثل گلبدین حکمتیار به عنوان یک جبهه قومی و نظامی درحمایت از ارک در برابر رقبای سیاسی خویش بسیج کنند.

صلح یک امر خیر و انسانی است، اما لطفا فریب شؤونیستان را زیر پوشش «صلح و آتش‌بس» هم نخورید. بسیاری‌ها در سرشت‌شان صلح و عدالت نیست و مثل نادر غدار در قرآن مهر می‌کنند، اما در فرجام تن به غداری و خیانت می‌دهند.

لطفا گوسفند نباشید و فریب فاشیزم را نخورید. به‌جای ذوق‌زدگی کمی آینده‌نگر باشیم و حافظه تاریخی هم داشته باشیم.

هارون معترف


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
معترف
فاشیزم
نظرات بینندگان:

>>>   عمر راوی
چیزی را که دولت پشتونی کابل و شرکای گلبدینی ، طالبی، افغان ذلتی و سورخلقی اش میخواهند، احیای حاکمیت مطلقه خالص پشتونی است. همگی شان برای همین هدف کلان قومی خود کار میکنند. جنگ شان ، آشتی شان ، رفتن شان ، آمدن شان، همه چیزشان در همین راستاست و مربوط خود شان می باشد. هیچ کار شان برای سود رساندن به تاجیکان نیست. شما توقع نداشته باشید که آنان طوری فکر و عمل کنند که منافع دیگران هم برآورده شود. آنان فقط و فقط منافع و مصالح یک قوم را در نظر دارند. همه کار و کردار شان را باید از همین منظر بررسی کنیم. هیچ خیر و خوبی برای ما تاجیکان از آنان نخواهد رسید. این گپ روشن است که فاشیزم پشتونی یعنی با تاجیک دشمنی .

>>>   محمد اسلم سلیم
کرزی و غنی ، جنگی با طالبان نداشتند که آتش بس کنند!
بسیار حرف ساده لوحانه خواهد بود که ما بپذیریم که آتش بس کنونی میان کرزی ، غنی ، گلبدین ووووو بوده باشد.
کرزی ، غنی ، خلیل زاد ووووووو از نظریه پردازان تشکل و ایجاد گروه طالبان بودند و در شرایط جدید نیز نماینده طالبان درحاکمیت کنونی بوده اند ، جنگ طالبان با نیروهای که علیه طالبان جنگیدند و نگذاشتند که این گروه وحشی در سراسر کشور حاکم شوند ، دیروز و امروز جنگ طالبان علیه همین نیروهای ضد تفکرات طالبانی یعنی نیروهای مقاومت ملی و برای تحکیم حاکمیت قبیلوی بوده است .
این آتش بس صفوف نیروهای دوست ودشمن را کاملن مشخص ساخت ، مردم ما با همه امکانات دست داشته شان برای حفظ هویت ، داشته های فرهنگی شرف ، حیثیت وناموس شان باید برای دفاع آماده شوند ، مقاومت یگانه راه و گزینه در برابر این نیروهای وحشی اهریمنی است ، راه دیگری جز مقاومت وجود ندارد.

>>>   آقای معترف! اگر گوسفند نیستی پس بز خو حتماً هستی ولی بازهم فریب خوردی!!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است