اشرف غنی به دیدار حامد کرزی رفت
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۲۶    ۱۳۹۷/۳/۲۸ کد خبر: 152003 منبع: پرینت

محمداشرف غنی رییس‌ جمهور، عصر روز گذشته به اقامتگاه حامد کرزی رییس جمهور پیشین کشور رفت و با وی مصافحه و عید مبارکی نمود.

حامدکرزی، آتش بس با طالبان را یک ابتکار خوب رییس جمهور غنی برای تأمین صلح و ثبات در کشور دانست و آنرا به ملت افغانستان تبریک گفت.
وی افزود که وظیفۀ همه اقشار جامعه است تا از پروسۀ صلح و از این اقدام رییس جمهور محمد اشرف غنی به منظور رسیدن به صلح دایمی و پایدار، حمایت و پشتیبانی همه جانبه نمایند.

در مقابل، رییس جمهورغنی از دیدگاه و حمایت رییس جمهور پیشین کشور و نیز استقبال و پشتیبانی مردم از پروسه صلح و آتش بس ابراز تشکر و قدردانی نمود.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
غنی
کرزی
نظرات بینندگان:

>>>   اشرف غنی به حامد کرزی:
خوب شد که از انتخابات صرف نظر کردی، وگرنه!
حامد کرزی: وگرنه چی؟
اشرف غنی: هیچ، وگرنه مه از کاندید کردن خود صرف نظر میکردم.

>>>   مار نزد تک مار رفت

>>>   Najib Salam
سربازى كردن ، مُردن و كشته شدن براى اين حكومت فاشيستى و دست نشانده خارجى ها ، ثمر ديگر جز محكوميت تاريخى نخواهد داشت و خون هاى ريخته شده بى هوده ترين قربانى است كه شود داد . هزار ها افسر و سرباز در زمان اشغال روس ها خدمت كردند و با هدف خدمت به مردم و وطن جان هاى خود را فدا كردند ، امروز كسى به اين خون ها حرمت ندارد . از سوى ديگر ، اين حكومت فاشيستى طالبان را دشمن تلقى نمى كند ، كشته شدن براى حكومت و اين حاكمان فاشيست احمقانه ترين ُمردنى است كه مى شود تصور كرد.
نمايش قدرت طالبان در شهر هاى بزرگ وپُر رو ساختن طالبان و گل ريختن به آنها دقيقن اوج توهين به خون سربازان بود كه جان دادند تا اين فاشيست ها و چند جنرال مزدور حكومت كنند . خانواده ها ، سربازان و افسران بايد بينديشند كه آيا بى پسر شدن و مُردن به اين حكومت دست نشانده و فاشيست درخور اين فداكارى ها است . تاريخ جهان هيچگاه مزدورى تحت پرچم اشغال گران را به نيكى ياد نكرده است .
بهتر است براى مردم و محل تان برزميد و از مزدورى اين حاكمان و خارجى ها دورى كنيد تا از لعنت و نكوهش تاريخ در امان باشيد .

>>>   Ayendagan
درود!
پیام اشرف غنی احمدزی به حزب جمعیت ، وحدت و سایر مخالف های سیاسی....
اشرف غنی با آتش بس و کشانیدن طالبان گندیده به داخلی شهر ها با جنگ افزار هایشان و به ویژه پایتخت خواست برای سران مخالف های سیاسی اش هشدار بدهد که هرگاه خواسته باشم در ظرف یکساعت طالبان را در پشت دروازه های خانه های تان میاورم تا شما و خانواده تان را در یک چشم بهم زدن سلاخی کنند ، پس باید هوشیار بود . این یک صلح نه بلکه هوشدار بود.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است