عطا ممنوع الورود و حسابهایش ضبط می شود
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۴۳    ۱۳۹۷/۳/۲۸ کد خبر: 152007 منبع: پرینت

شنیده می شود که عطامحمد نور والی سابق بلخ به عربستان سعودی تبعید شده است.
وی که در یک اشتباه تاریخی ولایت بلخ را تسلیم سردمداران ارگ کابل نموده بود، در کابل مستقر شده بود به هوای اینکه در دوره بعدی انتخابات نامزد ریاست جمهوری شود، اما غافل از اینکه سردمداران قبیله امان نداده وی را به بهانه های مختلف این امر خطیر دور خواهند کرد و یا با دسیسه های دیگر مالی و اجتماعی او را از میدان معرکه بیرون خواهند انداخت.

در یک گزارش دیگر حکایت شده است که تمامی حساب های بانکی بنام عطامحمد نور در داخل افغانستان مسدود گردیده و قرار است طی حکم رسمی از ریاست جمهوری به بررسی گرفته شود و سپس با حکم رسمی دادگاه عالی به نفع دولت مصادره و ضبط گردد.

در همین حال خبر رسیده است که حنیف اتمر از رییس استخبارات عربستان سعودی خواسته است که عطامحمد نور را در عربستان نگداشته و اجازه خروج از این کشور به وی داده نشود.
برای محکم کاری دستور حنیف اتمر به وزارت داخله رسیده است که از ورود عطامحمد نور به کشور جلوگیری شده در تمامی مبادی ورودی کشور از هوایی و زمینی ممنوع الورود اعلام گردد.

(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
عطا
شایعات
عربستان
نظرات بینندگان:

>>>   کجا عاقل کند کاری که بار آرد پشیمانی

>>>   Ayendagan
درود!
پیام اشرف غنی احمدزی به حزب جمعیت ، وحدت و سایر مخالف های سیاسی....
اشرف غنی با آتش بس و کشانیدن طالبان گندیده به داخلی شهر ها با جنگ افزار هایشان و به ویژه پایتخت خواست برای سران مخالف های سیاسی اش هشدار بدهد که هرگاه خواسته باشم در ظرف یکساعت طالبان را در پشت دروازه های خانه های تان میاورم تا شما و خانواده تان را در یک چشم بهم زدن سلاخی کنند ، پس باید هوشیار بود . این یک صلح نه بلکه هوشدار بود.

>>>   Zojuist ·
سربازى كردن ، مُردن و كشته شدن براى اين حكومت فاشيستى و دست نشانده خارجى ها ، ثمر ديگر جز محكوميت تاريخى نخواهد داشت و خون هاى ريخته شده بى هوده ترين قربانى است كه شود داد . هزار ها افسر و سرباز در زمان اشغال روس ها خدمت كردند و با هدف خدمت به مردم و وطن جان هاى خود را فدا كردند ، امروز كسى به اين خون ها حرمت ندارد . از سوى ديگر ، اين حكومت فاشيستى طالبان را دشمن تلقى نمى كند ، كشته شدن براى حكومت و اين حاكمان فاشيست احمقانه ترين ُمردنى است كه مى شود تصور كرد.
نمايش قدرت طالبان در شهر هاى بزرگ وپُر رو ساختن طالبان و گل ريختن به آنها دقيقن اوج توهين به خون سربازان بود كه جان دادند تا اين فاشيست ها و چند جنرال مزدور حكومت كنند . خانواده ها ، سربازان و افسران بايد بينديشند كه آيا بى پسر شدن و مُردن به اين حكومت دست نشانده و فاشيست درخور اين فداكارى ها است . تاريخ جهان هيچگاه مزدورى تحت پرچم اشغال گران را به نيكى ياد نكرده است .
بهتر است براى مردم و محل تان برزميد و از مزدورى اين حاكمان و خارجى ها دورى كنيد تا از لعنت و نكوهش تاريخ در امان باشيد .

>>>   نوبت بسم الله خان وحسابهایش چی زمانی میرسد ؟؟

>>>   تمام ملت به مسدود شدن حساب های بانکی موافقه اینکه مذکوردر دوره ریاست جمهوری حامد کرزی وچندل غنی بسیار سرمایه دار شده به ملت جواب بگوید که این قدر پول ازکجا پیشده کرده وپیش ازدورن حکومت حامدکرزی چه مبلغ پول داشته به آرزوی اینکه پروسه تحقیقات مذکور وفیصله محمکمه به صورت شفاف برگذارشود.
حقمل

>>>   سریال دزدی های (ع . ن ) یاور وزیر برمک از ریاست محافظت رجال برجسته
( بر سبک هزارو یکشب )
چون شب صدو بیستم فرارسید ع به غ گفت :
ا ی غ ! چنان یاور برای خود استخدام ننمائی که وزیر برمک نموده بود !
غ گفت : ای ع ! آن داستان برگو چگونه بود ؟
ع گفت : بلاد ما راکه پنجهزار سال تاریخ است چنان افراد تر دست وطرٌار در دامن خود پرورش داده که تواند سرمه از چشم برباید جیبی را خالی نماید وکسی رابرآن آگاهی نباشد ، چنانچه راویان گویند آن یاور وزیر برمک برموتر های پیکپ وزارت بنشستی وبه دکان مستری بردی پرزه جات نو ازان موتر بیرون کشیدی وپرزه کهنه درجای ان بنهادی دوباره موتر به وزارت بردی وورقی بنوشتی که این موتر را عاجلا پرزه جات جدید لازم است ، اگر زود تر آماده نشود کارها به تعویق افتد وزیر خشم گیرد وکار شما یکسره گردد !
آن مامور بترسیدی وکاغذ به دریور بدادی تا خودبرود ونرخ آن پرزه بیاورد ، دریور دردکان مستری شدی نرخ بگرفتی وواپس به مامورسپردی فردا دریور پول برگرفته آن پرزه از دکان واپس آوردی ودوباره برموتر نصب کردی حق خود وآن کاسب از پول تفریق کردی مابقی پول به یاور بدادی ، با این مکر وحیله آن یاور که ماهانه پانزده هزار درهم معاش داشت دوتعمیر سه منزله در زیر ساختمان انداخته بود×
غ از شنیدن این مهارت ها وشطارت های یاور انگشت تعجب بدندان بگزید وگفت : ا ی ع ! آیا وزیر برمک را این مکر آشکارنبود؟
ع : گفت : این از عجایبات است که سنگ وچوب ان وزارت آن راز بدانستی اما وزیر برمک گوئی ندانستی !
چون داستان بدینجا رسید خروس بانگ اذان با مداد برکشید و ع لب از سخن فروبست و غ درخواب اندر شد !
v

>>>   خوب شد این فریبکار که مردم خود را به فاشیستهای ارگ نشین فروخت.

>>>   زندهباد اشرف غنی !
تخم شروفساد ومفسدین غاصبین را برانداز !

>>>   ترت! همه پشتونها و راکتیار ها یک طرف طرف فلانی نور کسی دیده نمی تواند. نور شما را حذف خواهد کرد.

>>>   هرکسی که به وعده ها و فریبکاری های قوم قران خور عهد شکن دروغگوی بی دین قدرت خواه قومگرا باورمند گردد و با مردمش پشت کند حالش ازین بدتر میگردد چرا عطای نور از گذشت تاریخ این قوم .... قومگرا دشمن قوم فارسی زبان پند نیاموخته است که باز بار به عهد و قول عوام فریبانه و سوگند های بی باور انها اعتماد کرده اند ایا از اعتمادی که برعلاوه از گذشته این قوم فاسد قرانخور بازهم به ریس جمهور متقلب غنی احمدزی که نه دین میشناسد و نه پابند به سوگند قران است خوش باورانه اعتماد کردن گناه و خیانت به یک کتله بزرگ مردم است شما شاهد خواهید بود که روزی بعد نوبت کریم خلیلی و سرور دانش که جلوگیر اسپ غنی احمدزی است میرسد که مانند تکه حیض انها را هم بدور می اندازد و شاه حسین مرتضوی درغگوی وکیل مدافع غنی گک هم به سرنوشت بد گرفتار شدنی است همهبدانند که اعتماد کردن بکسی که نه دین میشناسد و نه قران را احترام میکند و نه عقیده به ان دارد نتیجه اعتماد کردن به ان خیانت است خیانت و نادانی .

>>>   وقت قوماندانهای سابق مجاهدین تمام شده است و تقاعد کرده اند. از عطا و غیره کاری ساخته نیست آنها مرده اند. جوانان باید تشکیلاتهای مخفی خود را بسازند و از وطن دفاع کنند. مردم با جوانان اند. مبارزه جوانان به عطا غنی گلبدین طالب و داعش کاری ندارد مبارزه بخاطر زندگی میباشد.

>>>   کاشکی همه این دزدها از هر قومی باشند بهمین سر نوشت گرفتار شوند!!!!!

>>>   كار خوب است، حتماً يك دوره بعد رئيس جمهور ميشود، مطمئن باشيد، ارتباطات مزاري ها با سعودي از دير زمان بسيار قوي است.

>>>   کاری بس نیک انجام داده است آقای غنی که این ....را که از خون جوانان تاجیک و مردم بلخ برای خودش برج و باروتی ساخته بود را به فلاکت نشاند واین حرکت به سایر بزرگان قومی درسی عبرتی باشد تا قوم و طرفداران خودرا به بازی نگیرد و روی سرنوشت سیاسی شان معامله نکنند گرچه عب ت نمیگیرند این ....اما بدانند آینده یشان مثل آقای نور است
قابل توجه محقق، خلیلی، دانش ، عبدالله، قانونی، و ضیاه مسعود ، و پسر آقای ربانی ، سواری دیگر بس است مردم را بحال خودش بگذارید بگذارید رهبران جوان و باسواد وارد میدان شوند شماها فساد اقتصادی و اجتماعی را به اوجش رساندید از دارایی هایتان معلوم است که طی این چند سال چقد روی قوم و هوادارانتان معامله کردین بس است دیگر

>>>   غنی و اتمر که هر دو نوکر های امریکا و انگلیس اند و امکان دارد به دستور باداران خود این آوازه ها را انداخته باشند.
لاکن باید گفت که عطا محمد ادم معمولی نیست که این دو جاسوس و نوکر بتوانند کار های را که به علیه دوستم کردند به علیه وی نیز نمایند زیرا هرچه نباشد یک جمعیتی است و طرفداران جمعیت بسیار زیاد است.
با احترام
شاهین شمالی

>>>   بسیار کار نیک شده من ااستقبال میکنم از ضبط دارایی های استاد عطا ترسو غر فش زیاد کرد اما اخر میدان را رها کرد فرار را بر قرار ترجیع داد سیاست مدار ااینطور ترسو وبزدل نمی باشد ، افسوس به به حال کسانی که دنباله روی این مرد ترسو وفراری را کردند ملت ارزوی های بزرگی از رهبران خود داشت اما رهبران نتوانستن توده ها ملی را به راه درست سوق دهند افسوس افسوس صد افسوس
قیام

>>>   من به صفت فارسی زبان ودوستدار اقای نور از ظبط دارایی های نا مشروع ان خوشم امدولی خدا کند سر اغاز ظبط دارایی های همه انانی باشد که اللاه اکبر گفتند وچور کردن نه صرف در مورد نور.

>>>   اشرف غنی این کار را اصلا نمیتواند که انجام دهد خدمت که استاد عطامحمد به مردم رنج دیده افغانستان کرد غنی 20 فیصد آنرا نکرد استاد یک شخص خدمتگار مردم است نه دست نشانده غرب.
عزیزاحمد "نظری"

>>>   افدم نیک صورت گرفته است

>>>   Abdul Hai Khurasani
پهلوان زنده خوش است
اگر در مرجع قدرت هستید، اما توان اعمال قدرت و احراز صلاحیت قانونی مطابق میثاق سیاسی را ندارید، یعنی فاقد صلاحیت هستید.
این فقدان قدرت و صلاحیت یا از ناتوانی شماست یا از فقدان دیدگاه و استراتیژی تان.
اگر خود را اپوزیسیون می دانید، اما قدرت به چالش کشیدن حاکمیت را ندارید و عملاً تأثیر گذار نیستید، یعنی در واقع در قامت اپوزیسیون تشریف ندارید.
زمانیکه شما نه قدرت احراز صلاحیت را دارید و نه توان چالش نظام فاسد و فاشیست موجود را ، پس به قول سپهسالار جهاد و مقاومت تاریخ معاصر خراسان (امرصاحب عزیز) پهلوان زنده خوش است.
یعنی در واقع پهلوانان زنده خوش هستند.....
‌واین کل مثنوی داستان غم انگیز سیاسی امروز ماست ......

>>>   غنی کوچی هر زمانیکه دارائی های عمر زاخیلوال، اجمل غنی کوچی، فاروق وردک، کرزی های ....و دزد های امثال آنها را به نفع دولت مصادره و ضبط کرد از عطا را هم میتواند۰

>>>   آغای نظری بخیالم که کدام چیزی ازطرف عطامحمد نوربراید رسیده چی کاردره غیرچوروچپاول دراول چی داشت

>>>   سلام.
کار نیک است باید در باره حساب های بانکی ودارائی های نا مشروع تمام جنایتکاران بالخصوص مسعودیان ،فهیم، قانونی ،بسم الاه خان ،اسمعیل خان وباند جنایتکار شورای نظاار وغیره اقدام جدی شود.بعدآ کشور آرام میشود.
بلخی.

>>>   Omar Ahmad Parwani
گلنور بهمن چنگک انتقاد را محکم کرده و قرار است چغل مدعیان رهبری و خدمت به خلق تاجیک را از آب بیرون کند.
گلنور بهمن:
ایرانی ها قاموس هایی چون لغت نامه ی دهخدا و فرهنگ معین دارند. فارسی زبانان افغانستان چه دارند؟
به پنداشت من نهادهای کشفی و استخباراتی افغانستان مبالغه میکنند که میگویند فلان سیاستمدار تفنگ سالار تاجیک هشت صد ملیون دالر دارد. من میگویم بیشتر از صد ملیون دالر ندارد و این را هم می گویم که این بلوف زن و شارلاتان شهامت و سخاوتی ندارد که یک درصد از دارایی خویش را برای ایجاد نهادی متشکل از واژه سناسان به منظور گردٱوری و تدوین یک قاموس واژگانی معتیر هزینه کند.
احمد شاه مسعود گفته بود جنگ ما برای ادبیات است. حالا تو که خود را یار و همقدم احمد شاه مسعود می خوانی بگو غیر از گردٱوری زیورات الماسی برای زن و دخترت دیگر برای چه هدفی می جنگی؟

>>>   ajib Salam
تاجيكان و به ويژه جوانان بايد براى منزه ساختن صف هاى سياسى عمل كنند و به خاندانى شدن سياست در شجره هاى فساد خاتمه دهند ، زيرا اين دوناستى (Dynasty ) در آينده درون جامعه تاجيك را تا آخر ين رده ها فاسد خواهد ساخت . معامله گران و تيكه داران قومى اهميت اين مساله را مى دانند براى همين روى پسران و خانواده هاى خود در اين هفده سال سرمايه گذارى كرده اند و آنها را در بدنه قدرت جا داده اند . پسران ويا اقارب و نزديكان ، عبدالله، مارشال فهيم ، استاد ربانى ، عطا ، ضيا مسعود ، قانونى ، صالح و صد ها تن ديگر از باند اينها همين اكنون ماموران اين حكومت اند و در راستاى اهداف قبيله كار و فعاليت مى كنند و حاكمان قبيله از اينها در آينده هم براى خر سازى تبار تاجيك استفاده خواهند كرد. هر كى سياست مى كند بايد با درايت خودش به ميدان آيدو محك آن دورى از معامله گرى هاى پدران شان بايد باشد .

>>>   غنی کوچی هر زمانیکه دارائی های عمر زاخیلوال، اجمل غنی کوچی، فاروق وردک، کرزی های ....و دزد های امثال آنها را به نفع دولت مصادره و ضبط کرد از عطا را هم میتواند۰

>>>   باید محاکمه هم شود .
زلمی

>>>   گلنور بهمن کلانترین دزد وزارت اطلاعات وکلتور است خانه اش پر از قالین های لوکس پر قیمت است وهمینطور پول های حرام دیگگر از طریق قراردادها ، اینرا یک یک پرسونل وزارت فرهنگ می گویند

>>>   همانش را هم غم کرده نمیتوانند، خاطرتان جمع باشد و زیاد شادی مرگک نشوید۰

>>>   نخست باید این شایعه پراگنیهاکه سبب نفاق میگر دد نشر نشود ومردم به ان باور نکند باز اگر در روشنی قانوم کدام فیصله صورت میگیرد تنها بالای محترم عطا نه بلکه با لای دیگران نیز تطبیق گردد.

>>>   بسیار یک کار بجا و پسندیده است از طرف جناب رئیس جمهور افغانستان
محبوب الله از هرات


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است