سياست هاى اشتباه صلح خواهانه غنى با طالبان
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۴۹    ۱۳۹۷/۳/۲۸ کد خبر: 152018 منبع: پرینت

سه سال پيش اشرف غنى سلام و پيام صلح به ملا عمر فرستاد و ملا عمر را به صلح دعوت كرد اما سه روز پس ( آى اس آى ) پاكستان اعلان كه ملا عمر رهبر طالبان دو سال پيش مرده است كه در نتيجه سبب شرمسارى اشرف غنى و حكومت اش شد.

اكنون هم اشرف غنى با نگاه قومى و سياست هاى قبيلوى اش بدون در نظرداشت عدالت اسلامى و ارزش خون هزاران سرباز ارتش و شهروندان قربانى شده در جنگها و حملات انتحارى و انفجارى گروه طالبان ... دروازه هاى كابل و كلان شهرهاى كشور را به ورود آزادانه ى طالبان باز گزاشت كه تا بارديگر مزدوران (آى اس آى) پاكستان از اين فرصت استفاده نمايند در دل شهر ها و كوچه بازار ها آشنايي جابجا شوند تا در آينده به خشونت هاى بيشتر شان ادامه دهند.

اين كار نابخردانه و سياست قومگرايانه آقاى غنى آثار و پى آمدهاى زشت و وحشتناكى را در پى خواهد داشت كه به مرور زمان به اثبات خواهد رسيد.

از سوى ديگر سران آن بخش از بدنه ى حكومت كه نيروهاى حوزه جهاد و مقاومت را شامل ميشوند بايست با هوشيارى تمام مواظب و مراقب اوضاع باشند تا نشود از پيشرفت پى برگشت سياست هاى خطرناك غنى دلمرده و دست بسته بمانند و بجز زبونى و سرافگنگى چيزى دستگيرشان نباشد.

پروژه ى صلحى كه طراحان و تمويل كنندگان اصلى اش آمريكايى ها و ترفندهاى پاكستان و انگليس و ... در كار باشد، صلح نه بل ادامه ى استبداد، خشم و خشونت ها و كشتار مردم خواهد.

پرسش اصلى اين است كه آقاى غنى پاسخ هزاران شهيد و زخمى خانواده هاى سربازان ارتش و قربانيان شهروندان عادى چه ميگويد و چگونه عدالت راتامين و وجدان هارا آرام ميسازد؟؟؟
يا حق يا هو !

بها بقایی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
بقایی
غنی
آتش بس
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است