صالح: مواظب باشید معجزه ای رخ نداده است
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۱۴    ۱۳۹۷/۳/۲۸ کد خبر: 152023 منبع: پرینت

مواظب باشید معجزه ای رخ نداده است و نخواهد داد. هر آن لحظه خطر فاجعه و فریب وجود دارد. حافظه های تان را تازه سازید و کافی است حوادث هفته آخر رمضان را بیاد بیاورید تا بدانید نگرانی ما چیست و چرا باید احتیاط و واقع بینی را در پیش گرفت. ممکن است دست های پنهان و آشکار بخاطر هموار سازی راه برای تصاحب قدرت نا مشروع شما را نیست و نابود کنند و اعلامیه دهند که داعش مسوولیت را به عهده گرفت.

شفافیت وجود ندارد. با روایت گنگ ، ساختار های متمرد و غیر حسابده ، گذشته سراسر از نیرنگ و فریب ایجاد اعتماد با موعظه و اعلامیه ایجاد شده نمی تواند. اعتماد سازی نیاز به ایجاد روش های مشخص و واضح دارد که اکنون در میان نیست. از صلح استقبال کنید نه از تروریست و طالب.

هیچ نهاد اشراف واقعی بر اوضاع ندارد و آنهاییکه واقعا صلاحیت تصمیم گیری را دارند از دیده ها و دسترسی مردم افغانستان دور اند. فضا ابهام آلود است و ما با پیشه کردن احتیاط ، هوشیاری و داشتن مواظبت هیچ چیز را از دست نمیدهیم.

ملت هایی که تاریخ را فراموش میکنند فاجعه را در آغوش میکشند. مقوله ای است که میگوید شاید زمانی نیاز باشد که گذشت کنید ولی هرگز فراموش نکنید. ابهام و سراسیمگی مستولی است. من فال بین نیستم و این نوشته های کوتاه را به اساس معلومات از گوشه های مختلف برای شما ارایه میدارم. امید است گذشت زمان تردید ها را غلط ثابت سازد با آنهم بدانید که ماهیت دشمن ما یک شبه تغییر نکرده است.

امرالله صالح


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
صالح
آتش بس
نظرات بینندگان:

>>>   اینهاهم میایند - ریشهای خودرا میتراشند - چون شماها نوکر امپریالیزم میشوند - غصب میکنند دارایی عامه خوازبرکت شما نمانده درعوض دارایی ها ی شمار ابه بهانه ی تصرف واولاد های خودرا چون شما بخارج میفرستند - چکر های دوبی میروند وآنګاه کارد به استخوان ملت میرسد - ولی نسبت به شما دزد با انصاف تر خواهند بود - خوشی ملت درین است که شما ګم میشوید

>>>   نوبت تو هم میرسد حلا دموکرات شدی ؟؟!

>>>   صالح صاحب عزیز :
درونمایه کلام تان آمیخته با روشنگری است . ولی یک نکته مشترک بین من وطالب وجود دارد اینکه ( هردومان به آن پیمانه زیرک نیستیم که درفریب همدگر توفیق معجزه گونه بدست آوریم ) امد آمد طالبان درمیان شهرهای خورد و بزرگ به همان اندازه احساسی بودکه گشوده شدن آغوش خوش آمد گویندگان مملو ازاحساس بود . هردو خسته ای جنگیم و تشنه صلح و درعین حال نادان تراز ازهرزمانی نسبت به احوال کلان و کوچک خود و با همه این حال امید است این یک سرآغاز خوب باشد.

>>>   طالبان ضرورت به مواد خوراکی دپوشاکی داشتند تا از شهر های افغانستان بدست اورند و که اوردند وبردند و خوردند به تبلیغات در بین مردم شهر ها داشتند تا نظر انها را بطرف خودشان بکشانند که نتیجه خوب هم گرفتند علاوتن به نفرات جنگی ضرورت داشتند بفرمان قومگرا اشرف غنی احمدزی با همین نام مصالحه قبلن بیشتر از پنجصد تن جنایتکاران گلبدین را از زندان رها کرده بود که نتیجه معکوس انرا مردم درک کردند بزیر همین نام مصالحه بیشتر از دو صد ترورست طالبان که به قتل و ترور مجرم شناخته شده بودند به به اعدام و حبس از جانب محکمه محکوم گردیده بودند بفرمان غنی احمدزی از حبس رها و دوباره بطرف طالبان رفتند و نتیجه رهایی زندانیان طالبان و اجازهدادن انها با سلاح های شان به قریه ها و ولسوالی ها و ولایت ها تحت حاکمیت دولت شروع جنگ طالبان پس از سوم عید نتیجه اش همین شد غنی احمدزی عوام فریب به این نام و ان نام ترورستان وابسته بقوم خودش را و بخواست ای اس ای رها میکند تا مردم ما را بکشند .

>>>   اوغانهای ساده لو به معجزه آخرزمان عقیده دارند فکر کردند تروریستان هم تبارشان به صلح یکجا شدند در حالیکه سخن گوی این تروریستان اعلان کرد که ما افراد خودرا به شهرها بخاطر ارسال کردیم که ببیند آیا جهاد علیه مردم رواست یانه . به اندازه این جنس پلید من نمک حرام ندیده بودم.

>>>   صالح بچيم زود زود مقالات خود را انتشار كن كه بسيار زود اين فرصت را از دست خواهي داد، طالب آمدني نيست، اول ريشت را دراز كن، خود را ملا لقب بده، و گرنه در قدم اول ....

>>>   اقای صالح
درقدم نخست شما ایمان ویقین به معجزه دارید......؟ سوال برانگیز هست شخص که همیش برمحور تعصب گلو پاره مینماید واز دید سیکولاریسم با قضایا برخورد مینماید تعجب هست چنین سخن از حلقوم ان خارج شود چرا که طرزفکر وایده ال شما برمحور عقلانیت که همانا ایمان ویقین کامل به ذات منان هست نمیباشد نمونه بارز ان حرکت های نارنجنی وزدر وسبز شماکه درکابل برمحور جند نفر زرخرید خلاصه میشد گویای این مدعاست که دراین حرکت چند نفره سخنی که برمحور حاکم شدن شریعت غرای محمد وجدوجهد دراین راه از حلقوم نازنین شما برودکاست نکرد وسخان موجوده شما همان بوی نفرت انزجار تعصب را به نمایش میگذارد ولکین لله الحمد مردم ما بادرک وبینیش سیاسی که برمحور قران وسنت رسول الله دارند میدانند که هدف شما ازاین سخنان چیست.........؟
بدرود
محمد کبیر اندارب

>>>   بـه : محمد کبیر انداربی ....
اگر با صالح مشکل داری حرف ومشکل اصلی ات را طرح کن از نام اسلام در معاملات شخصی سو استفاده نکن ! ونظربه تجربه ایکه داری ودکای روسی با کیفیت است یا شراب امریکائی ؟؟؟

>>>   صالح جان! کسی نخواهد ازینها بترسند مانند خودت. چون خائنی و کشور را فروختی. ما اگر مواظب باشیم یا نه فرق نمیکنه ولی خودت مواظب باش که چیزهای را که طی چندسال غصب و جمع کردی ازیت نماند؟


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است