عوارض اجتماعی حضور طالبان در شهرها
 
تاریخ انتشار:   ۱۵:۴۹    ۱۳۹۷/۳/۳۰ کد خبر: 152066 منبع: پرینت

خسارات پولي مراكز تفريحي در سه روز عيد و خواب ديدن هاي ترسناك أطفال در شهر كابل!
در سه روز عيد مراكز تفريحي مانند باغ وحش ، سينما ها، تياتر ها ، باغ بإبر و أمثال آن در شهر كابل برخلاف عيد هاي گذشته كدام مشتري نداشتند و خيلي خساره و توان پولي ديدند، زيرا با آمدن طالبان و گشت و گذار شان در خيابان هاي شهر ، فاميل ها مجبور نشدند كه أطفال شانرا براي ديدن حيوانات به باغ وحش و ساير مراكز تفريحي ببرند ، بخاطريكه .... (طالبان) بصورت آزاد و مجاني در خيابان ها گشت و گذار مينمودند و به همين منظور روساي مراكز تفريحي نامه اي مشترك به ريس جمهور فرستاده اند كه لطفا" اين ... (طالبان) را در عيد هاي بعدي از قفس هاي شان آزاد نكن ، در غير آن مراكز شان به صدمه و شكست هاي پولي مواجه خواهند شد.

ناگفته نبايد گذاشت كه بعد از سه روز عيد اينك أطفال كابل مصاب به ديدن كابوس و خواب هاي ترسناك مبتلا شده اند و يك تعداد زيادي از أطفال در دو شب گذشته بعد از ديدن طالبان .... خواب هاي خيلي ترسناك و عجيب و غريب ديده اند كه دولت در اين قسمت بايد توجه جدي را به خرچ دهد و مراكز مشاوره هاي رواني را براي مشوره دادن أطفال در سر تأسر كابل باز نمايند.

نادر صیقل


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
صیقل
حیوانات
طالبان
نظرات بینندگان:

>>>   Mazdak Farid
10 juni om 21:46 ·
این آتش بس هم در سرزمین ما عجیب سرگذشتی دارد . همیشه آتشین ترین نیروهای جهان آتش بس گفتند و آتش بس می گویند اما آتش بسی غیر از زمان گرفتن برای آتش آرایی های جدید نداریم . آتش بس گونه ی جدیدی از آتش گشودن و آتش بازی است . آتش بس میان دولت و مجاهدین در سال های هشتاد را به یاد بیاریم . آتش بس میان دولت و حکمتیار را پس از 92 به یاد بیاریم و آتش بسِ ریشخند با طالبان را ببینیم . اگر دولت و کشور های حامی به راستی برنامه ی آتش نشانی دارند باید باآتش طالب نسازند بل آنرا بکشند

>>>   خير كه خودت اينقدر بيننده و مشترى نداشتى!! حالا ميدان برايت باز هست "شادى شادى بازى مى كنه خا نه مالك را بر از تألى ميكنه" هله ديكر نمان كه نوبتت هست!!

>>>   شاید شما باورنکنید اما من از نزدیک انان را دیدم مانند انسان نان می خورند آب می خورند اما از بین خوراکی ها به دال علاقه بیشتر دارند

>>>   از ترس شیران روباه ها به قفس رفته بودند و تنها شیران طالب و اردو قدم میزدند درنده هاوغاصبین از پشت کلکین های خانه های غضب شده نظاره میکردند.

>>>   یادم میآید در روزهای اول آمدن مجاهدین سیاف از قدر و عزتی که مردم سویس در سویس به آنها داده بود چنین قصه میکرد:
" او مردم عظمت جهاد را ببینید. یک وقتی یک هیات از پاکستان به سویس رفتیم. بعد از استراحت در هوتل به یک پارک رفتیم. آنقدر مردم جمع شدند که حساب شان بخدا معلوم بود!!!!!!"
یگانه گپ راست استاد همین گپ است!!! خدا میداند که سویسیها آنها را چه فکر کرده بود اگه نی اروپاییها در اطراف انسانها جمع نمیشوند!!!!!!!!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است