اگر عبدالله توانایی رهبر بودن را ندارد کنار رود
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۲۸    ۱۳۹۷/۳/۳۱ کد خبر: 152086 منبع: پرینت

واقعا گیج کننده است این فضای حاکم وحشت و اضطراب در شهرها، تهدید جدی تکرار قتل عام پارسی زبانان (تاجیک، هزاره و ...) و در این حالت خاموشی خونسردانه، عدم مسوولیت پذیری، گریز از جوابدهی عبدالله عبدالله به مردمان نجیبی که با رای دهی و حمایت جسورانه آنها به کرسی نشست.

باید با صراحت گفته شود که اگر کدام ارزشی به نام وجدان در وجود عبدالله باقی مانده آیا ایجاب نمی کند که او با وجود (به گفته خودش) اوغان بودن اش وقتی میلیون ها پارسی زبان با بزرگواری به پاس سهم اش در مقاومت او را از خود و مدافع حقوق خود دانسته و پیشوا انتخاب کردند حالا مستقیما به آنها جواب دهی کند و در بین مردم رفته به درد دلشان گوش داده و خواهان رهنمود شود.

ولی اگر عبدالله خود درک کرده که توانایی رهبر بودن در این مرحله حساس را ندارد پس حداقل شرافت این را داشته باشد که کنار رفته و فرد شایسته ای از حوزه مقاومت را پیشکش و حمایت کند.

کریم کریم


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
عبدالله
رهبری
مردم
نظرات بینندگان:

>>>   ‎آزادی AZADI‎.
از آقاى امرالله صالح ریيس روند سبز می‌پرسيم!
سرنوشت همان پرونده و گزارش سقوط کهندژ چطور شد و تا كجا رسيده است؟؟
شما كه ریيس گروه حقيقت ياب سقوط فاجعه بار کهندژ بدست گروه طالبان بوديد و در نشست خبرى تان با رسانه ها اعلان كرده بوديد كه بزودى گزارش را در ده ها صفحه نشر خواهيد كرد.
اكنون ٣ عيد و ٣ سال از آن ميگذرد، اما شما تا هنوز گزارش آن را نشر و پخش نكرديد تا مردم افغانستان عاملان و خائنان سقوط کهندژ را بشناسند.
اميدواريم كاربران فيسبوك همه اين سؤال را از آقاى صالح داشته باشند تا اينكه بدانيم صالح صاحب گزارشى را كه وعده كرده بود چه كار كرده است.

>>>   Arianfar
تا گلیم اخوان و اخوان بازی از این کشور برچیده نشود، فاجعه پایان نخواهد یافت. طالبان و داعش از مجرای اخوان وارد کشور شدند. اگر تحوان نمی بود، هرگز وهابیت در این کشور ره نمی یافت.

>>>   رهبریت ازخود شرایط وعلایم دارد یکی از اوصاف یک رهبر قاطعیت است که این اجیر بی سر.و پا اثری از ان را ندارداوخود که در سلک غلامها ومزدوران است گاهی دعوی ندارد که رهبر است رهبری که ورهبر ی چه؟در غلامها میتواند رهبر باشد اما ازادگان وازاد منش ها هرگز به دنبال اونخواهند رفت برای یک ملت باغرور وسربلند حیف است که رهبریت ان را اجنت ها وسر سپرده های غیرعهده دار باشندکرزی وعین وغین وحکمتیار وسیاف و...اینها همه در زنجیر اسارت غیر بسته اندوطالب وداعش هم کمتر ازینها نیستند والقاعده وسایر رهروان راه استعمار همه دریک سبد تخم میدهند بهتر است طرح نو وبرنامه ای جدید وقاید اگاه وازاد انتخاب نمود وراه مبارزه واستقلال خواهی را پیشه کرد
لالی از ننگرهار


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است