جیب تاجیکان پرنشدنی تر از شکم خاک و افلاک است
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۴۵    ۱۳۹۷/۳/۳۱ کد خبر: 152089 منبع: پرینت

وقتی هیچ سیاستمدار تاجیک از معاون رییس جمهور تا وزیر نمی تواند غیر از خویشاوندان خویش کسی را تاجیک بشمارد و به مقامی برساند من چرا از اشرف غنی بنالم و او را شماتت کنم که چرا هزاران کادر مجرب و متخصص فلان قوم را از راه یافتن به دولت محروم کرده است؟

تجربه نشان داده است که اگر نود و پنج درصد چوکی های دولتی را به یک سیاستمدار تاجیک واگذار کنند از خانواده، روستا، شهرستان و ولایت خودش اضافه نخواهد کرد. من از خوک و خرس توقع دارم اما از فرماندهان سیاسی تاجیکتبار توقعی ندارم جیب و شکم های طایفه پرنشدنی تر از شکم خاک و افلاک است.

گلنور بهمن


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
تاجیکان
رهبران
قومیت
نظرات بینندگان:

>>>   راست گفتی!
خراسانیان بشنوند!

>>>   راست میگویید!!!!!

>>>   ستاره بخت تاجکان البته دزدان افول کرد و به زودی رهبران شان که همه جز دزدی صفتی ندارند راهی دار خواهند شد.

>>>   آفرین بر تو ای طوطی شیرین گفتار سران کنونی تاجکان درست است چنین هستند ولی برای نطر دهنده سومی بگویم که تو .....نمی دانی که تاجکان بزرگترین قوم این کشور بوده و معدن تمام علم وادب وفرهنگ وهنر هستند تاجکان میراث دار بزرگ ترین ادب واخلاق وبنیان گذاران دولت وصنعت وکشاورزی در 5000 سال قبل در بخدی بلخ بودند ویما اولین پادشاه شان بود شما مردم کوچی بد بخت را به ریاست وپادشاهی چی شما بروید گله چرانی کنی بد بخت ب.... انگلیس بی ناموس شما را به زور این جا مقرر کرد وبرای این که بتواند بعد از چند صد سال برگردد ونوکرانی داشته باشد شما را بر فرق این قوم های با عزت مانند سگ که بر گوسفندان مقرر است مقرر شده اید تا با مساعد شدن زمینه دوباره تجاوز انگلیس بتواند از شما استفاده ابزاری کند.
آریائی تبار


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است