هر روز از جنوب تابوت جوانان ما می آید
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۰۰    ۱۳۹۷/۳/۳۱ کد خبر: 152106 منبع: پرینت

جنازه های بی سر، جسدهای بی دست و پا، گردن های بریده شده، چشمان از بیخ کشیده شده، گاهی تکه های گوشت بجامانده از بدن فرزندان شمال از جنوب برگشت داده می شود. روز گذشته جوانی از پنجشير در هلمند ترور شد گفته شده است که مين در موتر نظامی جاسازی شده بود!

اينها ترورهای هدفمند هستند كه مردم غيرپشتون را هدف گرفته اند چگونه به موتر نظامی بدون هماهنگی نيروهای داخلي می تواند كسی نزديک شود؟ ما نشسته ايم هر روز تابوت جنازه جوانانمان از جنوب بياید و بر جسد بی روح آنها اشک بريزيم و جز اين كاری نمی شود كرد زیرا عبدالله را نماينده انتخاب كرديم و او در قصر سپيدار نشسته است و می گويد همه چيز خوب است!

چه چيزی خوب است جنازه های جوانانمان؟! باور كنيد همه در نوبت نشستيم نوبت همه ما می رسد! اگر باورش برايتان سخت است جوانانی كه امروز به دست اوغان های فاشيست اتمر، غنی، كرزی، حكمتيار و ملاهيبت الله كشته می شوند را با مجاهدانی كه در دوران ارتش شوروی کشته شدند مقايسه كنيد ما مردم شمال چند برابر آن زمان کشته داده ايم!

روزي نيست خبر کشته شدن فرزندان جوان شمال را در جنوب نشنوم. روز گذشته يكی از عزيزان ما را با چسپاندن مين در موترش در هلمند شهيد كردند خداوند ببخشدش جوانی خوش اخلاق و شوخ طبع بود كه هميشه می خنديد. خداوند رحمت كند...

اما چقدر بنويسم و بگويم خدا رحمت كند، تسليت و... تا زمانيکه متحد نشديم راهمان را از خيانتكاران جدا و دولت فاشيستي را سرنگون نكرديم و پشتونيست ها تابوت جنازه هايمان را از جنوب می فرستند!

گل امیری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
جوانان افغانستان
قربانیان
پشتونیست ها
نظرات بینندگان:

>>>   Najib Salam
حتا آنهاى كه ادعاى اسلاميت مى كنند ، نام خراسان اسلامى ترين اسم است بر اين خطه . خراسان بز رگ و كهن در قلمرو اسلام، متمدن ترين حوزه بود و صدا ها دانشمند و عالم اسلامى و علوم ديگر در دامن اين قلمرو پرورش يافتند و مهم ترين آثار از همين قلمرو برخاست .
تمدن خراسانى از درخشان ترين دوره هاى تمدن بشرى است ، تمدنى كه اكنون هم در جهان درخشش دارد و افتخار آفرين است .
اگر مى خواهيم همه يى اقوام زير يك چتر سر زمين بدور از دغدغه هاى قومى زنده گى كنند ، خراسان يگانه نام با مسما براى سرزمين ماست .
افغانستان و افغانيت ادامه يى يك جفا و يك فاجعه يى تاريخى است .

>>>   اقوام غیر پشتون خود شان مسول است
اگر اقوام غیر پشتون به این روز فکر می‌کرد نه به پشتون رای میداد و نه این روز را می‌دید اقوام غیر پشتون حرف زیاد میزنه خوش باور است ولی دشمن به هر نامی که باشه اینها را از بین میبره
طالب گلبیدین ملا غیره فقط نام است همش دشمن اقوام غیر پشتون است
اقوام غیر پشتون خود مسول است در برابر ان چی بالایشان میایه
باید تصمیم بگیرن که تا چی به این روز خوش استن
اگر از هزاره کشته میشه خاموش از تاجک کشته میشه خاموش از اوزبک کشته میشه خاموش
خاموشی معنای رضایت

>>>   اقای امیری انچه فر مودید۱۰۰ فیصد درست ولی انچه مامیتوانیم صرف نظاره کردن است زیرا کسی به حرف من وتوگوش نمیدهند.مردم پشت سر احمقها روان است که این موضوع رایادرک نمیکنند ویادرمقابلش بی تفاوت هستند.

>>>   اوغان یکبار دیگر بعداز دوران نادر غدار نمک حرام بودن خودرا به رخ مردم کشیدند.

>>>   بعد از دولت فاشیست به فرزندان تان کفن هم نمیدهد
پیکر ۸تن از سربازان بی کفن در صحن مسجد در فراه
این جوانان بعد از اتمام آتش بس با تروریست ها طالب دقیقا زمانی به شهادت رسیدند که تروریستان طالب دز جریان آتش بس راه های حمله بر این سلحشوران را شناسایی کرده بودند.
افسوس به حال ملتی که سر ندارد.
۷ تن آنها از ولایت تخار ویکی شان از هرات به ملکوت اعلی پیوستند

>>>   عمر راوی
بار ها نوشته ام که اردوی ملی و پولیس ملی و امنیت ملی، کشتارگاه و مسلخی استند برای کشتن و قصابی کردن جوانان تاجیک .تاجیکهای که در اردو و پولیس خدمت میکنند، نیروی نظامی اصلی این دولت به حساب نمی آیند. نیروی نظامی اصلی دولت فاشیستی، نیروهای مسلح طالب، داعش، حزب گلبدین و ملاتره خیل و پشتونهای دیگری است که مسلح تر و مجهزتر از تاجیکهای اردوی ملی در همه جا حضور دارند و به نفع حاکمیت قومی پشتونی میجنگند و مردم ما را میکشند. اینکه شمار کشته شده گان تاجیکهای ما در اردوی ملی و پولیس هر روز افزایش می یابد، یک مساله تصادفی نیست. این پروسه را خود غنی احمدزی و حنیف اتمر و استانکزی و شرکای جرم شان مهندسی کرده اند و مطابق نقشه و برنامه فاشیستی خویش جوانان تاجیک را دسته دسته به قتل می رسانند. این کشتارها، از بیکاره گی دسته فاشیست حاکم نیست، از مهارت و کامیابی شان است. درست همان چیزی است که غنی و همدستانش میخواهند.

>>>   بهتر است جوانان مارا از ارتش یا همان قربانگاه ایکه دولت برای فارسیوانان درست کردن جدا نموده و ارتشی برای غیر پشتو زبانها درست کنیم و از عزت و بقای خود دفاع کنیم


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است