آقای غنی آتش بس این است که تو کنار بروی
 
تاریخ انتشار:   ۱۵:۱۳    ۱۳۹۷/۳/۳۱ کد خبر: 152114 منبع: پرینت

آقای غنی آتش بس این است که تو کنار بروی!

توتمام مشکل افغانستان هستی، ثمره حکومت فاسد تو داعش است، طالبان وارد کابل شدند، حکمتیار فعالیت آزاد می کند، قومپرستی به حد آخر رسیده است، 54 درصد فقر، نیم میلیون آواره، 30 هزار تن کشته، ده ها هزار زخمی، بزرگ ترین شرکت ها سقوط کرده اند و قاتلان مردم را حاکم ساختی!

آخر آقای غنی بودن تو و تیم تو خط قرآن نیست، نمی توانی کنار برو شاید یک استاد خوب باشی اما بدترین رییس جمهور در تاریخ هستی! آقای غنی هر روز عید نیست که کلوچه بخورید تو و این طالبان که تو از آنان نمایندگی می کنند کشور را تباه کردید.

شاداب امین بیگزاد


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
اشرف غنی
آتش بس
طالبان
حکومت فاسد
نظرات بینندگان:

>>>   موافقم!!!!!

>>>   بسیار هوشیار هستی همه را بود فکر میکنی‌‌ عجیب سوالی حکمتیار فعالیت آزاد میکند حکمتیار نیم از بدنه حکومت ‌کوشش دارد که دزد راه زن را نابود نماید ولی شما هنوز در فکر همین هستید که چطور بتوانید به یک انسان پاک لتمه وارد کنید و خود به دزدی و چور ادامه دهید این سرزمین چور نیست. وچور جواب دادن دارد.

>>>   مگر اینجا سقاوی است یا بزکشی وخرکاری است که غنی کنار برود شتر در خواب بیند پنبه دانه را

>>>   درآن چورلعنتي همگی دخیل اند به استثنایی نسل جدید ای لعنتی خداوند به آنهایی که منکر همه اعمال زشت اش است ویا برای خود اش فساد را جایز میداند.همه این غارت.چور .و خوردن بیت المال را آن اشخاص درنده هااز خدا ناترسها انجام می دهند .تو.هم انجام می دهید اما خیلی با هوش و زیرکانه خودت هم میدانید که بدتر از آن ها انجام می دهید ....
(مهاجر

>>>   Saboor Raheel
۶۰ نفر از تاجیکان بادغیسی توسط فاشیستهای مذهبی افغان در تبانی با فاشیستهای تکنوکرات افغان که بر ارگ حاکم شده اند، در ولسوالی آب کمری و بالامرغاب ولایت بادغیس به قتل رسیده اند.
ارگ و تیم فاشیست تکنوکرات افغان سالهاست ولایت بادغیس را در چنگال فاشیزم مذهبی افغان رها کرده است و برای تامین اهداف خود همیشه یک افغان را در آن ولایت والی مقرر می کند.

فاشیزم افغانی حاکم بر ارگ با مدارا با هزاره ها قصد دارند تاجیکان را سرکوب کنند و بعد از آن به حساب هزاره ها هم برسند. هرچند فاشیزم مذهبی درین مدارا با ارگ همنوا نیست. بدین ملحوظ به خاطر عدم هماهنگی افغانهای ارگ با افغانهای طالب، هزاره ها کمتر مورد حمله قرار میگیرند. این در حالیست که در برابر تاجیکها فاشیزم افغان ارگ و فاشیزم افغان طالب در هماهنگی تام و تمام قرار دارند.

قتل عام تاجیکان از کندز تا بادغیس و از فاریاب تا فراه برنامه فاشیزم افغان حاکم بر ارگ در تبانی با فاشیزم افغان طالب می باشد. تاجیکان سراسر کشور باید با هم متحد شوند. تیم حاکم بر ارگ تا نابودی و برده گی کامل تاجیکان از پا نمی نشینند. صف واحد علیه فاشیزم باید تشکیل گردد.

>>>   Amirzada
بجای متهم کردن کشور های دیگر در حمایت از تروریزم طالبانی بهتر است در مقابل دروازه اشرف غنی در ارگ کابل و دروازه گلبدین قصاب کابل تحصن کنید که چرا جنایات طالبان را عفو می کنند و تروریست ها را فرزندان محبوب شان می نامند و عملیات انتحاری را استشهادی می گویند.
هم چنان از مردم خود بخواهید که به تروریستان در خانه ها و دهات خود پناه ندهند. شما باید دنبال مقصر اصلی باشید. کشور های خارجی از تروریزم قومی شما به نفع خود استفاده می کنند. این کاروان های صلح کاذب هرگز به صلح نمی رسند.

>>>   آگاه باش، فرصت نیرنگ دیگر است
این صلح نیست هم‌وطنم، جنگ دیگر است

کرگس که هم‌سرود قناری نمی‌شود
این ساز کاذب از دم آهنگ دیگر است

ای آن‌که نان برای تو صلح است و جنگ نیز
ما شیشه‌ایم و در کف شان سنگ دیگر است

در کیش بزدلانه‌ی شان جز دروغ نیست
وابسته را همیشه که فرهنگ دیگر است

پابند مُهر نیست، به قرآن اگر زند
آنان‌که در تعهد شان ننگ دیگر است

دیگر فریب شعبده‌بازی نمی‌خوریم
دجال در لباس نَو و رنگ دیگر است

شاعر به حرف‌های تو کَی گوش می‌کنند
اما چه چاره است؟ دلِ تنگ دیگر است

نجیب بارور

>>>   Ibrahimi
اين هم سهم ما از وكيل...!
نذير احمدزي يكي از وكلاي مورد حمايت رييس جمهور است، محافظين او هر از گاهي همراي پوليس درگير و گاه گاهي سرك نيز بسته ميشود، امروز حين درگيري اوباشان او با پوليس دو موتر ملكي تخريب و شيشه چند آپارتمان هم فرو ريخته است...

>>>   صفحات فیس‌بوک پُر است ازخبرهای خونین. قتل، ترور، تجاوز بر زن، سقوط شهرستان، شهادت سربازان، سر بریدن، خودکشی و...
این آمارها نشانه‌ی از موجودیتِ یک حکومت فاسد، بی‌ریشه، فاسق و تقلبی است. مردم هر روز در گوشه و کنار کشور تاوان یک حکومت فاسد را می‌پردازند. همین امروز شام یک زن را افراد نا‌شناس در جلوی چشمان کودکانش در بازار چاریکار سر بریدند.
صفحات فیس‌بوک پر است از خبرهای خونین، این خبرها همه‌اش لکه‌ی ننگ است بر جبین مقام‌های مفسد حکومت وحشت ملی.

>>>   Ahmadi
کشور اشغال شده استقلال ندارد!!!

نیروهای خارجی نظامی و ملکی به رهبری امریکا و ناتو در افغانستان از مصونیت مطلق و همه جانبه قضایی برخوردار اند و حتی اگر مرتکب فاجعه بارترین و ضد انسانی ترین جنایت ها علیه مردم بی گناه غیر نظامی کشور ما شوند بار بار هم جنایات بزرگ بشری نمودند که دولت و دستگاه قضایی حق پیگرد کیفری و مجازات عادلانه آنها بر پایک قوانین قضایی داخلی و حتی بین المللی را ندارند.
مردم حق انتخاب رای و خود ارادیت را نداشته و نمونه اش نشست بن ‌و چند دور از انتخابات ریاست جمهوری در کشور میباشد.

همچنان طالب از مصونیت کامل برخوردار بوده و کس اجازه ندارد که از جنایات طالبان که هر روز خون مردم و سربازان مظلوم درمانده کشور را میریزند، بپرسد و در مقابل اعتراض نماید. !!!

>>>   درین وطن درین دیار همه گی خیانت کردن اشخاص به اندازه توان خود فساد کرد و بزرگان به اندازه توان خود نه رهبری به رهبریت میمانه و نه قوماندانی به قومانی اش .. چون این همه افراد امریکایی هستند به وطن خود متعهد است نه به افغانستان تا دیروز گلبدین میگفت یک امریکایی یا خارجی در افغانستان باشد من جنگ میکنم ولی در نتیجه دختر و پسرش از پوهنتون امریکا فارغ میشود
ربانی چندین طیاره جیت میک بیست یک را بالای ایران فروخت کی پرسان کرد همه میگه ما جهاد کدیم انسان های که از نام پاک اسلام سوه استفاده میکند خدواند جزایش را میدهد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است