ملا عمر قهرمان ملي خواهد شد
از دنيا بترسيم، وطن فروشان قهرمان شوند، مبارزان آزادي خاین شوند! از روزگاري هراس داشته باشيم فرزندان خراسان بر بزرگان خود در مكتب نفرين كنند و برخاینان درود بفرستند! 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۵۵    ۱۳۹۷/۴/۱ کد خبر: 152122 منبع: پرینت

از روز گاري بترسيم، عكس ملا عمر، ملا دادالله و... در شهرها نصب شود، در كابل، فارياب، باميان، بدخشان، هرات، پروان، پنجشير و... در كنار سرك ها نصب شود.

در كتابهاي درسي چاپ شود و در مكتب برأي فرزندان خراسان زمين جنايات آنها خدمت قلمداد شود و از آنها به بزرگي ياد كنند و آنها را اسوه قرار دهند، از آنها قهرمانان و مبارزان راه آزادي وطن ساخته شود!

آنگونه كه شهر ها و رستاهاي نازنين آريانا را بنام قاتلان خود ما امروز ياد مي كنيم!
ميدان هوايي كابل را بنام يك ... تغيیر دادند و ما هم به پيروي از آنها ميدان هوايي كرزي ياد مي كنيم!
آنطور كه جنرال رازق از دادالله ياد آوري كرد و در كابل برأي ملاعمر مراسم گرفتند و...

روزي كرزي و غني كابل آمدند، صبح تاشب هزار بار آمر صاحب، استاد رباني صاحب، فهيم صاحب، دوستم صاحب، مزاري صاحب، اسماعيل خان صاحب، مي گفتند!! اماشاهد بوديد چه جنايتي نبود در حق مردم ما نكردند؟

از دنيا بترسيم، وطن فروشان قهرمان شوند، مبارزان آزادي خاین شوند!
از روزگاري هراس داشته باشيم فرزندان خراسان بر بزرگان خود در مكتب نفرين كنند و برخاینان درود بفرستند!

ما بايد امروز تصوير آينده را ببينيم.
چگونه عكس قاتلان مردم شمال مثل غني و كرزي و حکمتیار و... در کابل، بدخشان، هرات، بلخ و... نصب است؟
اگر وضعيت اينگونه پيش برود، عكس ملا عمر برسر دفاتر ولايت ها نصب خواهد شد!

البته ترديد نكنيم كرزي و غني هزار بار به مراتب از ملاعمر جنايت كار تَر هستند!
اما آنها را پشتونها به علت اينكه علناً مردم غيرپشتون را دشمن نمي توانند بگويند قهرمان خطاب نمي كنند.
اما ملاعمر چونكه مستقيم زير فرمان پاكستان بود و علناً به آزار اذيت مردم شمال به ويژه هزاره ها پرداخت، قهرمان پشتونها است!

گل امیری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
امیری
ملا عمر
نظرات بینندگان:

>>>   مردم شجاع و بافرهنگ تاجیک و هزاره و ازبک به خدا قسم اگر دیر بجنبید و دیر از خواب بیدار شوید چیزی از شما باقی نمی ماند. به خاطر خدا هم که شده از رهبران خاین ومزدور تان دست بردارید و بگذارید آنان در کنار کرزی و اشرف غنی مزدوری بیگانگان را بکنند. همه شما به دور از قوم گرایی و مذهب گرایی به اطراف یک فرد دلسوز و شجاع و وطن پرست جمع شوید و با یک‌مشت واحد و قوی در برابر دشمنان خراسان زمین بایستید و افتخارات گذشته تان را دوباره زنده نمود و توجه جهانیان را به خود جلب کنید. با این اتحاد زیاده خواهان و انحصار طلبان یهودی را بهدعقب زده و سرجای شان بنشانید. انان برای نابودی شما نقشه هایی دارند یا باید همگی پشتون شده و یا مرگ و خروج از کشور را باید بپذیرید. چرا اعتماد به نفس تان را از دست داده اید و دچار توهم ترس از این قوم گردیده اید.بخ خدا هیچ ترسی ندارد انان ترسو تر از هر کسی دیگری است. ترس و عقب نشینی شما انان شجاع جلوه می دهد. یادم هست در ارزگان وقتی بین هزاره ها و پشتونها در سال ۶۹ جنگی در گرفت پشتونهای ترینکوت و دایچوپان و ارغنداب که ده ها کیلومتر از منطقه جنگی فاصله داشت به سوی قندهار فرار می کردند و به این باور رسیده بودند که مردم هزاره قصد پس گیری سرزمین شان را دارند.و باشکست مردم هزاره به دلیل عدم انسجام و همکاری در منطقه باغچار و تخلیه باغچار از مردم هزاره پشتونهای ترینکوت جشن گرفتند و ده ها گاو را به عنوان خیرات سربریدند که از خطر رهایی یافتند. اگر پشتونها بدانند که مردم غیر پشتون مقاومت می کنند و تسلیم انان نمی شوند و اگر لازم باشد با انان می جنگند یقینا حساب کار دست شان می آید و از زیاده خواهی و انحصار طلبی دست بر می دارند. آنان نمی خواهند برادر وار با دیگر اقوام زندگی کنند بلکه انان می خواهند به عنوان مالک کشور بر دیگران اربابی کنند.

>>>   جناب امیری
اگر مسعود قهرمان ملی است
اگر فهیم مارشال است ، اگر صدها وطن فروش و معامله گر چون قانونی و عبدالله و بسم الله این و آن اند ملا عمر حق دارد که با القاب بزرگتر یاد شوند چون این ها وطن را به ۴۸ کشور فروختند و ملا عمر در مقابل مداخله ۴۸ کشور جهاد کرد
عبیدالله پروانی

>>>   اقای امیری من به فرموده های شما یک ثبوت هم دارم چنانچه امیر حبیب اله کلکانی رادر مکتب برای مادزد معرفی کرده بودند.

>>>   اقای امیری بجا گفته اند که در مقابل اراده خدا جز تسلیم دیگر چاره وجود ندارد. وقتی پاکستانی ها توانستند امریکا(خدای روی زمین درعالم اسباب)را قناعت دادند باید پشت سر پشتونها ایستاد ما وشما چیزی کرده نمیتوانیم.

>>>   تاریخ تاجک بازی ها و غیره تمام شده است ...

>>>   حالا که جاسوس پاکستان گلبدین حکمتیار مشهور به قصاب کابل با اشرف غنی خاین و حنیف اتمر جاسوس چند جانبه خاین و معصوم استانکزی جاسوس چندین کشور خاین و اکرم اخپلواک جاسوس خاین و اکلیل حکیمی جاسوس خاین این قومگرایان پشتون وابسته به بیگانگان همدست در نابودی مردمان غیر پشتون گردیده اند و چند تن از خاینین از قوم غیر پشتون را با تطمع پول و چوکی با خود همراه کرده اند اگر جلو انها گرفته نشود سر انجام همه چیز را بخ.است خودشان تغیر میدهند و تاریخ پر افتخار مردمان غیر پشتون را ازبین میبرند و کلان های شانرا نابود میکنند بمردمان غیر پشتون است که دیگر بحرف های فریبکاران ارگ نشینان و حرف های زیر بار رفته چندخاین از قوم خودشان گوش ندهند و اعتماد به حرف های انها هم نداشته باشند در مقابل پشتونخواهی و قومگرای و تعصب قومی و زبانی خاینین ارگ نشین و دارو دسته انها با مشت واحد قوی بکوبند تا تاریخ زرین شان از بین نرفته باشد و مردم شان نابود نگردند.

>>>   مگر اکنون ، همین مضحکه جاری نیست؟
مگر محقق و سیاف و ....، دعوای خلافت و ریاست ندارند؟
مگر بارگاه مرحوم قسیم فهیم کمتر از زیارتگاه های معروف کابل است؟
مگر برای وطنفروش مفلوکی همانند کرزی« ملی مشر= زعیم ملی» گفته نمیشود؟
مگر عکس بزرگ داکتر نجیب (پرچمی) ، آدمکش معروف، بر درختان سرک میدان هوائی و کنار پارک شهرنو، آویزان نیست ؟

>>>   عصر آدمکشان نامور است
یا سیاستگران کله خر است!
عصر سرمایه است و سود کلان
زدن جیب این وآن ٬ هنر است
دورهء قلدری و سرهنگی است
مردمی، یک متاع کس مخر است
تاجر دین ، ز دیگران پیش است
آیت ا لله و ریش٬ معتبر است
ایها الناس از ، زمانه مپرس
این عجوزه ، به عشوه مشتهر است
داد خواهی مبر به این دیوان
گوش زیبای این فرشته٬ کر است
عمرجغد هراس تا جاوید
شادباش قناری، مختصر است

>>>   گل امیری!
این "مبارزان آزادی" کیها هستند؟

>>>   به امید روزی که در همه جای افغانستان عکس های ملا محمد عمر و ملا دادالله آویزان شود

>>>   سلام دوست عزيز من نمى دانم که چرا با زبان پشتو و پشتون ها اساسيت داريد؟ ايا اين خوب نيست که همه اقوام افغانستان زير يک چتر با اتفاق زندګى کند. اکر کسى احترام ديګران را نکند ارزو اين را نداشته باشد که ديګران او خوب بګويد يا.......

>>>   من نمیدانم، وقتی مرحوم مسعود، قهرمان ملی است، قسیم فهیم قهرمان است، سیدحسین انوری قهرمان است ،چرا ملاعمر نادیده گرفته شود؟

>>>   اگر واقعن قهرمان هستید نترسید اگر .....را قهرمان کردید بدانید کی روزی قهرمانانی واقعی این سرزمین قهرمانی تاریخ خواهدشود یعنی دادلله وملاعمر چونکی با ۳۲ کشوری کوفر جنگیدند وفیروز شودند

>>>   اگر به گفته های کوچی زی قبل از تقلب توجه کرده باشید خود اعتراف میکند که در زندان ها و دو طرف جنگ فقط گوینده یک زبان قربانی شده که این قابل قبول نیست.این هشداری بود به تمام رهبران بی غیرت هزاره،تاجک و ازبک. و زنگ خطر به تمام باشندگان غیر پشتون که مرگ در انتظار شان خواهد بود.
با گذشت زمان همه وعده های کوچی زی تحقیق پیدا کرد .قصاب کابل وارد معامله شد به نام صلح طالب و داعش را داخل شهر ها جا به جا کرد ، تظاهرات مردم را ذریعه انتحاری در گلو خفه کرده.
دوستم را تبعید کرد تا مناطق شمال به راحتی پروسه داعش، طالب در کل پشتون سازی را به راحتی انجام دهد.
مردم در مانده تاجک،هزاره و ازبک چشم به رهبران خود فروخته دوخته اند هر بار که صدای می شنوند اعلام پشتیبانی میکنند و بعدآ با تسلیم کوچی زی در بدل چند وزارت و سفارت شده و آینده خود را هم به سر نوشت دوستم می سپارند .
پلان شوم کوچی زی ،ای اس ای و راکتیار لوی پشتونستان انهم وابسته به برادر بزرگ شان پاکستان ، ولو به قیمت خون تاجک،هزاره و ازبک تمام شود باید این پروژه تحقق پیدا کند. رفت و آمد های مقامات ارشد امنیتی پاکستانی و همچنان اتمر لنگ در نزد بادارانش گواهی این پلان شوم میباشد.

>>>   این عمل درکشور ما از قدیم رایج بوده و هست مانند ظاهر کَل بابای ملت میشود امان اله که تمام خیانت های بابه کلامش را تصدیق نمود غازی و قهرمان شد

>>>   هرکس بیشتر قتل عام کند قهرمان تر است این قانون جنگل است ملاعمر لوی قهرمان دی

>>>   بدور از تصور نیست. در این کشور قهرمانی سازی بسیار آسان است. همین چند روز پیش ما با استقبال از گروه تروریستی فاشیست به دنیا نشان دادیم که چقدر مردم جنایت کار پرور هستیم. ما در عین حال که برای مقابله گلو پاره می کنیم و در همان آن واحد همه چیز را به باد فراموشی می سپاریم. با خون شهدای خود بازی شطرنجی را راه می اندازیم که حتی خود ما از برد خود سر در نمی آوریم. آری بدون شک که نسل های آینده ی ما به خائینان درود خواهم فرستاد با این روالی که ما ادامه میدهیم. فاشیستان همیشه هر جنایتی را که از سال 1747 بدین سو نموده است در درازنای تاریخ، همیشه نیک و خوب جلوه داده است. اما اندک تلخف و مقاومت از جانب سایر ملیت ها را جاسسوسی برای بیگانگان پنداشته و تا سرحد تکفیر شان پیش رفته است. این ها جنایت های خود شان را که تاریخ گواه است نمی بینند و چشمان شان را در مقابل حقایق می بندد. اما حبیب الله را دزد و بچه سقاو و هزاره ها را جاسوس ایران قلمداد می کنند. در حالی که تاریخ گواه است که این خاک را کی ها بار بار به انگلیس، شورویی سابق و امروز به 39 کشور دنیا فروخته است. تاریخ گواه است که خط دیورند را کی ترسیم نمود؟ حتی زخم های ناسور و ویرانی های کابل امروز هم گواه جنایت کی ها می باشد که بر همگان واضح و معلوم است. اما باز هم ما جنایت کار پرور هستیم. نکته جالب این است که اگر همین جانیان که به نام طالب و داعش غیر از قوم پشتون می بودند به جای این گونه استقبال که ما در روز های عید شاهد آن بودیم تا آخرین رمق و گلوله ی شان در مقابل شان به اصطلاح خود شان جهاد می کردند. چون جانیان و جنایت کاران و حامیان شان همه فاشیست هستند بناءً هیچ مشکلی ندارند و همه بدون سر وصدا از آنان استقبال می کنند.
عصمت الله از کابل

>>>   اگر مسعود، سیاف، حکمتبار و مزاری قهرمانان ملی اند او هم کمتر نیست.

>>>   ایمل تاجک
تمام گفته هایتان درست است اما یک مشکل دارد مشکل درین جاست که شما از چوکات و قالب اسلام برامدین چون نزد الله همه یکی است بترسید که تعصب کرده کرده هم خود و هم برادر خودرا از دست بدهید برای یکپارچه گی کوشش کنید نه برای تعصب بااحترام

>>>   اگرمعیارقهرمانی قتل ، دزدی ، چوروچپاول دارائیهای عامه وشخصی ، میخ کوبیدن برسرانسانها ، تماشای رقص مرده ، سینه بریدن زنها وغیره وغیره باشد پس هرکسیکه باین معیارت برابربود درینجا قهرمان است درغیرآن ازروی کدام دست آورد وای بحال مردم بیچاره ما
امیری جان فهمیده باشی

>>>   Mazdak Farid
مترسک هاباز هم وارد ساختار سیاسی می شوند . آن خون آشام ترین جنگنده را " از کوه " پایین آوردند اما صلح نیآورد . حالا طالبان را به دولت می چسپانند تا برنامه ی ناتمام دیگری را تمام کنند . یک بار حادثه های وحشتبار چند سال اخیر را به یاد بیاورید . خون های بسیار برای شستن راه ورود این مترسک های بد کار ریختانده شد . آنهای که مارا از دوربین جنگنده ها می بینند هنوز به صلح در سرزمین ما نیاز ندارند .

>>>   سخن_اخر يكبار ديگر به همه والدين گرامي اعلان ميكنم كه اولاد تان را نگذاريد به صفوف نيروهاي أمنيتي به خصوص در جبهات جنگ جنگ افغانستان يك جنگ پلان شده با رهبري غني اتمر استانكزي و دار دسته شان به همكاري پاكستان عربستان انگليس و امريكا هست و براي أهداف امريكا اين جنگ را راه انداخته اند از اولادهاي تان مواظبت كنيد تا باشد در سوگ فرزند جوان تان نشينيد.

>>>   Shahin Khorasani
دکتور لطیف پدرام امروز شنبه در مجلس نمایندگان:
-طرح صلح با طالبان فقط در چهارچوب جمهوری فدرال برای ما پذیرفتنی ست.
-ما شمالی ها برای دادن هرنوع قربانی برای تامین صلح با مدیریت غنی موافق نیستیم.
صلح را دوست داریم اما نباید قربانی دادن ها به زیان اقوام غیر پشتون باشد.
-در مقابله با هر نوع انارشی به نام صلح ما خواهان محلی کردن امنیت برای دفاع از مردم مان هستیم.
-خیانت ملی در ازای تحکیم حاکمیت یک قوم بر کابل مثل دوران معاهده ی گندمک و خیانت سدوزایی ها را محکوم می کنیم.
-ما در برابر توزیع مخفیانه و یا آشکار تذکره های الکترونیکی غنی مقابله می کنیم.
-سکوت های مقطعی به معنای تسلیم شدن نیست به معنای اتخاذ تدابیر جدید است.
-ما برای جلوگیری از ظلم و تعدی بر حقوق اقوام ایجاد جمهوری اسلامی فدرالی خراسان را مطرح کرده ایم و بر آن پافشاری می کنیم.

>>>   آمدن طالب در روز های عید قهرمان بودن ملاعمر را نشان داده است .
زره

>>>   زنده باد افغانها به خوصوص قهرمانانی کی با ۳۲ کشورجنگیدند تا ریخی افغانهارا باری دیگر تکرار کرد این قهرمانان با پرچمی سفید ازهمه اقوامی افغانستان هست تاجیکها در بدخشان ازبیکها در فاریاب پشتونها در جنوب وشرق این افتخارا افریدند اما برای هزارها متسفم کی بجای جنگیدن با اشغال گران میرود جای دیگر میجنگد نمیدانم کی تاریخ ازین وطن فروشان چی جوری یاد خاهد کرد

>>>   سلام.
جای تآسف است که اصلیت خود را فراموش کرده خود را خراسانی،ودزدان ،جنایتکاران چپاولگران.تجاوز گران،وخائنین وویران گران شهر کابل را قهرمانان مینامند. فکر میکنند ،که مردم کابل جنایات این قهرمانان قلابی را فراموش کرده اند. بدانند که تاریخ فرا موش نخواهد کرد.
بلخی،باشنده کابل.

>>>   ازروزی طالب پادرافغانستان کذاشت مردم اواره وسرگردان شدن وروی خوش ندیدن وخکشالی باامدن طالبان شروع شداگرمیگید نه تاریخ امدن طالبان وخشکسالی و فرار ازکشور رابیاد اوریدوتا امروزروی خوش ندیدیم

>>>   انسانهای فروخته شده ومزدور صلح رانمی پذیرد زیرا بادارانش صلح راقبول ندارد
وافغانها پروایش راندارد

>>>   امیری
در جنگ تولد شدی ودر جنگ کلان شدی
نوشته هایت مثل آنست که دریک گروه ویا گروهک های ذیدخل جنگی افغانستان منافع داری.
براستی که د رین وطن قهرمان شدن خیلی آسان است. زیرا معیار قهرمان شدن کشتار وخونریزی - چوروچپاول- دزدی - غارت - مال مردم خوری- کمیشن کاری- غصب زمین های دولتی- میخهای شش انچ کوبیدنش برسر انسانها- سینه بریدن زنها- بلی رقص مرده- تعرض به دختران وزنان مردم- نوبت شبانه به پسران قریه- قسم خوری ناحق همیشه - وظیفه گرفتن بخاطر قدرت و پولدارشدن در دولت همه وهمه اینها معیار قهرمان شدن است .
بنا یا ملا عمر ویا کسی دیگر . خودت ترس نکن . ویا میخواهی به این طریق نوشته هایت به نشر برسد؟

>>>   ها ها عجیب وقت رسیده است درین مملکت هر دزد وهر قاتل وهر غلام قهرمان است. پس جرا ملا عمر نباشد فرق ملا عمر ومسعود درچی است هردوی ایشان دزد قاتل رهزن ودشمن این سرزمین بودند. اگر مسعود امروز عکس هایش اویزان ملاعمر صد فیصد حق دارد که عکس هایش درهرجا اویزان شود شهرها ومیدان هاوی هوایی به نام وی شود. صرفا به خاطر یکه اینکه او اگر خودش غلام بود غلامان رادوست نداشت. غلامان ودوزدان را تا کلاب رساندند انشاالله وقتی خیلی محدود باقی مانده است که تمام غلامان اجنتان ودشمنان صلح وابادی این مملکت ازین خاک بیرون کشیده میشود. حساب وکتاب امدنی است همان شکل که درسالهای 1375 الی 1380 با گلم جمان شروفساد وصورت گرفت. انشاالله که این قصرهای دوزدان به بندیخانه های شان تبدیل میگردد. باز هم راه کلاب,تاشکند بخارا وثمرقند بروی تان باز است ازهمین حالا غم تان را بخورید این خاک خال دزدان نیست ونمی تواند دزدان درین خاک زنده گی کند.
مه میگم زورتان درکمر تان تا میتوانید زور بزنین وقت تان تیر شده انشاالله روشنی امدنی است واشاالله زود می اید.

>>>   آقای پدرام شما اشتباه میکنید، تمام مردم شمالی فکر میکنید که شما خود فروخته شده را به ایران نمی شناسند.که از تو پشتیبانی کنند.
صرف یک تعداد ....که منافع شان در خطر است .ممکن طرفداری کنند که تعداد شان از صد نفر بیش نیست، نام شمالی را بد نکنید.شما افغان نیستید،پس از افغانستان هم نیستید.دلت به حال افغان ها نمیسوزد. نابود میشوید.عاقبتت بخیر.
باشنده شمالی.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است