از ترفند پشتونيست ها در آتش بس مطلع شوید
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۱۹    ۱۳۹۷/۴/۱ کد خبر: 152123 منبع: پرینت

اتمر مغز متفكر نا امني و حمايت از طالبان در دولت غني است، در اين چند روز با كشورهاي عربستان، پاكستان، آمريكا و... گفتگوهايی را در مورد آتش بس و صلح پايدار انجام داده تا حمايت كشورها را در پياده كردن برنامه خود داشته باشد.

اما كدام آتش بس و صلح؟
در چند روز گذشته بعد عيد طالبان در بدخشان، فارياب، نيمروز، غزني، فراه، هرات، هلمند و... نزديك چهارصد نيروي دولتي را قتل عام كرده اند.
گفته شده: در بدخشان طالبان براي عيدي آمده بودند نماز عيد را با نيروهاي دولتي با هم خواندند اما وقتي بيست نَفَر از سربازان پيش آنها رفتند طالبان پاهاي چهار نَفَر را اره كرده، گردن شش نَفَر را را بريدند، باقي را كُشتند و جنازه ها را فرستادند و شب هم بر يك پاسگاه حمله كردند هفده نَفَر را در آنجا قتل عام كردند!
در استانهاي ديگر هم بر پاسگاه ها اينگونه حمله كرده اند.

فاشيست هاي پشتوني ارگ در تباني با دولت كه رهبران طالبان در آنجا حضور دارند و دستورات را از آنجا دريافت مي كنند با برنامه"آتش بس" طالبان را وارد شهر ها مناطق، پايگاه ها و مراكز دولتي كردند تا شناخت كافي از نحوه عمليات ها در همه جا داشته باشند و در عين حال از نيروهاي دولتي ترس شان برداشته شود و با آسوده خاطر عمليات ها را موفقانه انجام دهند.

رهبران اوغاني دولت به طالبان نشان دادند كه ما با هم هستيم شما بيايید بكشيد برويد!
طالبان عادي كه نمي دانند اين هماهنگي ميان پشتونيست هاي غني، اتمر، استانكزي در در ارگ و حكمتيار و كرزي در كابل با دولت پاكستان و رهبران طالبان در پاكستان است كه به قتل و كشتار غير پشتونها مي انديشند!

طالبان ديگر همه جا را درنظر گرفته اند، نترس شده اند. ديگر از نيروهاي امنيتي نمي ترسند چونكه همه جا و همه را ديده اند، از اين به بعد عمليات ها را شدت خواهند بخشيد.

فرمانده نیروهای آمريكایی چند ماه قبل بي جهت نگفته بود كه تابستان شاهد حملات گسترده تر خواهيم بود!

گل امیری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
پشتونیست ها
آتش بس
نظرات بینندگان:

>>>   خوب تاجیک‌ها هزاره هااوزبک ها همه تماشا گر استن و پشتون ها هر روز قتل عام میکنن به هر نامی
خودتان تصمیم گیرنده اول و آخر استین
پشتون ها ضعیف تر از آن است که در باره آن تصمیم بگیریم فقط ضعف و قوت تان امتحان کنین
احمد از کابل

>>>   افغان در صل پکت بوده بعد پخت شده بعد پختون شده بهد پشتون شد ابگان بعد اوغان شده بیا اوغان شده بعدافغان شده.

>>>   بدانى كه قوى ترين مردمدر افغانستان پشتون ها است

>>>   اشرف غنی که وظیفه تنظیم و تمویل و فرستادن داعش را به شمال افغانستان دارد، امروز با مشوره آمریکا و انگلیس تسلیم چندین ولایت را به بهانه "صلح محلی و یا منادق امن و آتش بس دائمی" زیر نظر دارد و به این بهانه طالبان را در جنوب مستقر ساخته و با خیال راحت به تخریب و تقسیم مناطق شمال پرداخته و سیاست عبدالرحمان را که غصب زمین‌های مردم شمال و تسلیم آن به ناقلین یعنی‌ کوچی‌های پشتون پاکیستنی است میپردازد.

مردم بی‌ خبر و ساده لوح شمال و رهبران خواب برده و خائن‌شان تنها تمشاگر هستند. افسوس به این مردم که گور خود را به دست خود میکنند. پشتونیزم به سرعت عمل می‌کند و تا مردم بیدار شود کار از کار گذشته خواهد بود.

>>>   ایا طالب های بدخشان هم جز پشتونیزم است?

>>>   آقای مدافع غیرپشتونها
مدافع افغانشتان باش ازین دایره کوچک خارج شو

>>>   تقصی خود تاجیک ها ازبکه و هزاره ها است که هیچ عکس العملی از خود نشان نمی دهند. از بین بردن طالب و داعش مانند میکروب بر همگان لازم است. آنان به دلیل اینکه محارب هستند و در قرآن کریم حکم محارب روشن و آشکار بیان شده هیچ نیازی به محاکمه ندارد بلکه هر کسی می تواند به حکم قرآن آنان را بکشند. عقب نشینی و جبن و ترس غیر پشتونها پشتونها را اینگونه به بار آورده که هر کاری دلش می خواهند انجام می دهند. اگر غیر پشتونها به صورت منسجم عمل کنند و در برابر طالبها و حتی پشتونها مردانه بایستند و هرگز عقب نشینی نکنند آنگه خواهیم دید که پشتونها سر از پاکستان در خواهند آور به دنبال سورخی برای مخفی شدن خواهند گشت. تجربه چنین چیزی را ثابت کرده است. اما اگر به امید دولت اشرف غنی و امثال او آن باشید، آنان خود شان در این پروسه شریک هستند و نقشه آنان از بین بردن غیر پشتونها است.

>>>   به احمد.
پشتون ها ضعیف نیستن آنها هم برادر ما هستن تنها چیزی که مردم را می آزارد.تعداد از اشخاص نا مرد و بزدل است از روی احماقت دست به هرکاری میزند روزی عید مسلمان ها باید همدیگر را درآغوش بگیرند.البته آنها که به افرادی حکومتی آسیب زدند.اسم انسان را بالای خود گذاشتند.کاری که آنها کردن یهود هم در روز عید نمیکند آن ها ...به دنیا آمدن گاو هم از دنیا میروند.انها در عهدی نیستن که از قول وقرار چیزی بفهمند.ویا به ارزش های آتش بس احترام بگذارند این عملی پست آنها را شديدن تقبیح میکنیم.آنها فقط بخاطر غارت وحرامخوري ومفت خوری سلاح بدست گرفتن چون آنها به همین شیوه کلان شدن وبه مفت خوری عادت کردند ....

>>>   قدیم ها مامورین و کارمند ان حکومت صادقانه در امورات حکومت کار میکردند وانهاي هم که بیسواد بودن درشغول زراعت باغداری زحمت ميکشيدن وبا آبله دست شان امرار معاش می کردند .و حالا آنطور نیست.این چند دهه نا آرامی جنگ.و جهاد این قدر بعضی از اشخاص را بی غیرت تنبل و مفت خور کرده که نمیتوانند مثلی یک انسان ویا یک مسلمان صادقانه زحمت بکشند و یک لقمه نان حلال به سر دسترخان خانواده اش ببرد .واقعا این فردا که از دنیا رفتن جواب خداوند را چطور میدهند.همین های که قلدری ورفتار احيواني دارند.و اسلام را سپری خودشان قرار میدهند واز نام اسلام سواستفاده میکنند.تا جای که ما اطلاع داریم اکثریت این ها نماز شان را یاد ندارند
( ملا حسن لشکرگاه

>>>   پاسخ نظر سوم،
بدانى كه نه قوى ترين مردم بلکه ستمکارترین و جنایتکار ترین مردم در افغانستان نه همه پشتون ها بلکه برخی از همین قوم است.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است