لیست افرادی که قرار است ترور شوند افشا می شود
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۰۶    ۱۳۹۷/۴/۲ کد خبر: 152142 منبع: پرینت

بیست روز قبل یک منبع تایید نشده از ارگ ریاست جمهوری، لیست هشت نفری از افرادی که قرار است طی دوماه آینده در هرات ترور شوند را به دفتر این شبکه ارسال کرد که به دلیل نامفهوم بودن و ابهام زیاد در لیست از نشر آن خودداری گردید.

این منبع که در حال اخراج از ارگ می باشد، حاضر شده است تا تعدادی از افرادی که در ولایات مختلف در لیست ترور توافقی ارگ و داعش قرار گرفته اند را نشر کند.

از قرار گزارش این منبع، تا پایان سال میلادی جاری 128 تن از علما و افراد متنفذ قومی و محلی که منتقد واقعی و افشا کننده سیاست های ارگ و داعش در افغانستان هستند در این لیست ترور مشخص شده اند.

این منبع افزوده است که یک لیست 300 نفری دیگر نیز در ارگ وجود دارد که یک گروه خاص در شورای امنیت ملی در حال بررسی روی شخصیت و عملکرد آنان طی دوماه آینده هستند تا تعداد دیگری از این لیست نیز برای ترور در ماه های آینده به نیروهای مهاجم ناشناس سپرده شود تا از صحنه سیاست و اجتماع افغانستان برای همیشه حذف شوند.

این منبع افزوده است که در صورت تامین جانی و مالی خود وخانواده اش حاضر است این لیست را افشا کرده در معرض عموم قرار دهد.

(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
شایعات
ترور
نظرات بینندگان:

>>>   Shahin Khorasani
دکتور لطیف پدرام امروز شنبه در مجلس نمایندگان:
-طرح صلح با طالبان فقط در چهارچوب جمهوری فدرال برای ما پذیرفتنی ست.
-ما شمالی ها برای دادن هرنوع قربانی برای تامین صلح با مدیریت غنی موافق نیستیم.
صلح را دوست داریم اما نباید قربانی دادن ها به زیان اقوام غیر پشتون باشد.
-در مقابله با هر نوع انارشی به نام صلح ما خواهان محلی کردن امنیت برای دفاع از مردم مان هستیم.
-خیانت ملی در ازای تحکیم حاکمیت یک قوم بر کابل مثل دوران معاهده ی گندمک و خیانت سدوزایی ها را محکوم می کنیم.
-ما در برابر توزیع مخفیانه و یا آشکار تذکره های الکترونیکی غنی مقابله می کنیم.
-سکوت های مقطعی به معنای تسلیم شدن نیست به معنای اتخاذ تدابیر جدید است.
-ما برای جلوگیری از ظلم و تعدی بر حقوق اقوام ایجاد جمهوری اسلامی فدرالی خراسان را مطرح کرده ایم و بر آن پافشاری می کنیم.

>>>   اگر این حرف ان شخص واقعیت داشته باشد خاین ترین و جنایت پیشه ترین اشخاص که نظیر انها کمتر در جهان خواهد بود در ارگ جمعه شده واز جمله ترورستان بین المللی محسوب میگردند این ترورستان ناسپاس از ملت را باید که از ارگ مردم ما بیرون اندازند گروه مزدور تروستان وابسته به پاکستانرا ملیون ها دالر از پول ملت را بمصرف میرسانند تا انها را وادار به صلح با دولت تگ قومی خودشان کنند اما در جهت دیگر که در تحت حاکمیت دولت و زیر بیرق هستند و در دفاع از کشور و مردم جوانان خود را از دست میدهند قصد ترور و نابودی انها را دارند این چه خیانتی است که از جانب ارگ جریان دارد .

>>>   ‎عمر راوی‎ Moqeem
آگاهینامه
خراسانیان گرامی . همانگونه که میدانید دولت فاسد کابل برای از میان بردن داکتر پدرام نقشه های جدی روی دست دارد. همچنان داکتر پدرام را از جهت های مختلف و به شکلهای گوناگون تحت فشار و محاصره قرار داده اند. شرایط را برای پدرام گرامی ما بسیار تنگتر و دشوارتر ساخته اند. داکتر پدرام به حمایت های بیدریغ مادی و معنوی ما نیاز دارد. بیایید دست به دست هم دهیم و این شخصیت مبارز عدالتخواه را که دربرابر ظلم و ستمگری و فاشیزم اوغانی دلیرانه مبارزه میکند، همه جانبه پشتیبانی کنیم و به حد توان خویش برایش یاری رسانیم. برای سازماندهی بهتر یاری رسانی به داکتر پدرام ، (( شبکه همیاری با داکتر عبداللطیف پدرام )) ساخته شده است. پیام مفصل این شبکه به زودی در دسترس شما عزیزان قرار میگیرد و جزییات بیشتر به آگاهی تان رسانیده خواهد شد . به ویژه از خراسانیانی که در خارج کشور به سر میبرند می پرسیم که آیا میخواهید به داکتر پدرام از نگاه مادی و معنوی یاری رسانید؟! راه های کومک رسانی و نام و نشان افراد مورد اعتماد داکتر پدرام را در پیام بعدی به زودی نشر خواهیم کرد.
( از طرف : شبکه همیاری با داکتر عبداللطیف پدرام )
خواهشمندیم این آگاهینامه را به طور گسترده به اشتراک بگذارید و بازتاب دهید.

>>>   Saboor Raheel
۶۰ نفر از تاجیکان بادغیسی توسط فاشیستهای مذهبی افغان در تبانی با فاشیستهای تکنوکرات افغان که بر ارگ حاکم شده اند، در ولسوالی آب کمری و بالامرغاب ولایت بادغیس به قتل رسیده اند.
ارگ و تیم فاشیست تکنوکرات افغان سالهاست ولایت بادغیس را در چنگال فاشیزم مذهبی افغان رها کرده است و برای تامین اهداف خود همیشه یک افغان را در آن ولایت والی مقرر می کند.

فاشیزم افغانی حاکم بر ارگ با مدارا با هزاره ها قصد دارند تاجیکان را سرکوب کنند و بعد از آن به حساب هزاره ها هم برسند. هرچند فاشیزم مذهبی درین مدارا با ارگ همنوا نیست. بدین ملحوظ به خاطر عدم هماهنگی افغانهای ارگ با افغانهای طالب، هزاره ها کمتر مورد حمله قرار میگیرند. این در حالیست که در برابر تاجیکها فاشیزم افغان ارگ و فاشیزم افغان طالب در هماهنگی تام و تمام قرار دارند.

قتل عام تاجیکان از کندز تا بادغیس و از فاریاب تا فراه برنامه فاشیزم افغان حاکم بر ارگ در تبانی با فاشیزم افغان طالب می باشد. تاجیکان سراسر کشور باید با هم متحد شوند. تیم حاکم بر ارگ تا نابودی و برده گی کامل تاجیکان از پا نمی نشینند. صف واحد علیه فاشیزم باید تشکیل گردد.

>>>   خراساني هاي بزرگ انديش !
بيايم از اين پس نام هاي فرزندان ما را، تخلص هاي مارا، وزارت و سفارتخانه هاي ما را، خيابانهاي ما را، تجارتخانه ما را، دكان هاي ما را، پرورشگاه هاي و دانشگاهاي مارا، بنك هاي مارا، تيم هاي ورزشي مارا، نمايشنامه هاي ما را، فلم هاي مارا، شهر هاي مارا، روستاهاي مارا، راديو هاي و تلويزيون هاي مارا، مجله، كتاب، فلم، شعر و سروده هاي ما را #خراسان بگذاريم. بعد از پنج الي ده سال همه چيز صد در صد تغير خواهد كرد. آنقدر خراساني بگويم كه آن به يك #عادت و #عبادت تبديل شود! دست تان گشوده و روان تان خراساني ترباد!
#كمپين_براي_احياي_نهضت_خراسان

>>>   صفحات فیس‌بوک پُر است ازخبرهای خونین. قتل، ترور، تجاوز بر زن، سقوط شهرستان، شهادت سربازان، سر بریدن، خودکشی و...
این آمارها نشانه‌ی از موجودیتِ یک حکومت فاسد، بی‌ریشه، فاسق و تقلبی است. مردم هر روز در گوشه و کنار کشور تاوان یک حکومت فاسد را می‌پردازند. همین امروز شام یک زن را افراد نا‌شناس در جلوی چشمان کودکانش در بازار چاریکار سر بریدند.
صفحات فیس‌بوک پر است از خبرهای خونین، این خبرها همه‌اش لکه‌ی ننگ است بر جبین مقام‌های مفسد حکومت وحشت ملی.

>>>   هر روز گله وشکوه نکنید که شمالی کشته میشود اگر راستی شما بنام رهبر یا کلان قوم یا تفنگی هر نامی دارید به شمالی دستور بدهید اگر افسر است یا سر باز که از صف اردو پلیس وارگانهای امنیت خاج بشوند که دگر کشته نشوند

>>>   Ahmadi
کشور اشغال شده استقلال ندارد!!!

نیروهای خارجی نظامی و ملکی به رهبری امریکا و ناتو در افغانستان از مصونیت مطلق و همه جانبه قضایی برخوردار اند و حتی اگر مرتکب فاجعه بارترین و ضد انسانی ترین جنایت ها علیه مردم بی گناه غیر نظامی کشور ما شوند بار بار هم جنایات بزرگ بشری نمودند که دولت و دستگاه قضایی حق پیگرد کیفری و مجازات عادلانه آنها بر پایک قوانین قضایی داخلی و حتی بین المللی را ندارند.
مردم حق انتخاب رای و خود ارادیت را نداشته و نمونه اش نشست بن ‌و چند دور از انتخابات ریاست جمهوری در کشور میباشد.

همچنان طالب از مصونیت کامل برخوردار بوده و کس اجازه ندارد که از جنایات طالبان که هر روز خون مردم و سربازان مظلوم درمانده کشور را میریزند، بپرسد و در مقابل اعتراض نماید. !!!

>>>   از این حکومت ...هیچ شک نیست چون خودشان نوکر هستند بخاطر بادار های خود خدمت میکنند.

>>>   چند روز پیش شما بدبخت ها دفا ع از استاد عطا بنام سبز و زرد مکردند. ام فعلا ...پدرام محکم کرفتیند . شرم است .

>>>   درسراین لیست حنیف اتمر وتمام پشتوزبان ها است بخیر

>>>   قوماندان كندم هشتم كوماندو را هم همين باند ارگ توسط تروريستان وحشتيار به قتل رساند.
ح ع

>>>   اکثر کسانیکه در هرات ترور شده اند قبلا توسط امنیت ملی دستگیر شده بودند.
رفیع

>>>   آن خبیث ها خیلی سالهاست دست به این کار های رزيلاانه میزنند. ترور اشخاص سرشناس را مانندی مسعود .ربانی.جنرال داوود.و دیگران انجام دادند .شما هم میتوانید همین کار را با آن ها بکنید.خیلی راحتر از آن ها انجام دهید.درزمانی کرزي ....شروع شده تاحالا ادامه دارد.همگی این ها شامل این پروسه هستند اما حکمتیار قبلا خودش جداگانه این کار را انجام می داد.حالا با این ها همکاسه شده.چقدر باهوش اند وقت که قتل ها را انجام می دهند سریع می اندازند به گردن طالب ها(

>>>   موشها پشکها را میترساند و خوابهای رنګین می بیند! خودبینان همینطور اند!

>>>   ما مثل آنها نامرد نیستیم. بگذاريد همین نامرد ها مارا به شهادت برساند. این دنیا درگذر است چندروز دیگر خودشان هم بامریضی ویا به علت کهولت سن از اين دنیا رهسپار دنیای ابدی میگردن .آن پست فطرت های که این نقشه ها را طراحی میکنند فکر میکنند خودشان تا ابد زنده هستن .واقعا این کشتن کشتن ها ارزش این دنیا زودگذر را دارد.برای این که بمقصد شوم و پلید اش برسد این نوع افراد را به خوداش مزاحم می دادند.ای خداوند لعنت تان کند( آمين

>>>   اگر این ترور ها همینطور ادامه پیدا کند. مطمين باشید که ما هم برای انتقام آستین بالا برده به سراغ یکی یکی شان میرویم دیگر صبرما لب ریز شده. آن احمق ها که فکر میکنند که ما متوجه اعمال پست آن ها نیستیم. از همان ابتدا ما ها متوجه کار ها ي بزدلانه و نامردیشان بودیم. خیلی سعی می کنیم که مثلی آن ها نباشیم اما عملی پست این ها ما را وادارميکند دست به کار های ناشایست بزنیم . ما انسان خدا جو ومومين دربین ما داریم روان شناس خدا دادی است. یک لحظه به چهره نفر نگاه کند حالا فرق نمیکند چه درحالت روی در روی باشد ویا تصویر اش را از طریق تلویزیون ببیند. متوجه میشود این شخص مرتکب گناه شده امیدوارم که این کارهای ناشایست از وجود اشخاص خدا ناترس برداشته شود.و مفکوره های خود خواهی. مفکوره های یکه تازي. مفکوره های پوچ و پلید رااز ذهن های دوطرف پاک گردیده ويک فضای کاملا صمیمیت وبرادري و برابری دربین مردم واقوام های عزیز افغانستان ایجاد گردیده وهمه کینه هاو کدرت ها برداشته شود. درکشور عزیز ما اگر کسی میخواهد به این فکر باشد که میتواند یکه تاز میدان باشد وبه کمکی خارجی ها همه امور را در اختیار میگرهد سخت دراشتباه است وبا وجود آنکه نژاد ها و اقوام های مختلف در افغانستان زندگی می کند غیری ممکين است تنها راهی آرامش و سربلندی ما اتحاد و احترام گذاشتن به همدیگر است

>>>   هر روز گله وشکوه نکنید که شمالی کشته میشود اگر راستی شما بنام رهبر یا کلان قوم یا تفنگی هر نامی دارید به شمالی دستور بدهید اگر افسر است یا سر باز که از صف اردو پلیس وارگانهای امنیت خاج بشوند که دگر کشته نشوند

>>>   دست بکار شویدو سرزمین خراسانرااز زی زی هاجدا کنید.
یگانه راه منطقی و بیرونرفت همین است وبس. 100فیصدانجام شود.
دگر هیچ راهی وجود لدارد.
مصوب از شمال باستان

>>>   جان برادر این ترور ها سالهاست انجام میشود و ادامه دارد هر لحظه که ممانعت و توقف صورت گیرد بجاست و هر قدر انتظار بهبودی را بکشیم وضع خراب تر میشود کادرها را نشانه میگیرند فرزندان خود رااز جنگ های ساختگی جبهه یی دور کنیم آنها برای چه و برای کی جنگ میکنند هر کس باید مسولیت دور و پیش خانه خود را داشته باشد نی آنکه فرزندان آنها در عیش و نوش و تجارت مواد و چور و چپاول ولی فرزندان دیگران چوب سوخت جنگ و خانه نگهبان و پهره دار نوامیس شان و این رهبر های خود ساخته اجنت راشناسایی و از تصمیم گیری های مهم دورکنیم وگرنه به هر طریق ما را میفروشند دراین شب و روز به نام های خود مختاری زد و بند های زیادی جریان دارد. مردمان بومی باید از خواب غفلت بیدار شوند و گرنه صد ها معاهده دیورند و گندمک دیگر در راه است که خانه و منطقه ات را به فروش رسانیده اند وتو خود خبر نداری خصوصا دند شمالی در یک خطر معامله قراردارد.
خارکش

>>>   وقتی این .....ها میگویند آنها برادر های ناراضی ما هستن ویا با آن ها رابطه دارند .یا حق ملت را میگیرند میدهند به آن ها برای چه هر روز جوان های این مملکت کشته میشوند.در کدام کشورها در کدام مردم ها چنین قانون است که در کشوری ما است.تا حالا کسی به مورد فکر کرده
( مهاجر


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است