نيكلسون: داعش از بين مي رود!!!
 
تاریخ انتشار:   ۱۵:۱۱    ۱۳۹۷/۴/۲ کد خبر: 152153 منبع: پرینت

فرمانده نيروهاي آمريكا گفت: در صورت ادامه آتش بس ميان غني و ملا هيبت الله داعش از بين مي رود!
وي گفت: آتش بس ميان طالبان و دولت باعث مي شود ارتش با استفاده از فرصت به داعشي ها حمله كند و روي آنها متمركز كند!

چرا اينها مردم جهان را فريب و دروغ مي گويند؟!
هيچ تفاوتي ميان داعش و طالب نيست هر دو زيرنظر مدارس ديني و سرويس اطلاعاتي پاكستان هستند از آنجا دستور مي گيرند و دعين حال هماهنگي ميان آنها و دولت غني وجود دارد اين ها تبلغيات نيست و اقعيت رخداد ها است.

داعش كيست؟
دولت نوري مالكي در عراق تقريباً شبيه دولت غني در كابل بود، غني و مالكي هردو متعصب قوم گرا سركوب گر و نژاد پرستانه ...
سياست هاي فرقه گرايانه مالكي باعث شد بخشي از ارتش با مخالفان يكجا شوند و يك حمله برق آسا را شروع كنند شهر فلوجه را تصرف و تا هشتاد كيلومتري بغداد پيش بروند و تا نزديكي سقوط دولت عراق جلو رفتند و آیت الله سيستاني فتواي دفاع دادند كه در نتيجه گروهاي ديگر مذهبي ومردمي وارد جنگ با مخالفان شدند...

اين گروه بخش هاي زيادي از عراق را تصرف كرد و به سوريه نيرو فرستاد و...
در آغاز دولت هاي عربستان،قطر،تركيه منابع مالي آنهارا إكمال مي كردند آمريكا و انگليس منابع تبليغاتي آنها بود نام آن را داعش انتخاب كردند و يكي را بنام ابوبكر بغدادي رهبر آن...

چند سالي است اين داستان در خراسان زمين ادامه دارد اما باشرايط متفاوت
اينجا مخالفان دولت غني نيست كه داعش نام گذاري شود
بلكه دوستان، همفكران و هم تباران غني است كه ميخواهند نام آن را داعش بگذارند!

گل امیری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
نیکلسون
داعش
امیری
نظرات بینندگان:

>>>   Saboor Raheel
۶۰ نفر از تاجیکان بادغیسی توسط فاشیستهای مذهبی افغان در تبانی با فاشیستهای تکنوکرات افغان که بر ارگ حاکم شده اند، در ولسوالی آب کمری و بالامرغاب ولایت بادغیس به قتل رسیده اند.
ارگ و تیم فاشیست تکنوکرات افغان سالهاست ولایت بادغیس را در چنگال فاشیزم مذهبی افغان رها کرده است و برای تامین اهداف خود همیشه یک افغان را در آن ولایت والی مقرر می کند.

فاشیزم افغانی حاکم بر ارگ با مدارا با هزاره ها قصد دارند تاجیکان را سرکوب کنند و بعد از آن به حساب هزاره ها هم برسند. هرچند فاشیزم مذهبی درین مدارا با ارگ همنوا نیست. بدین ملحوظ به خاطر عدم هماهنگی افغانهای ارگ با افغانهای طالب، هزاره ها کمتر مورد حمله قرار میگیرند. این در حالیست که در برابر تاجیکها فاشیزم افغان ارگ و فاشیزم افغان طالب در هماهنگی تام و تمام قرار دارند.

قتل عام تاجیکان از کندز تا بادغیس و از فاریاب تا فراه برنامه فاشیزم افغان حاکم بر ارگ در تبانی با فاشیزم افغان طالب می باشد. تاجیکان سراسر کشور باید با هم متحد شوند. تیم حاکم بر ارگ تا نابودی و برده گی کامل تاجیکان از پا نمی نشینند. صف واحد علیه فاشیزم باید تشکیل گردد.

>>>   هُشدار!
فاشیستهای اوغانی در تلاش هستند تا با پنهانکاری، کُنشهای وحشیانه برادران خوانخوارشان(طالبان جنایتکار) را بر گردن تروریست‌های بنام داعش که در سرزمین خراسانافغانستان وجود فیزیکی ندارند و اگر دارند هم در واقع همین طالبان هستند و برای فریب افکار عامه و جامعه جهانی فقط جامه ظاهری شان را تبدیل کرده، بار کنند.
این گروه مفسد شئونیستی با این نوع شیطنت های شان دو هدف شوم و غیر انسانی را تعقیب می کند!

هدف نخست: کشتار شهروندان خراسان به بهانه های گوناگون و ایجاد ترس و وحشت و همچنان از این طریق کوچ اجباری و غصب زمین های خراسانی ها و جابجایی قبایل پاکستانی که معلوم نیست به کدام اصل پناهنده گی وارد کشور ما شده اند و بعدش هم توزیع شناسنامه برای این قبایل و ایجاد نا امنی برای همیشه در آن مناطق می‌باشد.

هدف دوم: بدنام سازی نام با عزت خراسان با پیوند دادن آن به گروه تروریستی داعش که نظر به شواهد موجوده رهبری این گروه شوم تروریستی نیز بدست خود شئونیستها بویژه اشرف غنی فاسدزی، کرزی منافقزی، اتمر جنایت پیشه، خلیلزاد جاسوس و چند تن وحشی صفت دیگر هست، می‌باشد.

بنابر این مردم با عزت خراسان و جامعه جهانی باید متوجه این مسایل مهم باشند و نگذارند تا شئونیستها به این وحشیگری و جنایت‌های نابخشودنی خویش ادامه دهند.

نوت: اوغانهای عدالتخواه و انساندوست نزد من قابل احترام هستند و من انسان‌های آزادیخواه و بشردوست را بدون در نظر گرفتن رنگ و نژاد شان دوستدارم.

پاینده و سربلند باد خراسان و خراسانیان عزیز

>>>   خراساني هاي بزرگ انديش !
بيايم از اين پس نام هاي فرزندان ما را، تخلص هاي مارا، وزارت و سفارتخانه هاي ما را، خيابانهاي ما را، تجارتخانه ما را، دكان هاي ما را، پرورشگاه هاي و دانشگاهاي مارا، بنك هاي مارا، تيم هاي ورزشي مارا، نمايشنامه هاي ما را، فلم هاي مارا، شهر هاي مارا، روستاهاي مارا، راديو هاي و تلويزيون هاي مارا، مجله، كتاب، فلم، شعر و سروده هاي ما را #خراسان بگذاريم. بعد از پنج الي ده سال همه چيز صد در صد تغير خواهد كرد. آنقدر خراساني بگويم كه آن به يك #عادت و #عبادت تبديل شود! دست تان گشوده و روان تان خراساني ترباد!
#كمپين_براي_احياي_نهضت_خراسان

>>>   آزادی AZADI
اوغانستان یگانه کشور در جهان است که سربازش هیچ ارزش ندارد.
روزانه صدها سرباز بخاطر هیچ کشته میشوند. هیچ کس ابرو خم نمیاورد. جان سرباز بیچاره را به اندازه یک مرغ ارزش نمیدهند. سرباز بیچاره جان میدهد و مقامات کشور شدید در فکر دزدی و خویش خوری و قوم گرایی استند. هیچ مقامی تا کنون بخاطر کشته شدن روز افزون سربازان حس جگرخونی و تشویش نکرده است. بازهم میخواهند با طالبان همتبار خود معامله کنند و زمینه را مساعد میسازند تا سربازان بیچاره از پشت خنجر زده شوند. ای وای سرباز بیچاره

>>>   این چه .....است که می بافید فاشیزم افغان وهزاره وتاجیک و..
انتقاد به حکومت دارید مطابق قانون کنید نه بحث قومی
ومیدانیم بادغیس وفراه و..اکثرا مخالفانشان از خارج اسلحه دارند ومرزی هستند.
شما بین خودتان اختلاف افکنی نکنید
ماهم به دولت بخاطر نارسایی انتقاد داریم ومخالفیمداما نباید به قومیت بکشانیم.
شیوای بلخی

>>>   Arianfar
شب تاریک و بیم موج و گردابی چنین حایل.
چنین بر می آید که امریکا راهی جز تقسیم خاک و دستگاه دولت افغانستان با پاکستان نداشته و ندارد. برنامه سپردن بخشی از خاک افغانستان به نیروهای وابسته به پاکستان یعنی حزب اسلامی، طالب و شبکه حقانی روی دست است. بخشی از دستگاه دولت هم در عمل به وابستگان پاکستان داده شده و می شود. گذشته از این ها، پاکستان خواستار حضور در شمال هندوکش هم است که این هدف با آوردن داعش و طالب و تقویت مواضع حزب اسلامی به شمال تحقق پیدا می کند.
در این برنامه انگلیس و اسراییل هم در کنار امریکا اند.
شیوخ مرتجع عرب پروژه را تمویل می کنند. بی چون و چرا رژیم فاشیستی اخوانی اردوغان هم در کنار پاکستان است.
در یک سخن، شب تاریک و بیم موج و گردابی چنین حایل.
کجا دانند حال ما سبکباران ساحل ها
آری! افعانستان در آستانه مبدل شدن به یاغیستان است. قرار است برای محاصره ایران و رخنه در آسیای میانه افغانستان به بزرگترین لانه دهشت افکنی در جهان مبدل شود.

>>>   Ahmadi
کشور اشغال شده استقلال ندارد!!!

نیروهای خارجی نظامی و ملکی به رهبری امریکا و ناتو در افغانستان از مصونیت مطلق و همه جانبه قضایی برخوردار اند و حتی اگر مرتکب فاجعه بارترین و ضد انسانی ترین جنایت ها علیه مردم بی گناه غیر نظامی کشور ما شوند بار بار هم جنایات بزرگ بشری نمودند که دولت و دستگاه قضایی حق پیگرد کیفری و مجازات عادلانه آنها بر پایک قوانین قضایی داخلی و حتی بین المللی را ندارند.
مردم حق انتخاب رای و خود ارادیت را نداشته و نمونه اش نشست بن ‌و چند دور از انتخابات ریاست جمهوری در کشور میباشد.

همچنان طالب از مصونیت کامل برخوردار بوده و کس اجازه ندارد که از جنایات طالبان که هر روز خون مردم و سربازان مظلوم درمانده کشور را میریزند، بپرسد و در مقابل اعتراض نماید. !!!

>>>   این یکی از آرمان هایم بود که یکروزی مردم به خیابان ها بریزند و بگویند که « ما افغان نیستیم ».خدا را سپاس میگزارم که پیش ازمرگم چنین چیزی را به چشم دیدم .
یکی دیگر از آرمانهای اصلی ام این بود که نام گرامی « تاجیک » وارد گفتگوی سیاسی و فرهنگی در کشورما شود و تاجیکان بگویند که « ما تاجیکیم ». سپاس خدای بزرگ را که اکنون هویت خواهی تاجیکی وارد متن گفتار روزانه مردم گردیده است و همتبارانم به افتخار میگویند که ما تاجیکیم .
یک آرمان بزرگ و دیرینه ام این بوده است که نام کشور از افغانستان به خراسان یا آریانا برگردانده شود. اگرزنده باشم و این آرزویم نیزبه واقعیت مبدل گردد، خودم را پیروز ترین مرد جهان میدانم.با سپاس. تاجیکم با تاجیکانم زنده ام.
عمر راوی

>>>   ببینیم که کدام شان زودتر از بین میروند.
آیا جنرال نیکلسون زودتر از قوماندانی قوای ایساف برطرف میشود و یا داعش زود تر از بین میرود. در همین یکی دوماه دیگر معلوم میشود.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است