جنرال مراد علی مراد رو در رو با قوم اش قرار گرفت
 
تاریخ انتشار:   ۱۸:۱۹    ۱۳۹۷/۴/۲ کد خبر: 152155 منبع: پرینت

پس از ماه ها بی سرنوشتی و پاس دادن جنرال مراد از وزارت دفاع به داخله و از آن به دفاع و سپس در حال انتظار، امروز با حکم رییس جمهور از سوی طارق‌شاه بهرامی، وزیر دفاع در یک مراسم در کابل، به‌ عنوان فرمانده گازنیزیون کابل گماشته شد.

آقای مراد، ماه گذشته از سمت معاونیت ارشد وزارت امورداخله برکنار شد و بجایش جنرال اختر ابراهیمی، رییس پیشین محافظت ریاست جمهوری گماشته شد.
انتصاب مراد در این پست بیشتر فرمایشی به این دلیل است که غنی تصمیم دارد تا اعضای جنبش روشنایی و دیگر گروه های جامعه مدنی که اکثرا از قوم جنرال مراد هستند را با وی رو در رو قرار دهد.

پیش از این، جنرال افضل امان، سرپرست گارنیزیون کابل بود.
آقای امان پس‌از آن سرپرست گارنیزیون کابل شد که جنرال گل‌نبی احمدزی، به‌دلیل بدترشدن وضعیت امنیتی شهر کابل و انفجار موتر بمب گذاری‌شده در ماه جون سال گذشته که در آن بیش از۱۵۰تن کشته شدند؛ وظیفه‌اش به‌حالت تعلیق درآمد.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
جنرال مراد
گارنیزیون
نظرات بینندگان:

>>>   ‎عمر راوی‎ Moqeem

آگاهینامه
خراسانیان گرامی . همانگونه که میدانید دولت فاسد کابل برای از میان بردن داکتر پدرام نقشه های جدی روی دست دارد. همچنان داکتر پدرام را از جهت های مختلف و به شکلهای گوناگون تحت فشار و محاصره قرار داده اند. شرایط را برای پدرام گرامی ما بسیار تنگتر و دشوارتر ساخته اند. داکتر پدرام به حمایت های بیدریغ مادی و معنوی ما نیاز دارد. بیایید دست به دست هم دهیم و این شخصیت مبارز عدالتخواه را که دربرابر ظلم و ستمگری و فاشیزم اوغانی دلیرانه مبارزه میکند، همه جانبه پشتیبانی کنیم و به حد توان خویش برایش یاری رسانیم. برای سازماندهی بهتر یاری رسانی به داکتر پدرام ، (( شبکه همیاری با داکتر عبداللطیف پدرام )) ساخته شده است. پیام مفصل این شبکه به زودی در دسترس شما عزیزان قرار میگیرد و جزییات بیشتر به آگاهی تان رسانیده خواهد شد . به ویژه از خراسانیانی که در خارج کشور به سر میبرند می پرسیم که آیا میخواهید به داکتر پدرام از نگاه مادی و معنوی یاری رسانید؟! راه های کومک رسانی و نام و نشان افراد مورد اعتماد داکتر پدرام را در پیام بعدی به زودی نشر خواهیم کرد.
( از طرف : شبکه همیاری با داکتر عبداللطیف پدرام )
خواهشمندیم این آگاهینامه را به طور گسترده به اشتراک بگذارید و بازتاب دهید.

>>>   خراساني هاي بزرگ انديش !
بيايم از اين پس نام هاي فرزندان ما را، تخلص هاي مارا، وزارت و سفارتخانه هاي ما را، خيابانهاي ما را، تجارتخانه ما را، دكان هاي ما را، پرورشگاه هاي و دانشگاهاي مارا، بنك هاي مارا، تيم هاي ورزشي مارا، نمايشنامه هاي ما را، فلم هاي مارا، شهر هاي مارا، روستاهاي مارا، راديو هاي و تلويزيون هاي مارا، مجله، كتاب، فلم، شعر و سروده هاي ما را #خراسان بگذاريم. بعد از پنج الي ده سال همه چيز صد در صد تغير خواهد كرد. آنقدر خراساني بگويم كه آن به يك #عادت و #عبادت تبديل شود! دست تان گشوده و روان تان خراساني ترباد!
#كمپين_براي_احياي_نهضت_خراسان

>>>   Allahyar
جنازه ۱۷ تن از شهدا که شب گزشته توسط جنایت کاران طالب در ابکمری دست جمعی به شهادت رسیده اند
هر کسی بالای فاشیزم رحم میکند و این جنایت کاران پست فطرت را برادر خطاب میکنند لعنت شان باد
ای ملت خو برده بپا خیزید که دشمن عزت و ناموس تان در فکر دلیل ساختن شما برده گرفتن شما و ناموس تان هست
تا چی وقت خواب غفلت بسر میبرید بپا خیزید که فردا دیر هست

>>>   من هیچگاه در مورد تقرر یا عدم تقرری کسی چیزی نگفته یا ننوشتم و مهم نیست که مراد از چه قوم و تباری است اما
چقدر دردناک است که استرجنرال یک کشور بجای وزارت اینگونه تحقیر می شود. در هیچ کجای دنیا پاداش لیاقت، دانایی، ظرفیت و توانایی را اینگونه پاسخ نمی دهند!
#تبعیض
#جنرال_مراد

>>>   Mowahedi
جنرال مراد با پذیرش چنین پستی در تحقیر شدنش مسئول است

>>>   از ابتکارات مغز دوم .....جهان :
معاون وزارت دفاع در امور امنیت کابل

>>>   او را قصدآ معاون وزیر دفاع درامور امنیتی شهر کابل مقرر کرده اند.
زیرا میدانند که هزاران طالب در اثر پروگرام آتش بست در شهر کابل مستقر شده اند و منبعد حملات انتحاری را براه می اندازند و گناه این همه را بدوش جنرال مراد می اندازند که امنیت کابل را گرفته نتوانست و او را به پارلمان استیضأ خواهند کرد و چند داو و دشنام نیز نثارشخواهند کرد و بعدآ با رای عدم اعتماد او را بر طرف خواهند کرد.
و اگر امنیت کابل را بگیرد، نور علا نور. هر روز به تعداد اقوام قبیله در شهر کابل اضافه خواهد شد و میلیون ها طالب از پاکستان داخل شهر کابل خواهد شد.
بنأ انتخاب به خودش است که چی میکند؟

>>>   خراسانیها! ایا بدون خراسان هم کدام ګزینه دیګر دارید؟

>>>   به نظرمن این نوع ادعا که کی در مقابل کی قرار گرفت درست نیست ،قانون نشکن هرکه باشد باید کارکنان نظم عامه در مقابل شان مبارزه کنند و قرار بگیرند

>>>   مراد هم دل دارد، بگذاريد بيچاره يك نان چربتر بخورد، بدون آن هم اين ملك ، ملك نميشد، تهدابش توسط ... كج گذاشته شده است.

>>>   مراد علی از معدود نظامیان پاک سابق است و ظرفیت بالای خود را دارد و حالا هم از معدود کسانی است که فرصت جذب و رشد در جریان رهبری نظام مدرن افغانی_امریکایی را پیدا کرده ، حتی تنها رهبر و حامی شرایط فعلی مردم خواهد شد!
اس پ هزاره


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است