حضور پرشور مردم در تشییع جنازه شهید توکلی
 
تاریخ انتشار:   ۲۰:۱۶    ۱۳۹۷/۴/۳ کد خبر: 152179 منبع: پرینت

پیکر شهید شیخ محمد جعفر توکلی پس از ادای نماز، توسط مردم هرات از مقابل ساختمان ولایت تا امامزاده «میرعبدالواحد شهید» با حضور پرشور مردم تشییع و به خاک سپرده شد.

نمایندگان مردم هرات در بیانیه‌ای اعلام کردند که حکومت به خاموشی مصلحت آمیز خود در برابر ترورهای زنجیره‌ای بر علیه روحانیون و اهل تشیع پایان دهد.
مردم معترض در هرات در قطعنامه‌ای از دولت خواستند تا تدابیر جدی برای تامین امنیت مردم و روحانیون اتخاذ کند و مخفیگاه امن تروریست‌ها را نابود کنند.

اعتراض به ترور علمای شیعه در هرات در حالی وارد دومین روز خود می شود که مردم این ولایت تأکید کرده‌اند تا زمانی که به خواست آنها پاسخ منطقی و روشن داده نشود به تحصن خود ادامه خواهند داد.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
شهید توکلی
هرات
نظرات بینندگان:

>>>   درافغانستان چرافقط روحانیون شیعه کشته میشوند؟

>>>   باترور نمیتوانید شیعیان جهان را نابودکنید -
علی دوست

>>>   شهیدان زنده اند الله اکبر -به خون غلطیده اند الله اکبر
رضایی مشهد خراسان

>>>   ویروس فاشیسم قبیله در هرات فعال شده.

>>>   خداوند رحمتش کند

>>>   آنهائی که دست به این کار فجیع میزنند و میخواهند با شهید نمودن و از بین بردن علمائی شیعه شیعه را از بین ببرد یا نفاق بین مذاهب ایجاد کنند کور خوانده است این جنایتها باعث ذلیل شدن خود آن پلیدان وباداران شان خواهد بود وآیند ه از آن کسانی هستند که امروز بیگناه خونش بر زمین ریختند و شهید شدند (شهید توکلی روح تان شاد)
مهدی عراق

>>>   هرکه کشته میشود برای زیر خاک نمودنش همه پرشورمیشود تاکه زنده است همه مخالف ایشان است

>>>   این کشتار و ترور دامنه وسیع دارد که مسولین خود میدانند. از آن لحظ اغماز می کنند. شعیان بزرکترین و بیشترین تلفات جانی را طی چهار سال گذشته داده اند و این خود سوال بر انگیز است. کسانیکه سمبولیک از شعیان در حکومت ع وغ نمایندگی می کنند در برابر این سوال پاسخگو اند.

>>>   باترور توکلی وتوکلی ها نمی توانند وهابیت را مستقر سازند.
عبد الواحد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است