وزیر سابق مخابرات: دفتر مرا هم پلمب کردند
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۰۷    ۱۳۹۷/۴/۵ کد خبر: 152209 منبع: پرینت

وزیر پیشین مخابرات و تکنالوژی معلوماتی از حضور گارد ویژه ریاست جمهوری در دفتر کارش در 14 جدی سال گذشته و پلمپ کردن دفترش افشاگری کرد.

زمانیکه اخباری مبنی بر بیرون کردن علی احمد عثمانی، وزیر انرژی و آب و پلمپ شده دفتر وی توسط گارد ویژه ریاست جمهوری منتشر شد که البته از سوی دولت افغانستان تکذیب گردید.

عبدالرزاق وحیدی، وزیر پیشین مخابرات و تکنالوژی معلوماتی در واکنش به این موضوع گفت: «آیا حضور گارد ویژه ریاست جمهوری در وزارت مخابرات در 14 جدی 1395 برای مهر و لاک کردن دفتر من و تخته گرفتن دهلیزها را هم انکار می کنید؟.»

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مخابرات
وحیدی
عثمانی
نظرات بینندگان:

>>>   دفاتر همه وزرارا به نوبت پلنمپ میکند:
وزیر عبدالباری جهانی - وزیر مخابرات - وزیر برق _ وزیر تجارت - وزیر شهر سازی _ معون اول _ معاون دوم اجرائیه _ والیان ولایات_ وزیر اطلاعات وفرهنگ رسول باوری _ معینه وزارت فرهنگ _ درمدت باقیمانده وزرای که مانده اندرا سبکدوش وخودش هم با بیک خالی به امریکا میرود حکومت را به اشرار تسلیم میکند

>>>   یک خاین دروغگوی پول پرست را استخدام در داخل ارگ کرده تا در چنین موارد با دهان کجی هایش دروغ های شاخدار خجالت اور بنفع ارگ را بیان کند اما غافل ازین اند که مردم به حرف های دروغگویان چه که بحرف های عوام فریبان خود شان باور مند نیستد و فریب چنین حرف های دروغین شانرا نمی خورند .

>>>   كشور ومردم را وحشتيار چودرى غنى خليل زاد ترجمان كرزى نانى بفروش رسانيده اند و همه اسير اين باند تروريستى اند.
ح ع

>>>   نوبت آقاي مرتضوي هم ميرسد كه از طرف رحيمي شكم لگد شده از ارگ بيرون پرتاب شود. اين بد بخت اگر يك اندازه هم عقل داشته باشد از كله كندن گرگ ياد بگيرد. صرف نظر از تقلب در انتخابات اخير، رأي طرفداران دوستم عني را به ارگ رساند. سر نوشت دوستم چه شد؟

>>>   همه مردم شریف داخل افغانستان میدانند مګر یک عده محدود - ترسو - بز دل هستن که ازمقام های خویش تاوقت برکناری شان از طرف ریس جمهور بکارخود ادامه می دهند درصوریتکه همه مقام ها به صورت دسته حاضر به استعفا شود انوقت هم جهانیان میدانند که این حکومت فاسد است و حکومت فاسد را دیګر کمک نمی نمایند . انګاه یګ امید وارامی دروطن عزیز ماافغانستان انشاالله پیدا میشود .

>>>   عثمانی را خدا شرماند!
اگر تو بیشرم نمی بودی اینطور عمل با تو صورت نمی گرفت! باقیمانده ها بیاموزید و از لاف و پتاق بس کنید!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است