رژِیمی که در آن دیگر غیر ممکن وجود ندارد....!
 
تاریخ انتشار:   ۱۶:۱۵    ۱۳۹۷/۴/۷ کد خبر: 152261 منبع: پرینت

حاکمیت دست نشانده خصوصا درمدت 18 سال اخیر با تبانی حامیان استعمارگر سلطه جویی خویش واژه " ناممکن" را دیگر فراموش کرده اند و یا نمیشناسند.
در حقیقت این رژیم متعصب همه غیرممکن ها را ممکن میداند که واقعآ در جهان بینظیر است.
بدین دلیل وقتی اشغالگران و حامیان این رژیم پوشالی یک خونخواری را به مثل گلب الدین امیر حزب میدانند و برایش معیشت زندگی تامین میکنند.

وقتی یک بیسواد ...چون حامد کرزی را بخاطر به قدرت رسانیدن بالشکر خویش و آنهم برای اهداف خویش دیسانت میکنند، وی را شیک پوش جهان و مرد معزز به منطقه و جهان معرفی میکنند.
وقتی یک متعصب مریض را با تفکر فاشیزم قبیلوی چون اشرفغنی احمدزی زیر نام مغز متفکر بالای مردم افغانستان می قبولانند.
وقتی مزدور بودن و گماشته شدن توسط اجنبی ها در این کشور افتخار حساب میشود.
وقتی یک اقلیت محدود لجام گسیخته بالای سایرین هر جبر و ظلمی روا بدارند و باشند گان اش در سکوت مرگبار فرو میروند... رژیمی که هویت جبری یک قبیله خودرا را بالای دیگران تحمیل میکند.
وقتی قانون جنگل وقانون قبیله گرایی در این عصر حکمفرما باشد و ضمنا وقتی اسارت گران یعنی مادر معنوی طالبان (خانم میدلین آلبرایت و دیگر چهره های معلوم الحال...) خانمی را به اسم آریانا سعید که این خانم درحقیقت خود هنوز مفهوم آزادی واقعی را نمیداند که واقعآ توهینی است به اصل این واژه مبارک ؛ جایزه " آزادی !!! ؟؟" را اعطآ میکنند.
بالاخره وقتی وزیر یک کشور را محافظین این حاکمیت استبدادی به زور از دفترش اخراج میکنند... وقتی یکسر این حاکمیت بخشی از قدرت زیرنام گویا حکومت وحدت ملی با بی شرمی کامل به تقبیح و آنهم موضعگیری در سطح یک سخنگو و یا در نهایت امر یک کنفرانس مطبوعاتی بی محتوا اکتفا میکند.
وقتی....
دیگر مساله مشخص است... و همه ناممکن ها در این رژیم به ممکن تبدیل شده است.

عطا صفوی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
صفوی
غیر ممکن
نظرات بینندگان:

>>>   از نظر فاشيستان و تمامیت‌خواهان، «وحدت ملی» یعنی هرچه آن‌ها تعیین کردند، دیگران بپذیرند و اعتراض نکنند؛ اگر اعتراض کردند، این وحدت به‌هم می‌خورد.
وحدت ملی یعنی نام یک قوم‌را بالای «کشور » تحمیل کنید و اقوام دیگر اعتراض نکنند.
وحدت ملی یعنی سرود ملی به یک‌زبان باشد، اقوام دیگر اعتراض نکنند.
وحدت ملی یعنی رنگ پرچم کشور به خواست یک قوم باشد، اقوام دیگر اعتراض نکنند.
وحدت ملی یعنی زبان بانک‌نوت‌های کشور به یک زبان باشد، اقوام دیگر اعتراض نکنند.
وحدت ملی یعنی، نام یک قوم خاص را بر پول ملی کشور بگذارند، اقوام دیگر اعتراض نکنند.
وحدت ملی یعنی، یک قوم خاص «اکثریت» هستند، اقوام دیگر حق ندارند خواستار سرشماری جمعیت شوند.
وحدت ملی یعنی همیشه یک پشتون/ افغان رئیس‌جمهور باشد، اقوام دیگر حق زعامت ندارند.
وحدت ملی یعنی نظام همیشه «متمرکز» باشد و اقوام دیگر حق ندارند نظام غیر متمرکز را پیش‌نهاد کنند.
وحدت ملی یعنی همه اقوام باید افغان/ پشتون شوند، اگر قبول ندارند از کشور بیرون شوند.
وحدت ملی یعنی تروریستان در زندان‌ها گوینده‌ی یک زبان نباشند؛ اگر همهٔ‌شان گوینده‌ای یک زبان بودند، یا آزاد شوند یا اقوام دیگر را هم در کنار‌شان به زندان ببرند تا وحدت ملی آسیب نبیند.
وحدت ملی یعنی حرکت «رستاخیز تغیر» و جنبش روشنایی» به‌خاک و خون غلتانده شود، اما کاروان به اصطلاح صلح هلمند و آتش‌بس با طالبان می‌شود رویای شیرین اشرف‌غنی.

حالا شما بفرمایید «وحدت ملی» فاشیستان غیر ازین است؟ این «وحدت ملی» شرم‌آورترین و وحشت‌ناک‌ترین فرمولی است که درین سرزمین فلاکت‌زده تحمیل می‌گردد و هستند بی‌ننگ‌های که به این شعار دروغین و متعفن قناعت دارند. پذیرفتن این «وحدت ملی» در واقع تسلیم شدن به دشمن و پذیرفتنِ غلامی است. شرم باد بر آن‌های که در برابر پول، موقف جا و امتیاز، تن به غلامی می‌دهند و بر «مانیفیست» فاشیزم که همان شعار «وحدت ملی» دروغین است، تعظیم می‌کنند.

هارون معترف

>>>   ستگار دهگان
جنگ های کابل یک دسیسه فاشیستم بخاطر برگرداندنیدن دوباره حاکمیت دونیم قرنه قبیله ای براه انداخته شد؛ که اقوام غیر افغان نا آگاهانه به آن کشانیده شدند و به جان هم افتادند. افغانها با اتکاء به کشور های خارجی هم حکومت را تصاحب کردند و هم جبهه مخالف آنرا؛ و از دو طرف بر اقوام غیر افغان ستم میکنند. اقوام غیر افغان بدون همدلی و همدیگر پذیری هرگز نخواهند توانست به این استبداد قومی پایان دهند.

>>>   Arianfar
ستاسو په زلفو په رخسار پسی رحمان شه بی وطنه
مسافر د هندوستان و خراسان دی زما روح
رحمان بابا (رح)
آیا رستاخیز شکوهمند خراسان بزرگ در راه است؟
در پاسخ به خواهش های پی در پی شماری از دوستان
با درود ومهر دوستان ورجاوند و فرزانه
دردمندانه در کشور ما تا کنون بحث جامع و همه جانبه یی در باره خراسان که دربرگیرنده همه جوانب تاریخی، فرهنگی و تمدنی آن باشد، به راه انداخته نشده است. درست همین موضوع باعث یک رشته بدفهمی ها و کژاندیشی ها در زمینه گردیده است. امیدوارم بتوانم در آینده نزدیک یک سخنرانی مفصل و مبسوط ویدیویی در زمینه داشته باشم.
رستگار و کامگار باشید

>>>   وحدت ملی یعنی همگی تسلیم پشتونها باشند هیچ کسی حق ندارد که هویت غیر پشتون داشته باشد.

>>>   Kakar
آقای غنی تنها یک مامور اجرایی کشور خارجی است که باید مانند نجیب که مشی مصالحهء ملی را بدستور ګرباچف اعلام کرد او نیز آشتی وآتش بس را باطالبان بطور یکجانبه اعلام کرده است۰ بقیهء سخنانش از دید قرآن وپیامبر فقط عوامفریبی مضحک است


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است