جنگ در پكتيکا دشمن در كابل
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۱۳    ۱۳۹۷/۴/۸ کد خبر: 152274 منبع: پرینت

ترور عزيز الله كاروان یکی از فرماندهان نيروهاي ويژه در مكرويان كابل توسط تيّم ترور غني!
فرمانده عزيز شجاع بود در ميدان جنگ نتوانستند آن را مزدوران فاشيزم به قتل برسانند برنامه ترور را در كابل طرح ريزي كردند!

بر اساس برنامه اي كه در دولت كرزي طرح ريزي شده بود تمام فرمانده هان و رهبران غيرپشتون ترور يا به حاشيه رانده شود.
در همان دولت دونفر مديريت اين ترور هارا را در دست داشتند اتمر و استانكزي،
در دولت غني اين دو نَفَر دو پُست مهم مشاور امنيت ملي و رياست امنيت ملي را در اختيار گرفتند حالا نه تنها طالبان را براي ترور رهبران غير پشتون در اختيار دارند بلكه نيروهاي امنيتي را هم در اختيار دارند!

ما همه چيز را به دشمنان مان تسليم كرديم!
بنا برگزارش ها، عزيزالله كاروان فرمانده نيروهاي ويژه در پكتيکا از تاجيك هاي شجاع، ضد طالب بوده است.
فاشيست ها بارها وي را به به قتل پشتون ها و نسل كشي متهم كرده بودند، اما وي بدون توجه به اخطار ها تروريست هارا همه جا قتل عام مي كرد.

فرمانده غافل از اينكه اتمر، غني، كرزي، استانكزي دشمنان سوگند خورده اش و رهبران طالب هستند به پارك مكرويان رفت، توسط استانكزي ترور شد!
ترور اشخاص يا به علت كينه هاي شخصي است يا عقده ها دولتي اينجا نحوه ترور دست دولت را نشان مي دهد در كار است.

اين فرماندهان ستون هاي پايداري ما هستند اين ها حيات و استمرار زندگي غير پشتون هارا تضمين مي كردند ما در هفده سال بيشتر فرمانده هان ما توسط كرزي و غني ترور شدند.

اين چند نَفَر در ارگ نشسته هم سر ما حكومت مي كنند هم ترور مان مي كنند! همه متحد شوند بيشتر از اين به فاشيست ها اجازه ندهند كه نابود شويم...

عزيزالله فرمانده دلير را خداوند رحمت كند و صبر جميل بر بازماندگان آن عطا كند.
عزيز يكي از ستونهاي جامعه غير پشتون سالها در پكتيا جنگيد اما دشمن جاني آن در كابل بود!
بي جهت نيست كه ميگويم، جنگ ما در پكتيکا دشمن ما در كابل است!

گل امیری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
امیری
کاروان
نظرات بینندگان:

>>>   Salam
در پكتيكا مى جنگيد اما در كابل كشته شد ، حال خود تصور كنيد كه طالبان در ارگ نشسته اند و يا در دشت ها و يا كوه هاى پكتيكا .

>>>   Allahyar
بعد از این
پارک ها مارکیت ها هوتل ها شفاخانه ها دفاتر کابل
برای تان امن نیست
لطفا خود به پاه های خود به کشتار گاه ها نروید اگر میروید متوجه دسیسه های شورای امنیت باشید و آماده دفاع از خود غفلت تان باعث مرگ تان میشود

>>>   مقابله بل مثل باید کرد.

>>>   بیدار شوید او مردم اوغان نسل است که هیچ بدرد انسان نمیخورد اینها واقعآ نسل یهود هستند همانطور یهود مسمر نیست اوغان هم نیست. به اوغان رای دادن خیانت کردن است. با اوغان چنان رفتار باید شوند که در پاکستان پنجابی ها و بولچها رفتار میکنند.

>>>   اویانی تکسی ران که به جنگ با اهریمن طالب رفت و پس از یک و نیم دهه جنگ با اهریمنان، از سوی فرمانروایی فاشستی و «حقوق بشر» برساختی اش، متهم به «نقض حقوق بشر» شده و سرانجام، بفرمایش ارگ، در شهر کابل، در روز روشن، او را ترور کردند.
عزیزالله کاروان، فرمانده پولیس «محلی» ارگون را رژیم فاشستی ی احمدزی و برادرانش نخواستند زنده باشد.
میهن پرستی و میهن پرست ها را دشمن خود داند رژیم فاشستی.
کاروان را کشتند، چونکه تاجیک بود و ناسازگار با فاشیزم طالبانی و پاسدار راستین میهن.
از «طلوع نیوز» در باره زندگی نامه عزیزالله کاروان، فرمانده پولیس و مبارز راستین در برابر لشکر طالب-داعش احمدزی ها و اتمر ها:

>>>   اقای امیری! همه نوشته هایت اموزنده وروشنگرانه است.
پیروز باشید

>>>   توهم زیادحرف بزنی ترورت میکنیم ....

>>>   Omid
تروریزم_دولتی!

گزارش هایی از منابع مختلف به شمول دوستان #فرمانده_کاروان وجود دارد که ترور #فرمانده_کاروان از سوی حلقاتی در ارگ و شورای امنیت، بخاطر مخالف بودن این فرمانده با طرح واگذاری مناطق امن به طالبان در پکتیا و کشتن ۱۲۰۰ طالب در طول ماموریتش در چند سال اخیر طرح و اجرا شده است. او از چهره های تاجیک تبار و ضد طالبان بود که شدیدا مشهور به طالب ستیزی بود و شب گذشته به صورت مرموزی در کابل به قتل رسید.

قبل از این نیز، اتهامات سنگینی علیه حلقاتی در ارگ و "شواری امنیت" برای طرح دسیسه انتحاری در مراسم تدفین "شهید سالم ایزدیار" و حمله بر تظاهرات جنبش روشنایی وجود دارد که گفته میشود در هر دو حادثه، از زندانی های طالبان در نزد "اداره امنیت ملی"، برای اجرای این انتحاری ها بکار گرفته شده است.

>>>   Anwar Rawi
فاشیزم اوغانی مادر تمام بدبختی ها و مصیبت های نازل شده برهموطنان مظلوم ماست !
فاشیزم و مصیبت ها و بدبختی های مردم ما با نصحیت ها و کلی گویی های ملایی حل نمیشود
این مشکل فقط با زور حل میشود ؛ فقط با زور

>>>   Khalid
گفتند در عید 2500 تروریست طالب داخل کابل و نیمی از انها دوباره بر نگشتند:

عزیزالله کاروان فرمانده نیروهای ویژه در پکتیکا در کابل ترور شد.
وی که همراه خانواده خود در پارک فردوسی مکروریان سوم موقعیت داشت، توسط طالبان ترور شد.
حالا این احتمال میرود که باقیمانده ها بعد از یک استراحت خوب فعالیتهای خود را زیر نظر ستون پنجم بصورت منظم به پیش ببرند بدون ترس و هراس و شب هم راحت در مهمانخانه های ریاس امنیت و شورای امنیت ارام بخوابند..... مگر غیر از این است؟؟

حالا این احتمال میرود که باقیمانده های تروریست در کابل بعد از یک استراحت خوب فعالیتهای خود را زیر نظر ستون پنجم بصورت منظم به پیش ببرند بدون ترس و هراس و شب هم راحت در مهمانخانه های ریاست امنیت و شورای امنیت ارام بخوابند..... مگر غیر از این است؟؟

>>>   این به همه واضح است که ارگ و دارو دسته ان در صد نا بودی و از بین رهبران و قوماندانان و سران اقوام غیر پشتون هستند این دولت مافیایی شیونستی تگ قومی نه تنها که دارایی های کشور ما را دستبرد زده اند و علنی دزدی و چور کرده اند رهبری ترور سران و قوماندان و کلان های قوم فارسی زبانان را به طریق های گوناگون از بین میبرند و هرکسی را که در مقابل خودشان و قوم شان احساس خطر کنند بواسط گروپ ترورستی شان انرا از بین میبرند این دولت دوام دولت ترورستی گذشته است چرا گلبدین با تمام جنایات و خیاناتش و جاسوسی و وطنفروشی هایش کشته نمی شود که هرورز ما بشهادت رساندن رهبران و قوماندان و سران اقوام غیر پشتون در دولت ترورستی را شاهدهستیم .

>>>   Qubad Zareh is met Fazulhaq Farahmand.
در زمان کرزی، یک دست قتل های زنجیره یی سازماندهی شده تا به استاد ربانی رسید و ترور فرمانده سیفی و عزیزالله کاروان، آغاز دست دیگری از قتل های زنجیره یی میتواند باشد و اینکه قربانی یا شکار بعدی کیست را در روز های آینده شاهد باشید.

>>>   Omar Mehraban
كفتارهاي مكار و آدم خوار عزيز ترين فرزندان اين ديار از استاد رباني تا دااود دااود تا سيد خيلي تا كاروان هارا با برنامه ريزي در دل شهر ها مكارانه، شيادانه و مزورانه مي درند و از خانواده كشور مي گيرند و ما گوسفند وار خيره در آنها مي نگريم .

>>>   ارفغنی فرماندهان و جنرالان غیر پشتون را با تروز از بین می برد و یا آنان متقاعد می کند و یا از کار برکنار نموده و یا تبعید می کند. فضارا برای افراد گلبدین باز نموده تا اردوی ملی و پولیس به یک دستگاه خالص پشتونها تبدیل شوند.

>>>   تا بگی تقبیع کردن وسروصدا در رسانه ها انداختن ومحکوم کردن ای ملت قهرمان به پا خیزید...به هم یگانه شوید ای عقاب های غیور... که کرگسان پی تاراج تان یگانه شدند
احمدازکابل

>>>   گل امیری این آدم تا ....نوشته اند:
"بنا برگزارش ها، عزيزالله كاروان فرمانده نيروهاي ويژه در پكتيکا از تاجيك هاي شجاع، ضد طالب بوده است."
فقط شام همانروز در تلویزونها انعکاس یافت که عزیزالله کاروان از جمله پشتونهای شجاع و دلیر بود. این نوشته من بمعنی ان نیست که در میان تاجیکها آدمهای شجاع و وطنپرست وکود ندارد، ولی متعصبینی مانند گل امیری شمار آنها را بسیار کم ساخته است!!!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است