ترور عزیزالله در کابل پرسش برانگیز است
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۵۴    ۱۳۹۷/۴/۸ کد خبر: 152276 منبع: پرینت

حدود یک‌ماه پیش یکی از فرماندهان ضد طالب که در لوگر زخمی شده بود در بیمارستان پولیس کشته شد.

تروریست در لباس پولیس وارد بیمارستان می‌شود و فرمانده زخمی را در بستر بیماری خفه و فرار می‌کند، هویت تروریست توسط دوربین های مداربسته مشخص شده است.

تروریستانی که نمی‌توانند چهره‌های ضد طالب را در ولایات هدف قرار دهند، در کابل فرصت و فضای مناسبی به آنها آماده شده است.

عزیزالله کاروان خار چشم طالب‌ پروران نظام و حلقات ستون پنجم دشمن بود، او چندین بار به‌ جرم سرکوب طالب مورد بازپرس و نکوهش قرار گرفته‌ بود، ترور او در کابل پرسش برانگيز است و میزان گمانه‌زنی‌ها را به دست‌داشتن حلقات داخل نظام در چنین حوادث بلند می‌برد.

با این‌حال کسانیکه زمینه برگشت تروریستان را به پایتخت مساعد نمودند در پیوند به قتل شهید کاروان مسوول اند و باید برای مردم پاسخ دهند.

فهیم فطرت


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
فطرت
ترور
نظرات بینندگان:

>>>   مبارزه علیه طالب زیر قومانده دوست طالب ممکن نیست.پس اول طالب دوست رابایدسرکوب کردوسپس طالب را.
عاقل

>>>   دوراز امکان نخواهد بود که پلان ترور این جوان قهرمان پولیس بیدار کشور با مشوره گروهای تروریست وحلقات تروریست داخل نظام که مقامات رده های بلند پایه دخیل اند صورت گرفته باشد تجربه ثابت ساخته که تروریست با همکاری مقامات داخل هرجای که خواسته باشند آمده میتوانند. هرافسری که خوب وظیفه اجراکند همین طورمیشود .افسرمزکورهم بارها ازطرف مقامات هم گوشزد شده
ب.د.....

>>>   کار احمدزی ....است

>>>   نمیدانم اقوام غیر پشتون چی وقت از خواب خرگوش بلند میشه در حالیکه می‌تواند این اقوام حکومت را به خوبی اداره کنه چرا باید به دول مزدورها و ... ها برقصه و شاهد دسیسه ها ....روزه انهاباشد
احمد

>>>   کسانی که به سرکوب طالبان مخالف هستند و همکاری پنهانی با ترورستان طالبان دارند ارگ نشینان و همکاران شان در بیرون از ارگ هستند در غیر ان چگونه دشمن ملبس با یونیفورم پولیس وارد شفاخانه شده عزیزالله را در بستر شفاخانه خفه میکند و از بین میبرد همکاران ترورستان طالبان میدانستند کقتیکه عزیز الله دوباره صحت یاب گردد با خشم بیشتر در نابودی ترورستان طالبان اقدام میکنند و مانع فعالیت های ترورستی انها میگردد ایا فراموش کرده اید که معصوم استانکزی ریس عمومی امنیت ملی که در انزمان ریس دبیر خانه شورای عالیصلح بود یک شبانه روز شخص ترورست را با خود نگهداری کرد وبعد به خانه استاد پروفیسور ربانی برد بنام اینکه این شخص یک پیام خوب از طالبان را با خود دارد و بمجرد نزدیک شدن با پروفیسور ربانی بواسطه حمله انتحاری اش استاد را شهید کرد و استانکزی پا بفرار نهاد مردمی که برای حق خواهی و عدالتخواهی تظاهرات کرده ترورست دفعتن چگونه از پاکستان رسیده دربین انها حمله انتحاری را انجام داده که تعداد زیاد شانرا بشهادت رسانده که بطور مثال از حمله انتحاری دهمزنگ در بین مردم و حمله انتحاری در ادای نماز جنازه پسر ایزد یار و حمله انتحاری دربین تجمع پولیس جهت مسدود کردن دوکانهای فروش مواد مخدر در مکرویان چهارم نام برد .

>>>   برای کدام مردم پاسخ بدهند؟ منظور تان همان مردم است که دنباله رو رهبران بدنام شده ای اند که با دزدی بیت المال ، قوم فروشی و... افسار شان به دست حامیان طالب ( غنی، اتمر و ... ) قرار گرفته که توان کج و راست کردن ک.و.ن خود را هم ندارند ؟ یا منظور تان مردمانی است با قلب های آکنده از تعصب و تنفر قومی مذهبی و خود شان طالب تر از طالبان و داعشتر از داعشیان هستند؟ در این دو حالت فقط وقت تان را ضایع میکنید.
مردم وقتی به حقوق اجتماعی ، سیاسی ، اقتصادی و مدنی خود خواهند رسید که اطراف این رهبران فاسد را ترک کنند و کدام وطن پرست واقعی را پیدا نمایند و مهمتر از آن از اسلام سیاسی دوری نمایند و کاری به اعتقادات مذهبی سایر مردم نداشته باشند.
جناب فطرت صاحب! آسانترین طریقه جمع را ضرب گویند ، یافتن راه کوتاه و موثر ، آگاهی دهی است تا مردم مطمئن شوند که خیلی از روایات در اسلام توسط شاهان گذشته جعل گردیده است ، آنهم به خاطر که اعمال ناشایست خود را با این روایات جعلی توجیه نمایند . و مردم قانع شوند که کینه، تعصب و انجام جنایات به نام دفاع از اسلام و یا دفاع از شخصیت های تاریخی اسلام مسیر ورود به بهشت نه ، بلکه مسیر ورود به جهنم است. انوقت است که اقوام مختلف ، شیعه ،سنی و هندو متحد میشوند وحامیان دولتی طالبان هیچ کاری بر علیه شان انجام داده نمیتوانند

>>>   Qubad Zareh is met Fazulhaq Farahmand.
در زمان کرزی، یک دست قتل های زنجیره یی سازماندهی شده تا به استاد ربانی رسید و ترور فرمانده سیفی و عزیزالله کاروان، آغاز دست دیگری از قتل های زنجیره یی میتواند باشد و اینکه قربانی یا شکار بعدی کیست را در روز های آینده شاهد باشید.

>>>   Omar Mehraban
كفتارهاي مكار و آدم خوار عزيز ترين فرزندان اين ديار از استاد رباني تا دااود دااود تا سيد خيلي تا كاروان هارا با برنامه ريزي در دل شهر ها مكارانه، شيادانه و مزورانه مي درند و از خانواده كشور مي گيرند و ما گوسفند وار خيره در آنها مي نگريم .

>>>   میکشند میکشند فاشیسم قبیله میکشد
پس بکشید پیش از آن که کشته شوید.

>>>   غیر پشتونها اگر به خود نیایندروز خواهد رسید که آنان به تاریخ سپرده خواهند شد. در اینکه اشرف غنی و دار و دسته اش در صدد از بین بردن غیر پشتونها است و می خواهد همه کشور را به دست پشتونها و کوچی های پاکستانی بدهد دیگر هیچ تردیدی وجود ندارد. پس چرا غیر پشتونها با هم منسجم نمی شوند و در برابر این جریان خطرناک نمی ایستندو از خود دفاع نمی کنند.همین مانند مرده ها افتاده اند آنان هر کاری بخواهند انجام می دهند.

>>>   Salam
فاشيزم قبيله با عصبيت و لجام گسيختگى همراه با دلهره و ترس عمل مى كند ، اگر صف عدالتخواهان در مقابل شان مستحكم شود ، شكى ندارم كه در يك روياروى هدفمند بيشتر رسوا خواهند شد و از چشم مردم و جهان خواهند افتيد ، فقط همت كنيم حاكميت شان را در شهر ها فلج كنيم ، ديگر چاره يى نخواهند داشت يا مستقيم هم دست طالب خواهند شد و يا شكست خواهند خورد ، در هر دو صورت مردم پيروز خواهند شد .

>>>   کار اتمراست

>>>   Qari.
مگر خیانت بیشتر از این میشود، تا توانست تروریستان را به داخل شهرها جابجا کرد و اکنون:
اشرف غنی؛ یک روز پس از پایان آتش‌بس یکجانبه اش با طالبان که ۱۸ روز طول کشید و به روز جمعه (۸ سرطان) پایان یافت، اعلام کرد که مدت آتش‌بس تمام شده است و نیروهای امنیتی می‌توانند به عملیات‌های شان ادامه دهند.
مگر خیانت بیشتر از این میشود، تا توانست تروریستان را به داخل شهر جابجا کرد و اکنون:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است