بندر آی خانم تخار به دست طالبان سقوط کرد
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۲۷    ۱۳۹۷/۴/۱۰ کد خبر: 152300 منبع: پرینت

طالبان بر پاسگاه بندر آی‌ خانم ولسوالی دشت‌ قلعۀ تخار حمله کردند و پس از نیم‌ ساعت درگیری این پسته امنیتی را در اختیار گرفتند.
به گزارش اسپوتنیک، طالبان حوالی ۱۲شب گذشته بالای پولیس سرحدی بندرآی خانم حمله کردند که پس از درگیری کوتاه این بندر را تصرف کردند.

به گفته منابع محلی دراین گیری یکتن پولیس سرحدی کشته و 3 تن زخمی شده و همچنان طالبان 6 سرباز سرحدی بندر آی خانم را نیز باد خود برده اند و از سرنوشت سربازان دیگر خبری نیست.

در همین حال طالبان با فرستادن خبرنامه ای ضمن تصرف این پاسگاه گفته اند که ۸ عراده موتر رنجر و سه عراده تانک هاموی این کمیساری را نیز با خود برده اند.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
آی خانم
طالبان
نظرات بینندگان:

>>>   .... کند ریس جمهور مصروف خوش گذارانی درننگرهار رفته است وسربازان بیچاره ومظلوم درسنگرهای داغ این مملکت بجرم پاسداری کشور به شهادت میرسد

>>>   اتمر استانکزی ....کر زی ....زی ها واقیعا فعالیت میکنه در فغانستان
تانک و وسایل را که با خود بردن تحفه پدر بزرگ شان بود
پشتون های ....تا یک فیصد متعلم شود باید این روز ها را ملت ببینه تاملت نگذاره قوم ....و مزدور مانع درس و‌ تعلیم شوه و مکتب را آتش بزنه
احمد کابلی

>>>   نویسنده محترم کد4
اکثریت بندر ها و ولسوالي ها و علاقه داری ها به همان اندازه سهمیه بندی شده.نظر به جعميت آنجا.پوليس وکارمند گذاشته شده مثلی زمانی شاهی اين نیروهای که در چنین مناطق. مستقرهستند. دربرابر هجوم طالبان300 نفری هیچيز نیستن.طالب های گشنه فقط بخاطر غارت کردند در چنین جا ها حمله میکنند.اما این که آن جا را برای خودشان نگاه دارند. غیری ممکين است چون میدانند که ارتش میاید به سراغ شان
.مهاجر

>>>   من به ان بی .....درامی که با بیرق دزدان قرن 20و 21 در مقابل ملت افغان می ایستد کجا شدن تا از بندر ّاسبانی کند؟ زور 330 طالب را ندارید زور 30 ملیون را چطور می کنید؟ بشرمید! به گفته مسعود ضیا این همه اعظای جمیعت وجنبش و وحدت اند که عمل چون ایشچی با انها صورت گرفته است! ایا کدام روز ّپدرامویچ ّپدراموف چن لگه وبوگه خودرا برای دفاع از مردم تخار به میدان جنگ اورده؟


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است