غنی: موترهای شیشه سیاه را به سنگ بزنید
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۴۳    ۱۳۹۷/۴/۱۱ کد خبر: 152339 منبع: پرینت

اگر رييس جمهور غني گفته باشد كه مردم موترهاي شيشه سياه را به سنگ بزنند، يگانه حرف درست و عادلانه ي كه پس از چهار سال رياست جمهوري زده، همين است.
اگر مردم شهامت اين را پيدا كنند كه موتر هاي شيشه سياه را سنگ باران كنند، شايد ديگر هيچ فاسد و دزدي در درون و بيرون اين حاكميت به دزدي و فساد ادامه ندهد. هيچ وزير و صاحب مقام اين دولت به شمول رييس جمهور اشرف غني كه مانند آنها در درون موتر هاي شيشه سياه از ديد مردم پنهان مي شوند، ديگر از ديد مردم پنهان نشوند و پنهان باقي نمانند.

سنگ باران موترهاي شيشه سياه تا حد زياد جلو حملات تروريستان طالب و داعش را مي گيرد.
سنگباران موتر هاي شيشه سياه جلو مافياي قاچاق مواد مخدر و مافياي تجارت غير قانوني را مي گيرد.
سنگ باران موتر هاي شيشه سياه از ميزان جرم و جنايات سازمان يافته مانند: دزدي، اختطاف، قتل و غيره مي كاهد.
سنگ باران موتر هاي شيشه سياه از راه بندان آزار دهنده و درد ناك داخل شهر كابل جلو گيري مي كند.
سنگ باران موتر هاي شيشه سياه جامعه و مردم را بسوي عدالت نزديك مي سازدو مانع ظلم و بي عدالتي مي شود، اگر شهامت ظلم ناپذيري در مردم شكل بگيرد.

محمد اکرام اندیشمند


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
غنی
اندیشمند
نظرات بینندگان:

>>>   یک مثال است که
موش ها جلسه گرفته است که از شرح پشک چیطور نجات بیافیم یکی از موش ها گفت یک زنگوله پیدا کرده درکردن پشک میندازیم وقت که امد زنگ به صدا در میاید همگی خبر شده فرار میکنیم
یکی از موش ها گفت همین کسی که زنگوله را به کردن پشک میندازد کدام جوان است
حال کدام مرداست که موتر های شیشه سیاه را سنگ بندازد همگی شان در موتر مسلح استند پولیس که ملبس به یونفرم است ومسلح زور ان نمیکشد چیطور مردم هادی میتوان موتر های شیشه سیاه را سنگ پرتاب نماید فکر کنم که از زندگی سیر امده باشد

>>>   آن بشرطیکه صاحبان موتر هاای شیشه سیاه از جمله اپوزیسیون رئیس جمهو.ر باشند نه هرموتر شیشه سیاه ،
مثلا اگر موتر شیشه سیاه از حزب گلو بود به هیچ صورت حتی به پخته هم زده نشود اگر از محقق یا همایون همایون وازین قماش مخالفین بود درست به سنگ زده شود
سو تفاهم صورت نگیرد از خودو بیگانه دارد !

>>>   آنها تفنگ دارد برعکس درمقابل سنگ آنها مارا به تفنگ میزند وما تفنگ نداریم که آنهارا بزنیم پس حکومت خصوصا نهاد های امنیتی که تفنگ دارد باید آنها رابزند اگربه زدن دلش باشد بی تفنگ ها بیچاره اند

>>>   اقای اندیشمند!برداشتن شیشیه های سیاه کار درست ولی فرمان دادن یک ریس جمهور به همین شکل در حالیکه خودش همواره داخل موترهای شیشه سیاه است احمقانه نیست؟

>>>   حرف غنی معادل یک فکاهه مورد خنده ندارد مکر میشود خود غرق درعصیان ومرتکب هزارن خطآ باشی به دیګران اندربدهی همان قصه ُ قصه قاضیست که خودش ......باعرض معضرت ؟؟؟
اقبال ازکابل

>>>   چقدر یک حرف کودکانه . موتر های شیشه سیاه را با سنگ بزنید . پس نیروهای نظم عامه مانند پولیس ، گارنیزیون و ترافیک برای چه هستند. جلو گیری از سر پیچی از فیصله حکومت برای تامین نظم و امنیت توسط زدن سنگ مردم عام به شیشه موتر های شیشه سیاه احمقانه است این وظیفه نیرو های امنیتی است که در برابر این مشکل قد علم کنند. و بس .

>>>   مردم باید اول موتر عالی جناب را با شیشه های سیاه ان سنگباران کند چون در داخل همین موتر حامی و همفکر طالبان ترورست نشسته و موتر حنیف اتمر و معصوم استانکزی و اکرم اخپلواک و قیومی وغیره را اگر سنگباران کنند دیگر نه ترورستی است و نه طالبی و نه فاسدی دزد و فاسد با عوام فریبی و دروغگویی ها بمردم بقای شانرا میدانند و اگر راست گفته شود خطر نابودی انها وجود دارد.

>>>   من بارها نوشته ام که اشرف غنی یک مالیخولیا است!!!! کله قاق او نشاندهنده آنست که او آدم بسیار بی ع.. است!! شما را بخدا در عمر شنیده اید که یک رئیس جمهور چنین فرمان احم.... بدهد!!!!!

>>>   Mardanyar heeft een bericht gedeeld.
این چه انصاف است اشرف غنی آنها قتل میکنند تو رها میکنی
آنها مردم مظلوم را از بین میبرند و شهید میکنند
تو برایشان در زندان پلو میدهی .
این عدالت است این انسانیت است این شرافت است ؟؟؟،،

>>>   اگر متوجه شویم بوضوع عقیده پوپولیزمی رءیس غاصب مشخص می شود که این اجنت سی آی ای عقیده ضد مردمی خویش را بیان می کند؛ میدانید پوپولیز همان عقیده ای که به سطح مردم عوام حرف زنیم تا عوام را خوش آید.
شمس از مشهد مقدس

>>>   این گپ اشرف غنی احمقانه است. حالا میخواهد مردم را ازین طریق به کشتن بدهد پولیس که اسلحه دارد نتوانست جلوی موتر های شیشه سیاه را بگیرد مردم چطور خواهند توانست.
HA.AF

>>>   خوش باور نباشيد. غني خود به طرفداران خود موتر هاي شيشه سياه توزيع كرده تا انتهاري ها در داخل شهر با اطمينان در هر كجايي كه عمليه انتهاري انجام دهند. با اين حرفهاي مضحك او نميتواند طالب پروري اش را پنهان كند.
اگر به حرفش صادق است بايد از خودش اغاز كند و شيشه هاي موتر خود واطرافيانش را سفيد كند. غني كسي نيست كه به به او طالب ، داعش ، القاعده ويا گروپهاي مختلف ترورستي ديگر كه همه متشكل از قوم بي وقار پشتون ما هستند به او چپ نگاه بكنند زيرا غني خود طالب، داعش، القاعده وساير گروپهاي تروريستي ايست كه بر عليه اقوام با وقار تاجك، ازبك، هزاره و ساير اقوام ميجنگند. اميد وار هستم مردم اين سرزمين بيشتر فريب حرفهاي پوچ غني و اطرافيانش را نخورند.

>>>   غنی دیوانه است.
آیا در طول زندگی اش اقلآ یک بار فلم هندی ندیده است که در هزاران فلم هنگامی که در آخر فلم بچه فلم میخواهد که بدماش فلم را یا خفک کند و یا با مرمی بزند، پولیس پیدا میشود و به بچه فلم میگوید که: اوسکو پولیس کو حواله کرو اور قانون اپنی هات می مت کرو. یعنی مجرم را به پولیس تسلیم کن و قانون را در دست خود نگیر که مورد مجازات قرار میگیری.
اگر طور مثال یک نفر به یک موتر شیشه سیاه سنگ میزند و سنگ خطا میخورد و به یک چشم باقی مانده پسر کاکا ملا عمر که از هلمند غرض صلح خواهی به کابل آمده است و یک چشم بیچاره کور است و چشم دیگرش نیز کور میشود، آیا تاوان چشم او را تو خواهی داد؟

>>>   از نظر گاو وگوساله در امان باشی اقای ریس ....ابن نظر شما دلالت به متفکر بودن شما می کند که زمان مسابقه انتخابات اوازه ودروازه شد که شما متفکر دوم هستید که اول ان معلوم نیست
دستور کاری را می دهید که خود با ان موتر سفر می نماهبد...ایا شما اجازه چنین کار را به مردم بی وسیله با دست خالی می دهبد...ایاان موتر های که به تعقیب شما در حرکت اند اجازه خواهد داد.تا گلی بطرف موتر شما بیاید..سنگ به جایش....هر کله بیر خیال

>>>   جناب اندیشمند
چه یک موضوع خوب ومناسب. نظردهندگان هم نظرخوب وخراب داده اند کسی گفته این کلمه کودکانه است. هرگاه فرمانی صادر شود به همین متن . باز انوقت ببیند که مردم چطور باسنگ وکلوخ موترهای شیشه سیاه را میزند . شما باور کنید که همین پولیس و امنیت با سلاح دست داشته موتر های شیشه سیاه را زده نمیتواند بخاطریکه خودشان فاسد وخاین ووسیله انتقال انتحاری ها اند مگر مردم خاین نیستند واز کسی ترس هم ندارند. مردم فقط منتظر صدای اند که بگوش شان برسد تا این خاینین را از بین ببرند.

>>>   اين هم رئيس جمهور ديوانه، جاي بس تأسف است كه اين پير مرد متقاعد، بيعقل و م ف ع و ل را أمريكا بالاي گرده هاي ملت سوار كرد، عقلش كمتر از يك طفل هفت ساله است، آيا اين راه حل است كه مردم سر خود را در مقابل شكستن شيشه موتر دجالان مانند خودت از بدست بدهند.
اگر تو مرد هستي يك روز خارج از ارگ زنده گي كن، پسر و دختر مرتدت را براي يك هفته بدون حمايت امنيتي به لوگر بفرست ، تا بداني كه يك نان چند فتير است.

>>>   نظریات نویسنده یی این مقاله کم از حکم سنگ زدن مردم به شیشه موتر های شیشه سیاه نیست.دریافتم که درین وطن هر که اندشمند تر و متفکر تر به همان اندازه نا فهم تر و نادان تر!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است