فاشیست های پشتون قيصاري را ربودند!
 
تاریخ انتشار:   ۱۹:۴۵    ۱۳۹۷/۴/۱۲ کد خبر: 152368 منبع: پرینت

پشتونيست ها در همه جا فرماندهان غير پشتون را زنداني، ترور و قتل عام مي كنند.
عزيزالله كاروان را ترور كردند، عبدالرزاق وحيدي را در بند كشيدند، فرمانده قيصاري را ربودند!

قيصاري نبايد هرگز اعتماد مي كرد مي رفت پايگاه نظامي، مگر از تاريخ اوغانها نمي دانست؟
هميشه در تعهدات و مذاكرات شان خيانت كرده اند و هيچ وقت به ارزشها و قوانين مذاكرات متعهد نبوده اند!

بارها به فرمانده هان غير پشتون گوشزد كردم نوشتم به پشتونها اعتماد نكنيد، اما انگار گوش شنوا ندارند!
قيصاري مهمترين فرمانده جنبش در فارياب بود توسط تيم تروريست غني به جلسه فرا خوانده شده بعد محافظان آن را قتل عام كرده و قيصاري را به كابل آوردند!

بسيار درد آور است بزرگان ما چنين وحشيانه بي رحمانه تحقير، زنداني، كشته و ترور مي شوند!
جرم جنايت را اوغانها مي كنند، مجازات غير اوغانها مي شوند!

غني، حكمتيار، كرزي برنامه نابودي غير پشتونها را گام به گام پيش مي برند.
طالب اوغان از يكطرف عليه ما حمله مي كند؛ غني از طرف ديگر عليه مردم ما حمله مي كند!

جامعه غير پشتون بايد اتحاد و اقدام عملي كنند و گر نه نابود مي شوند!

گل امیری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
گل امیری
قیصاری
نظرات بینندگان:

>>>   قوم باعزت پشتون باعزت است وباعزت هزارسال میماندوتوی عقده ای میروی به درک.
مهندس جلال

>>>   بسيار كار نيك كردند جاى دزدان و قاتلان بندى خانه است .

>>>   اگر ازبیک ها و هزاره ها صادقانه با تاجیکان یکجا نشود و با مشت گره خورده بدهن فاشیست های پشتون نه کوبند شاید در زمان اخر حکومت غنی بجز کسانی خاین قوم فروش پول پرست خود فروش مانند کریم خلیلی و سرور دانش سید انور سادات و جنرال مراد علی مراد بکلی از صحنه حکومتداری بیرون ویا بزندان بنام این و ان انداخته خواهد شدند بهتر است قبل وقوع چنین کار تدابیر و پیشگرانه جلو فاشیست ها گرفته شود .

>>>   ای قوم جان درست است که اوغانها مشغول تار و مار جنگ سالاران میباشد. هستند
اما ما مردم هم بیکار نیستیم بلکه زنهای خود را برای دمبوره زدن به میدان اوردیم تا به اوغانها اعلام که کنیم که ما بی غیرتهابرای نوکری اماده ایم

>>>   خوب بزرگان اقوام غیر پشتون معتاد دالر و حرف های شیرین بی بی اول کشور و غنی شده
ورنه پیش از آن که انفجار صورت بگیره همه خبر داره که کی قرار است از بین بروه
و ما و شما تنها در درج تاریخ کنم که آن هم به نفع ما نخواهد بود چون یکی از خود ما پیدا میشه تا همه ظلمی که شده بالای ما تکذیب کند
احمد از کابل

>>>   نظام الدین قیصاری، نماینده ویژه عبدالرشید دوستم، معاون اول رئیس جمهوری افغانستان پس از یک درگیری مسلحانه در ولایت فاریاب در شمال افغانستان بازداشت شده است.
قول اردوی ۲۰۹ شاهین در بیانیه‌ای گفته که "نظام الدین قیصاری با یک رویکرد قلدرمابانه زبان به اهانت و توهین گشود و اعضای جلسه را به صورت عموم خائنین خطاب کرد و تهدید به کشتن نمود و افزود که همه‌تان را با دار و دسته‌تان کشته و تاسیسات دولتی را به آتش می‌کشم و نظام حکومتی را در میمنه سقوط می‌دهم ... پس از برخوردهای تند لفظی او، افراد تحت امرش دست به سلاح برده و منجر به درگیری و برخورد شد.

>>>   اگر جلو این تعصبات قومی گرفته نشود اشرف غنی را امریکا بخاطر همین گماشته است اگر جنگ قومی در گرفت غنی خو فرار میکند وای به حال پشتونها که از خود هرگز دفاع کرده هم نمیتوانند چروخواهند شد

>>>   محترم امیری صاحب
من با شما صدفیصد مخالفم شما شاید متن فوق را بنابر عقده لسانی ، سمتی و یا تنظیمی نوشته باشید لیکن ای کاش از جنایات قیصاری باخبر میبودید ویا اسیبی که شخص قیصاری به هزاران هموطن بی نام و گمنام ما در فاریاب رسانیده ، به شما و یا کدام دوست شما می رسید
من شخصآ از ولسوالی المار هستم و مانند شما از سیاست های فاشییتی حکومت غنی و عبدالله بیزارم
لیکن خداوند را شکرگذارم که همین دولت فاسق یک شخص..... به اصطلاح عام چهار عیب شرعی را گرفتار و امید واریم که به زود ترین فرصت به جزای اعمالش برسد
هر باشنده فاریاب علی الخصوص مردم شریف قیصار المار میمنه و دیگر فاریابی ها از دست این خاین و ظالم به ستوه امده بودند و جرآت اظهار را نداشتند
عبدالحی

>>>   به پشتونها هیچ وقت اعتماد نکنید. پشتونها فریب نیرنگ دروغ کشتن انتحار در خون شان است.

>>>   تصفیه قومی از زمان عبدالرحمن جلاد شروع شده بود و حال نواسه اش احمدزی فاشیست این مسولیت را به عهده دارد.

>>>   دیشب تا دیر وخت با چندین سر گروپ قیصاری نشست داشتیم ان شاء الله دیر یا زود گلم اشرف غنی را از سمت شمال جمع خواهیم کرد

>>>   الا لعنت الله علی القوم الظالمین.آمین

>>>   اگر اتحاد و از خود دفاع نکنند همه کشته، زندانی و تبعید میشوند.

>>>   کسی رانه ربوده صرف بدمعاشا ودزد ها را ازصحنه دورمیکند زیرا حالا وقت گیلیم جمی تمام شده

>>>   همین طور گل امیری عزیز. در طول حکومت کرزی و اشرف غنی یک قوماندان یا شخصیت سیاسی پشتون ترور نشده است. هرچه ترور، تبیعد، یا از کار دولتی برکنار شدهغیر پشتونها بوده اند. به جایش تروریست و آدم کش و جنایت کار پشتون توسط اشرف غنی مورد تفقد و تقدیر قرار گرفته و بدون قید و شرط از هر سوی دنیا جذب شده و یا از زندان گروه گروه آزاد می شوند.

>>>   قیصاری یک انسان ..... و خدا نتر س است که انسان کشتن به اندازه یک پشه هم نزدش ارزش ندارد.
ان شاءالله که بسزای اعمالش میرسد به صدها جوان این وطن را بشهادت رسانده است. خدا هرچه گلم جمع است نابود کند.
سمیر یوسف

>>>   خوب کارکرده آفرین اشرف غنی یک دزد وقاتل کم شد

>>>   در مورد توطيه سركوب فرمانده هاي حوزه مقاومت توسط حكومت بي تفاوت نخواهيم ماند.
دستگيري نظام الدين قيصاري يكتن از قوماندان هاي مشهور حوزه مقاومت در ولايات شمال غرب كشور بدون دلائل موجه نشاندهنده انست كه حكومت ميخواهد تا با از بين بردن مقاومت هاي مردمي در ولايات شمال راه را براي نفوذ و تسلط طالبان در ولايات فارياب و جوزجان مساعد سازد .
دعوت نمودن قيصاري در مجلس امنيتي و بعدا دستگيري وي به بهانه اينكه موصوف نيرو هاي امنيتي را تهديد كرده است به هيچ وجهه نميتواند از نظر حقوقي دليلي براي دستگيري وي باشد .
قانون اساسي كشور آزادي بيان را منع نكرده است ، از گفتن تا عمل كردن بسيار فاصله وجود دارد ، همه شهروندان كشور حق دارند تا نظريات خود را در محتواي كه ميخواهند بيان كنند . در حاليكه تا به حال هيچ كس نمي فهمد كه قيصاري در مجلس چه گفته است . انچه تا به حال بيان شده است از قول منابع حكومتي بوده است نه منابع مستقل و بيطرف .

>>>   Omar Ahmad Parwani
حکومت قاتل
تنها عنوانی که به این حکومت مردم ستیز میتوان داد عنوان "حکومت قاتل" است. حکومتی که با تکرار فاجعه رستاخیز تغییر و جنبش روشنایی امروز یک بار دیگر بر روی شهروندان بی دفاع و عدالت شلیک نموده و ده ها شهروند معترض را به شهادت رسانیده است.
کار نامه سیاه رهبری حکومت مردم ستیز:
شهید ساختن حدود ۱۰۰ شهروندان عدالت طلب جنش روشنایی
شلیک بر معترضان جنبش رستاخیز تغییر و شهید ساختن ۷ جوان معترض
حمله بر نماز گزاران جنازه سالم شهید و به شهادت رسانیدن بیش از ۱۶ نماز گذار
شهید ساختن عمدی دخترک فقیر توسط کاروان موتر های حاکم ارگ در لغمان
شلیک بر مردم بی دفاع فاریاب و شهید ساختن ده ها شهروند معترض.

>>>   Ziai
هم میهنان عزیزن، جوانان اگاه و فرهنگیان پرشور ، شما خوب میدانید که استبداد غنی با گروه مزدور در ارگ آنهم به قوت مالی استکبار جهانی به اندازه زیاد شد که بلاخره مردم شزیف فاریاب با پیروی از انقلاب کبیر فرانسه زن ومرد با بیل ، تبر ، کلند و چوب در دست گرفته به جاده ها و خیابان ها ریختند. از همه ملت شریف تاجیک وهزاره التماس مینمایم تا مردم شریف ومظلوم فاریاب را تنها نگاشته در این عدالت خواهی و حق خواستن مردم را که قیام نموده اند لطف کمک نمایید. در غیر آن چند روز بعد این جلپه سیل استبداد خانه های تاجیک و هزاره را نیز ویران وبه خاک یکسان خواهد نمود.

>>>   دشمنان خدا خوب وبد درهرقوم هست .قوم پشتون مانند سایر اقوام نه همه طرفدار سیاستهای قوم ستیزی است ونه همه طرفدار اتحادملی ، قضاوت عام دردشما وملت را دوانمیکندد.وقیصاری ووحیدی ودیګران هم فرشته های آسمانی نبودند .پای یک قوم را به دشمنی کشاندن با اقوام دیګر نتایج دلخواه را به غیر پشتونها به آرمغان نمی آورند .بنظر بنده رهبران کنونی غیر پشتونها مانند رهبران قوم پشتون هیچکدام شان نمایند صددرصدی اقوام خودنیستند ونه اقوام ازآنها اطاعت میکنند.

>>>   چون قوماندان قیصاری طالب کش است و جلو نفوذ طالبان ترورست را میگیرد اینکار ان به مزاق ارگ نشینان خوش نمی خورد مانند شهید امیر حبیب الله کلکانی که نادر خان غدار بروی قران مهر کردکه من باتو کار ندارم بیا که با هم حرف بزنیم بمجردیکه داخل ارگ شد از چهار طرف ارگ بالای خودش و همراهانش فیر کردند همه شانرا بشهادت رساندند اکنون هم بدستور ارگ قوماندانی ۲۰۹ شاهین قوماندان قیصاری را بنام جلسه خواستند بمجردیکه داخل اتاق جلسه شد خودش را دستگیر و بادیگاردان اش را کشتند و قیصاری را به کابل فرستادند گناه قیصاری همین استکه برادران طالب ترورست ارگ را سد جنایت انها گردیده و طالب کش است و هم چنان جنرال عبدالرشید دوستم را ارگ میخواهد خلع سلاح در مناطق ازبیک نشین و ترک نشین کند و شمال رانا رام کنند و بجای قوماندان قیصار طالبان ادم کش وطنفروش اله دست پاکستان را مستقر کنند و زمینه استقرار برادران ترورست طالب خود را برای دوام جنایت شان مساعد سازند کهاین گرفتاری و زندانی کردن قیصاری شروع کار ارگ و دارو دسته ان است .

>>>   بعد از محکمه معلوم می شود که شما از چی مردم فاسد دفاع می کنید! جواب دعوی هایش را خواهد داد و شما هم روسیاه به ملت!

>>>   از خاین وظالم قیصاری دفاع نکنید عادل باشید چنین جنایتکاران با ید نابود شوند کسانیکه واجتماع. کودن که از او طرفداری می‌کنند نیز شریک جنایت هستند و باید نابود شوند زنده باد اشرف. غنی زور شکن ما انتظار گرفتاری دیگر جنایت کاران. آ داریم پا بنده با د افغانستان

>>>   هيچ چيزى ندانستم از اين مملكت و ندانسته از دنيا خواهم رفت. اما يك چيز را از بيخ ندانستم. اين مهندس جلال ايرانى هست يا اوغان !!! ؟؟؟

>>>   از قبل برنامه ریزی شده بود اگر نه این اتفاق نمی افتاد.متفکر کله خراب.بی مغز دیوانه.یهود نصارا.احمق قدیمی.مردم از همان ابتدا ماجرا .همه چیز را زیری نظر دارند و متوجه هستن که اصل قضیه از چه قرار است.دیگر این فلم بازی ها کاربرد ندارد.مردک قدیمی.
(زمري از مکريان

>>>   افغانستان های غیری پشتون که .همیشه گرفتار هستند.باز داشت میشوند ویا برکنار میشوند.تنها دلیل اش این است که به قوم سلطه اعتماد میکند.همین دستگیری.قيصاري هم ازروی‌ اعتماد بوده که به حرف های این پست فطرت ها گوش داد
در جلسه حضور پیدا کرد.فقط این خائنین میخواستن قيصاري را از دم راه طالبان بردارند که موفق هم نشدن
اعتماد دوستم به غنی
اعتماد اعطا به غنی
اعتماد قيصاري به جلسه قول اردو
اعتماد حبیب الله به نادر غدار
اعتماد ربانی به استانکزي
اعتماد فهيم به کرزي و خرم
اعتماد جنرال قادر به حفيظ الله امین هرکدام این اشخاص به علت اعتماد به این جانی ها تحقیر شدن


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است