شورای صلح و ادعای مذاکرات (یکطرفه) با طالبان
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۱۴    ۱۳۹۷/۴/۱۴ کد خبر: 152398 منبع: پرینت

اکرم اخپلواک، رییس دبیرخانه‌ی شورای صلح در نشست عمومی مجلس نمایندگان گفت که تمامی تدابیر ابتدایی برای آغاز مذاکرات مستقیم صلح با طالبان، از سوی این شورا گرفته شده و هیچ مشکلی وجود ندارد.

وی افزود: شورای صلح با طالبان ارتباط برقرار کرده و انتظار دارد تا این گروه به آغاز این مذاکرات پاسخ مثبت دهد و نمایندگان با صلاحیت‌شان را در این مذاکرات معرفی کند.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
شورای صلح
طالبان
نظرات بینندگان:

>>>   50% شورای مفتخواران و گلبیدین و غنی موافق صلح میباشند.
50% شیطان هیبت و ISI و باداران جیز گر شان بی خیال مشغول جنگ میباشند.

>>>   در زمان کرزی یک نماینده با صلاحیت شان که یک دکاندار در پشاور بود، بنام نماینده طالبان آمد و چند میلیون افغانی را از دولت از کود نمبر ۴۲۰ دولت گرفته و فرار کرد و رفت.
حالا باز کدام دکاندار دیگر بنام نماینده طالبان خواهد آمد؟

>>>   کدام صلح با طالبان- طالبان سربازان غنی احمدزی برای سرکوب و کشتار اقوام غیرپشتون استند که از ارگ و پاکستان رهبری میشوند تابکی مردم را فریب میدهید.

>>>   Zabihullah
اینها همه فرشته های معصوم اند!
برای طالب و اینها باید دروازه های صلح باز کرد و امتیاز داد و با پهن فرش قرمز از آنها استقبال و جشن پایکوبی برپا کرد،اما جنگجویان دیگران را باید با اعطای لقب "مسلح غیر مسئول" سرکوب کرد و از طالب در هر حالت باید حراست بعمل آورد تا فصل نام تمام تاریخ حتی اگر در خواب هم شده تکمیل گردد.

كامران عليزي در هرات، قومندان ميرويس در بغلان، ملا تره خيل در كابل، قومندان زرداد در سروبي و جمعه همدرد در بلخ اینها همه فرشته اند و در قبال اعمال شان باید محتاط بود و از خویشتنداری کار گرفت.
از ملیشه های قندهار ،زابل، ارزگان،پکتیا،ننگرهار،لغمان ،لوگر، پکتیکا و هلمند اصلا نباید حرف زدپ چون هر گونه موضعگیری در پیوند به آنها وحدت ملی صدمه جبران ناپذیر میرساند.
خدایا در عجب سرزمین و در زیر سایه عجب حاکمی زندگی میکنیم.

قصه های ملا تره خیل و آدمکشی های محافظان وی در کابل در چاشت روز را طبعا کسی در این ملک نشنیده ،ندیده و خبر ندارد.
آنها را برای ملت شدن و قوام یابی دیموکراسی به تعبیر دوستان خارجی باید با انعطاف پذیری بخصوصی پذیرفت و نسبت به آینده امیدوار بود.

استعمار یعنی اینکه نتنها اجازه ندهی ملتی حق تعیین سرنوشت داشته باشد که برای آنها با موعظه های اخلاقی و به هدف برآورده شدن پالیسی ها و منافع ات ، ارزش کاذب با استفاده از فقر مادی و معنوی آنها ،تحت عنوان "مصلحت و واقعیت" تحمیل نمایی.

>>>   خاک خرسان ازاین بیشترسزاوارقدرت روای قبایل کوچی نیست!
هم وطنم ؛حقیقت اینست که درتمام کشورهای دنیا به شهروندانی امتیازداده میشودکه از همه بیشتر پای بند قوانین اند ، مالیه می پردازند ، ازمرزهای قانونی کشورشان دفاع میکنند وخدمات اجتماعی واقتصادی مفید انجام میدهند ؛ بدختانه در خراسان / افغانستان این روند سرچپه است ؛ امتیازبه قومی داده میشود که زورمیگوید،قانون میشکند،جنایت میکند،مالیه نمی پردازد،خدمت سربازی مادروطن را نمی کند،جنایت میکند،وحشت ودهشت میافریند.
به ده کرسی امتیازی برای قوم کوچی در پارلمان خراسان /افغانستان چه دلیلی قانونی ، اخلاقی وعادلانه دارید !؟

>>>   بزیر نام صلح با ترورستان طالبان قوم و زبان ارگ نشینان مردمان ملکی و نظامی اقوام غیر پشتون را کشته میروید و رهبران و قوماندان فعال انها را یا خلع و خانه نشین میکنید ویا به بهانه های گوناگون ترور و زندانی میکنند این کار ارگ از زمان کرزی تا حال غنی احمدزی ادامه دارد قاتلین و ترورستان ادم کش وطنفروشان بی غیرت را که در طول ۱۶-۱۷ سال از ایجاد حکومت جدید میگذرد در تقابل با دولت و مردم و همکاری و تطبیقبرنامه های استخبارات بیگانه کار میکنند ملیون ها دالر را بمصرف رسانده تا انها را به زیر نام پروسه صلح شریک قدرت و حکومت کنند اما اینرف که در زیر چتر دولت و بخاطر بقای نظام موجود خود و اولاد شانرا قربانی میکنند دشمنی و کینه و کدورت اشرف غنی و دار و دسته خاص پینج نفری ان که همه را گروگان گرفته مبدل بدوستی و برادری و همکاری نمیگردد یکایک رهبران و قوماندان وزیران والیان و سفیران انها را غیر قانونی دشمنانه دور میکند و بجای ان از قوم و زبان خودرا بجای انها تعین ومقرر میکند اما در ظاهر گپ از برادری و حق مساوی شهروندی و عدالت پسندی میزند که کاملن منافقانه و کاذبان است .

>>>   این شورای مفت خوار برای صلح نیست بلکه برای توطئه و جنگ است چون منافع اینها در جنگ است.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است