نقيب الله فايق دوا براي درد قيصاري!؟
اگر فايق وفادار به قوم خود بود با خنده هديه غني را در اين شرايط حساس و بحراني كه مردم فارياب فرزند شجاع مبارزشان را توسط غني از دست داده اند و در خون مي غلتند قبول نمي كرد 
تاریخ انتشار:   ۰۷:۴۴    ۱۳۹۷/۴/۱۵ کد خبر: 152409 منبع: پرینت

پشتونيست ها بسيار ماهرانه، زيركانه تصميم شوم و نفاق انگيز مي گيرند!
دولت فاشيستي و پشتونيستي غني خدمت گذاران مردم غير پشتون را زنداني خيانت كاران را حاكم سرنوشت مردم ما مي كنند!
قيصاري كه به مردم خود خدمت مي كرد وي را ربودند زندان كردند، نقيب الله فايق را كه يك آدم تقريباً گوش به فرمان غني است را والي تعيین كردند!

هدف فاشيست ها اين است با والي تعیين كردن فايق به اعتراض ها در مورد فرمانده خدمت كار در كشور به ويژه در فارياب خاتمه دهند، در گيري هارا در ميان خود قوم ازبيك ميان هوادران قيصاري و فايق به وجود بياورند و به دنيا نشان دهند زنداني كردن قيصاري موضوع قومي و تباري نيست!

پشتونيست ها دو هدف را هم زمان نشانه گرفته اند حذف قيصاري، تعیين مهره مورد نظر خودشان در فارياب كه باعث سر درگمي مردم معترض و دنيا شود!
اين را بايد جنرال دوستم علناً از فايق بخواهد از چوكي ولايت كه هديه دشمنان مردم فارياب است كنار برود تا دو دستگي ميان مردم فارياب و حزب جنبش إيجاد نشود.

پشتونيست ها آنهايی را كه لباس رزم و مبارزه بر عليه طالب دارند زنداني مي كنند، آنهايی كه گوش به فرمان غني هستند و خيانت كار به قوم خود هستند حاكم ما مي سازند! اينها را دست كم نگيريم، اينها را نبخشيم، فراموش نكنيم.

اگر فايق وفادار به قوم خود بود با خنده هديه غني را در اين شرايط حساس و بحراني كه مردم فارياب فرزند شجاع مبارزشان را توسط غني از دست داده اند و در خون مي غلتند قبول نمي كرد!

فايق بايد در كنار مردم خود عليه آدم ربايي پشتونيست ها قرار مي گرفت.
فايق دواي اعصاب خشم مردم فارياب از عمل جنايت كارانه دولت غني است كه توسط فاشيست ها تزريق شده است!

گل امیری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
امیری
فایق
نظرات بینندگان:

>>>   نقيب الله فايق دوا براي درد قيصاري؟ یک دست اماله تا این کودن و کودن های دیگرش متوجه شوند که اینجا افغانستان است نه بسماچ استان.

>>>   اگر چنین قوم فروشان در برابر پول و مقام به پشتنست ها نبود هرگز کل مرغ نه قومگرا خود کامه دشمن اقوام غیر پشتون نمیتوانست که خود مختاری و قومگرای سریع پیش ببرد اکنون که والی جدید را کل مرغ تعین کرده به این مفکوره بوده که ممکن مردم به پا خیسته را بخاط تظاهرات شان مبنی بر رهایی قوماندان قیصاری و امدن رهبر شان معاون اول ریاست جمهوری را خاموش خواهند کرد اما غافل از ان بوده که دیگر چنین اشخاص که در معامله گری و قوم فروشی و خیانت پول پرست فایق امده بالای خواست بر حق مردم فایق نخواهند امد چون چنین چهره ها شناخته شدهاز جانب قوم شان ترد شده که کمر دشمنان قوم خودشانرا بسته اند .

>>>   جنرال دوستم اگر می آید حالا بیاید و یا هیچ وقت نیاید. زیرا زمان منتظر او نمی ماند. اگر می آید در وقت انتخابات برای بقدرت رساندن یک فاشیست دیگر بر سر شانه هایش، دیگر هر گز نیاید که بیش ازین مردم حوصله اشتباهات و معامله های سنگین او را ندارند.

>>>   آقای فائق در جریان صحبت شان که مدعی خدمت به مردم است به خواست اصلی مردم تامین امنیت کوچکترین اشاره ای نکرد و نگفت که با کدام پروژه امنیتی بحیث والی فاریاب آمده است؟
او همچنان از مجازات کسانیکه مردم بی گناه را به رگبار بستند هیچ اشاره ای نکرد.
بزرگترین درسی چند روز اخیر از نا آرامی های فاریاب اینست که مردم خود باید وارد میدان شوند و در انتظار دوستم و دوستم نماها نشوند.

>>>   آريايى
نامه داكتر لطيف پدرم به جنرال دوستم در واقع به قول عام يك سيلى سياسى است كه همه نكات را در بر دارد. داكتر پدرام به خوبى واضح ساخته است كه دليل وضعيت موجود مردم ازبيك اقدامات خود دوستم است . كسى كه خط مش و هدف نداشته باشد، عاقبت به همين سرنوشت دچار خواهد شد. رهبران تاجيك و هزاره نيز از اين قافله عقب نخواهند ماند، چون انها داراى همين شرايط اند. بعضى انها تا فعلاً با مدارا و معامله باقى مانده اند كه به زودى بازار معامله هم بسته خواهد شد و ان روز نه تنها حاكم شهر انها را حتى براى دست بوسى نخواهد پذيرفت بلكه مورد نفرت و نكوهش مردم نيز قرار خواهند گرفت. نمونه هاى ان را همين حالا مى بينيم. اينكه داكتر پدرام تاكيد كرده به هيچ قيمتى از اصول خود نخواهد گذشت درسى است تاريخى و اساسى. هر چند انچه اتفاق ميفتد براى عده يى ممكن تلخ واقع شود اما از سوى به نفع مردم است تا صف مرد ها از نامرد جدا شود. امروز عده يى با منافع شخصى شان بهانه يى براى ضايع سازى حق مردم شان شده اند در حاليكه هيچ دستاورد و بازده براى مردم شان نداشته اند. زمان آن رسيده تا ثابت سازند اگر هنوز علاقه دارند در موقعيت هاى باد اورده خويش باقى بمانند و منافع خويش را حفظ كنند بايد از اين پس ان را با مبارزه صادقانه براى منافع مردم بدست بياورند نه با موج سوارى هاى فرصت طلبانه و فروش مردم!

>>>   پابند امر حق چو نهی از وفا ملاف
با خالقت چه کردی که با خلق او کنی
هستند کسانی که در هر گروپ وگروهی بر اساس منافع اقتصادی ومقامهای سیاسی قرار میگیرند اگر فایق انسان خوب میبود مورد تاید عین وغین نمیشد این به ان معنی نیست هرکه با عین وغین است انسانهای معقول نمی باشند عده ای از مجبوری با انها شب روز میکنند ووقت میگذرانند ولی انسانهای مانند تکنیشن داود مزاری ونقیب الله فایق وشاکر کار گر اما این دوش ها دوام نیاورده وچنان به زمین خواهند خورد که دیگر برنخواهند خاست و... با وجود این که در دامان جنبش بزرگ شدند واز همین راه به لب نان وجاه رسیدند در نهایت گریبان گیر گردیده نه پاس بزرگی ونه حق وشکران تنعم وشناختن حق مام میهن این همه را همچو حافظ به یک دو باخته اند--اشک چشمم ریخته ریخته درگلون زنجیر شد
طفل دامن گیر من اخر گریبان گیر شد
کریم ارشد

>>>   فايق كدام دانشمند نيست گپ زدنش را هم بلد نيست بخاطر قدرت امده قوم خود را بفروشد. و احساسات شان را فرو نشاند. وقتي كه خانوش شدند يك تا يك تا به نام هاي مختلف بندي شان ميكند. فايق هموار كننده راه براي غني است و بس. در اخر خود فايق را هم يا از وظيفه عزل و يا بندي ميكنند. اين فايق هنوز ميده بچه است تا حال ندانسته براي چي فرستاده شده. فكر كرده بخاطر فايق جان دوصد تا پروژه به فارياب داده شده و فارياب را فايق جان گل و گلزار ميكند.

>>>   سالهای سال خاموشی واین غالمغالک چرا؟

>>>   غنی خشم تمام مردم افغانستان را بشور آورده است افغانستان را در جهنم انداخت و خودش بدوزخ میرود آرمان فاشیزم پشتونیزم بخاک میبرد افغانستان گور فاشیزم است

>>>   زنده باد اشرف غنى!! وا به حال مردم و انسانان كه فرق بين قهرمان و دزد را نمى فهمند!! و در رسانه ها هم مى نويسند!! جاهلين، و خاينين، و به همه جيز!!! زنده باد مردم اصيل افغانستان!!! مرك بر وطنفرشان و جواسيس

>>>   غنی کارخانه داعش دارد
غنی با طالبان سازش دارد
غنی خاک وطن را میفروشد
غنی با دشمنان کرنش دارد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است