غنی متهم به برخورد دوگانه و قوم گرایی
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۴۹    ۱۳۹۷/۴/۱۸ کد خبر: 152472 منبع: پرینت

رييس جمهور غنی اعلان كرده است كه زورمندان محلی مسلح غيرمسوول را در افغانستان ريشه كن می كند.

او پس از دستگيری نظام قومندان از فارياب به اين ريشه كن سازی فرماندهان مسلح غير مسوول تاكيد داشته است اما منتقدين غنی در داخل دولت و برخی اعضای پارلمان افغانستان او را به برخورد دوگانه و قوم گرايی متهم می كنند.

داكتر عبدالله رييس اجراييه هنوز در مورد دستگيری نظام الدين قيصاری و اعتراضات شماري از مردم در اين مورد خاموش است. به نظر می رسد كه سروصدای عبدالرشيد دوستم معاون اول رياست جمهوری كه عملا از اين مقام كنار زده شده و در تبعيد به سر می برد هيچ تاثيری برای رهايی نظام قومندان و انصراف رييس جمهوری از محكمه ی او نداشته است.

اعلاميه مشترک ايتلاف نجات متشكل از جنرال دوستم، عطامحمدنور و محمد محقق نيز به رهايی قومندان نظام و تغيير نظر ارگ در جهت انصراف از محاكمه احتمالیش نينجاميد.

محمد اکرام اندیشمند


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
اشرف غنی
قیصاری
نظرات بینندگان:

>>>   تا زمانیکه امریکا و قوای ائتلاف در افغانستان حضور داشته باشه, هیچ قومندان, هیچ زورمند و هیچ زمامدار محلی قادر به تغیر وضعیت نخواهد بود چونکه همه شان از یک ریشه آب میخورند صرف همچو افراد برای دلخوشی خویش دست به یگان حرکات نمادین و نمایشی زده تا خاک بر چشم مردم بریزند ورنه همه شان از همه چیز آگاه اند. بهتر است در پی فریب مردم نباشید و اگر به گفتن حقایق درونی قادر نیستید لطفاً با ایجاد هرج و مرج که باعث تباهی مردم عام میشود و خود شما عالی جنابان در عقب پرده ایستاده اید و نظاره میکنید اقدام به همچو صحنه سازی ها نکنید بخاطریکه جز زیاد شدن نفرت مردم نسبت به شما کدام مفادی برای تان نیست.
وسلام

>>>   غنی تا اقوام ازبک هزاره و تاجیک را نابود نکند عقده هایش نمیرود

>>>   با وصف آنکه مطمئن نیستم که دستگیری قیصاری و سه نفر دیگر از اززگان و سایر ولایات عمل غیر سیاسی باشد، ولی برای غنی و سایر سردمداران ارگ میگویم که بخاطر خدا یک بار یک نظر به ولسوالی خان آباد کندز هم بیاندازید که مردم شریف خان آباد را در کراهی بریان کرده میروند !!!!!!!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است