سفارت آمریکا در پی چنگ روانی
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۴۰    ۱۳۹۷/۴/۱۸ کد خبر: 152481 منبع: پرینت

به نقل از شبکه‌ های مجازی سفارت آمریکا از دو روز گذشته بدینسو اعلامیه ای را بدست نشر سپرده که در یک قسمت از آن از وقوع حادثه‌ی خطرناک تروریستی خبر داده شده‌ است.

در این اعلامیه همچنان تنها از اتباع این کشور خواسته شده که طی 48 ساعت مواظب خود باشند و از گشت و گذارهای غیر ضروری جلوگیری کنند. پرسش این است که آیا انتظار مردم افغانستان از امضای پیمان امنیتی همین است که تنها طرف مقابل خبر بدهد که طی 48 ساعت ده‌ها و صدها نفر کشته و زخمی می‌ شود؟ آیا واقعا وظیفه سفارت آمریکا ایجاد ترس و در معرض مرگ تدریجی قرار دادن مردم است یا کارهایی دیگری هم دارد؟

از طرف دیگر از دور روز گذشته بدینسو‌ اکثر مردم که این اعلامیه را خوانده اند سلامتی روانی خود را از دست داده و سخت نگران جانشان اند. آیا می‌دانید آشفته ساختن روح و روان مردم چه آسیب را نصیب مملکت می‌ کند اما متاسفانه هیچ کس نیست که از این غول‌های استخباراتی پرسان کند که وقتی نوعیت حادثه را می‌دانید و این را هم می‌دانید که قضیه طی 48 ساعت اتفاق می‌افتد پس چرا جلوگیری نمی‌ کنید؟

اگر چنین اتفاقی در راه نیست پس چرا شایعه‌ پراکنی می‌کنید. مردم افغانستان مردم زخم خورده اند در شرایط موجود که همه در گلیم سوگواری نشسته اند نشر چنین اعلامیه‌ها سخت روحیه مردم را صدمه زده و مردم را نسبت به زندگی‌شان بیشتر از پیش بی‌باور می‌سازد.

لطفا جنگ روانی را بس کنید.

عصمت الله راغب


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
سفارت آمریکا
جنگ روانی
مردم افغانستان
نظرات بینندگان:

>>>   تقصیر از آی اس آی است چون جنایتی را که می خواهد انجام دهد راپورش راطور مجهول به اینها میدهدکه گویا کشف کرده اند که اشرار قصد چنین کاری را دارند و دالرش را میگیرد بعد هم انفجار میکند وهم پول رامیبرد

>>>   اما نگفتید به چه چنگ زده اند....؟
مشتاق

>>>   تبر ګفته است تا دسته از خودم نباشد کسی مرا زده نمی تواند تا وقت که جاسوس های افغانستان کشته نشوند افغانستان ارام نمی شود؟؟؟


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است