اسراییل یک شبکه ماهواره ای فلسطینی را تعطیل کرد
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۵۱    ۱۳۹۷/۴/۱۹ کد خبر: 152500 منبع: پرینت

اسراییل روز دوشنبه در ادامه نقض حقوق مردم فلسطین پخش برنامه از شبکه ماهواره ای فلسطینی موسوم به 'قدس' را در سرزمین های اشغالی ممنوع کرد.

به گزارش خبرگزاری معا فلسطین، به نقل از منابع اسراییل به موجب حکم صادر شده شبکه ماهواره ای قدس حق پخش برنامه در شهر قدس و سرزمین های اشغالی سال 1948 را نخواهد داشت.

'آویگدور لیبرمن' وزیر جنگ رژیم اشغالگر قدس با تروریستی خواندن این شبکه ماهواه ای مدعی شد: این تصمیم با توصیه سازمان اطلاعات و امنیت داخلی اسراییل (شاباک) و دفتر جنگ اقتصادی علیه تروریسم انجام گرفته است.

'عماد الافرنجی' مدیر دفتر شبکه ماهواره ای قدس در واکنش به این اقدام اسراییل ها افزود: این شبکه اقدامات اسراییل ها در نقض حقوق مردم فلسطین را برملا می ساخت و همین امر موجب نگرانی تل اویو شده است.

از سوی دیگر انجمن روزنامه نگاران فلسطین با محکوم کردن ممنوعیت فعالیت شبکه ماهواره ای قدس و احضار برخی از کارمندان آن از سوی مقام های اسراییلی در بیانیه ای تاکید کرد: این اقدام تل آویو در سایه یک برنامه منسجم برای سانسور حقیقت و سرپوش گذاشتن به تجاوزاتی است که اسراییل در حق مردم فلسطین مرتکب می شود.

مقام های اسراییل چندی پیش نیز فعالیت ماهواره ای شبکه های 'فلسطین الیوم' و شبکه 'الاقصی' و برخی از رادیوهای داخلی فلسطین را ممنوع و شماری از روزنامه نگاران و اصحاب رسانه این کشور را به دلایل واهی بازداشت کرده است.

کد(6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
اسراییل
فلسطین
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است